Конкурс атауы: ғылыми гранттарды қаржыландыру және (немесе) 2023-2025 жылдарға арналған ғылыми-техникалық жобалар.
Жоба жетекшісі: Кульгильдинова Тулебике Алимжановна, педагогика ғылымдарының докторы, профессор, халықаралық коммуникациялар кафедрасының, Абылай хан атындағы ҚазХҚжӘТУ.
Идентификаторлар:
Жобаның зерттеу тобы
№ | ТАӘ | Жоба бойынша лауазымы | Сәйкестендіргіштері (Scopus Author ID, Researcher ID, ORCID, егер бар болса) және тиісті бейіндерге сілтемелері |
1 |
Сарсембаева Арайлы Алибековна |
Жетекші ғылыми қызметкер |
ORCID 0000-0003-2239-8358 https://orcid.org/0000-0003-2239-8358 |
2 |
Сурова Дарья Сергеевна |
Аға ғылыми қызметкер |
ORCID 0000-0003-1847-8697, https://orcid.org/ 0000-0003-1847-8697 |
3 |
Калелова Индира Маулкановна |
Ғылыми қызметкер |
ORCID 0000-0001-9631-2129, https://orcid.org/0000-0001-9631-2129 |
Жас ғалымдар (40 жасқа дейін + оқытушылар (студенттер, магистранттар)) |
№ | ТАӘ | Жоба бойынша лауазымы | Сәйкестендіргіштері (Scopus Author ID, Researcher ID, ORCID, егер бар болса) және тиісті бейіндерге сілтемелері | Ескерту (ПОҚ, студент, магистрант, докторант) |
1 |
Какишева Лаззат Жазылбековна |
Кіші ғылыми қызметкер |
Scopus Author ID: 57353119400, https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57353119400 ORCID 0000-0002-5900-8125, https://orcid.org/0000-0002-5900-8125 |
ПОҚ |
2 |
Урюстюмова Айзат |
Кіші ғылыми қызметкер |
ORCID 0000-0002-7189-1053, https://orcid.org/0000-0002-7189-1053
|
ПОҚ |
Жобаның аңдатпасы
Бейресми білім беру өмір бойы құзыреттілікті жетілдіруді ынталандыратын, жаңа формациядағы кадрларды даярлауға ықпал ететін тетіктердің бірі ретінде қарастырылады. Бейресми білім беру әр түрлі формада болуы мүмкін және қосымша құзыреттіліктерді қалыптастыру бағдарламаларын, семинарларды, форумдарды, жеке тұлғаны дамыту бастамаларын қамтуы мүмкін.
Процеске бағдарланған тәсілдерге негізделген білім беру ортасы әртүрлі контекстік жағдайларда қолданылатын тәжірибені қалыптастырады, білім алушылардың жеке өзін-өзі сәйкестендіруіне ықпал етеді, Қазақстанның инновациялық дамуына серпін бере алатын мамандар мен кәсіпқойларды қалыптастырады.
Жобаның маңызды ғылыми әлеуеті-бейресми білім үштік немесе «студент – университет – сыртқы орта» сияқты компоненттердің үштігі ретінде қарастырылады. Бұл тәсіл тиісті білім беру ортасын модельдеу процесіне толық және егжей-тегжейлі қарауға мүмкіндік береді. Бейресми білім беруді жүзеге асыру студентке белгілі бір құзыреттіліктер үшін оқу орнын таңдау мүмкіндігінен тұратын академиялық еркіндік береді (бұл әртүрлі университеттер, кәсіпорындар және білім беру қызметтерін ұсынатын басқа ұйымдар болуы мүмкін), білім беру мазмұнын сыни тұрғыдан түсіну негізінде өзіндік білім беру траекториясын құру мүмкіндігі, сондай-ақ оқу процесінің эмоционалды-психологиялық жайлылығы.
Бейресми білім беру моделінде «университет» онлайн білім беруді дамыту, озық курстар құру арқылы білім беру қауымдастығының белсенді қатысушысы болады. Ішкі және сыртқы білім беру ұйымдарының курстарын қайта есептеу жүйесі жеке сұраныстарды қанағаттандыруға бағытталған инновацияға ашық университеттің имиджін қалыптастырады.
Жобаны іске асыру серіктестік қатынастарды дамытуға, Қазақстанның экономикасы мен өнеркәсібін жаңарту мақсатында ынтымақтастықтың икемді нысандарын құруға жаңа серпін береді. Қазақстанның кәсіпорындарында жан-жақты тұлғалар болып табылатын жоғары кәсіби мамандар болады, ал түрлі курстар, семинарлар, тренингтер ұсынатын ұйымдар өз аудиториясын кеңейтуге, көптеген адамдармен өз идеяларымен бөлісуге мүмкіндік алады.
Мақсаты:
«Студент – университет – сыртқы білім беру ортасы» бейресми білім берудің бейімделу моделі және білім алушылардың өзін-өзі тәрбиелеуі мен өзін-өзі сәйкестендіруін ынталандыратын және білім беру қызметін өзін-өзі ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыратын қолайлы білім беру ортасы.
Жобадан күтілетін және қол жеткізілген нәтижелер:
Жыл | Күтілетін нәтижелер | Қол жеткізілген нәтижелер |
2023 жыл
|
- 2 ҒЖБССҚК (Ғылым және жоғары білім саласында сапаны қамтамасыз ету комитеті) ұсынған рецензияланатын шетелдік және (немесе) отандық басылымдардағы мақалалар және (немесе) шолулар ("педагогикалық ғылымдар", "филологиялық ғылымдар" бағыттары бойынша) – басылымда бейресми білім беру тұжырымдамасының теориялық негіздемесі, оның ғылыми-теориялық тәсілдері мен принциптері ұсынылатын болады.
- Д. Серікбаев атындағы ШҚТУ-да
бейресми білім беруді енгізу жөніндегі жол картасы.
|
- Тулекенова Д.Т., Кульгильдинова Т.А. «Бастауыш мектепте болашақ шетел тілі мұғалімінің ағылшын тілі сабағында интерактивті learningapps.org мультимедиялық бағдарламасын қолдану біліктілігін қалыптастыру» // Абылай хан атындағы ҚазХҚжӘТУ хабаршысы. "Педагогикалық ғылымдар" сериясы. № 2 (69). 2023. С. 203-219. https://bulletin-pedagogical.ablaikhan.kz/index.php/j1/article/view/940/428
- Сарсембаева А.А., Сурова Д.С., Хасенова Л.Н., Токтаргалиева К.М «Қазақстан жоғары оқу орындарындағы бейресми білім беру: практикалық аспект» // Абылай хан атындағы ҚазХҚжӘТУ хабаршысы. "Педагогикалық ғылымдар" сериясы. № 4 (71). 2023. https://bulletin-pedagogical.ablaikhan.kz/index.php/j1/article/view/1063/397 Білім алушылардың өзін-өзі дамытуы мен өзін-өзі сәйкестендіруін ынталандыруға бағытталған бейресми білім беру тұжырымдамасы мен жол картасы әзірленді (Д. Серікбаев атындағы ШҚТУ проректоры бекіткен 20.10.2023).
- Білім алушылардың өзін-өзі дамытуы мен өзін-өзі сәйкестендіруін ынталандыруға бағытталған бейресми білім беру тұжырымдамасы мен жол картасы әзірленді (Д. Серікбаев атындағы ШҚТУ проректоры бекіткен 20.10.2023).
- Білім алушылардың өзін-өзі дамытуы мен өзін-өзі сәйкестендіруін ынталандыруға бағытталған бейресми білім берудің тұжырымдамасы мен жол картасы әзірленді (20.10.2023 бекітілген).
|
2024 жыл
|
- 2 ҒЖБССҚК (Ғылым және жоғары білім саласында сапаны қамтамасыз ету комитеті) ұсынған рецензияланатын шетелдік және (немесе) отандық басылымдардағы мақалалар және (немесе) шолулар ("педагогикалық ғылымдар", "филологиялық ғылымдар" бағыттары бойынша)
- – мақалаларда зерттеудің зерттеу кезеңінің нәтижелері ұсынылады: бейресми білім беру моделін құру және осы білім беруді қолдайтын білім беру ортасын қалыптастыру механизмдері;
- " студент-университет-сыртқы білім беру ортасы" бейресми білім беру моделінің ғылыми-теориялық сипаттамасы бар
- ЖОО-да бейресми білім беруді ұйымдастырудың ғылыми-әдістемелік және практикалық негіздері бойынша оқу құралы;
- Қазақстан мен шет елдердің университеттерімен және оқытудың әртүрлі мазмұны мен форматтарын ұсынатын құрылымдармен ынтымақтастық туралы келісімдер;
- қосымша білім беру форматындағы онлайн курс
|
- D.Zh. Sarzhanova, T.A. Kulgildinova, А.А. Sarsembayeva «Updating the information-contextual approach in training future foreign language teachers through case studies» // Қарағанды университетінің хабаршысы. "Педагогика" Сериясы. 2024, 29, 3(115) Б. 73 - 83. https://pedagogy-vestnik.ksu.kz/index.php/pedagogy-vestnik/article/view/1152/484
- Кульгильдинова T.A., Сурова Д.С., Сарсембаева А.А. «Неформальное образование в контексте современных трендов» // Абай атындағы ҚазҰПУ хабаршысы. Серия: Педагогикалық Ғылымдар.No 2(82), 2024, Б. 36-48. https://bulletin-pedagogy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/3509/886
- Кульгильдинова Т. А. Бейресми білім берудің теориялық-әдіснамалық негіздері мен практикалық. Д.С. Сурова, А.А. Сарсембаева: Монография. Lap Lambert Academic Publishing. 2024. – 106 б. ISBN: 978-620-7-9902-6
- Сарсембаева А.А. Академиялық ортадағы бейресми білім: оқытушылар мен студенттерге арналған оқу құралы. / А.А. Сарсембаева, И.М. Калелова, А.И. Урюстюмова / Усть-Каменогорск: ВКТУ, 2024. - 65 б. ISBN 978-601-208-534-1
- Ынтымақтастық туралы келісімдер жасалды::
- - " Д. Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті" Коммерциялық емес акционерлік қоғамы арасындағы ынтымақтастық және өзара іс-қимыл туралы және ШҚО мәдениет басқармасының "Сәулет-этнографиялық және табиғи-ландшафтық мұражай қорығы" арасындағы Меморандум. ( 06.02.2024 ж. бойынша);
- - " Д. Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті" Коммерциялық емес акционерлік қоғамы арасындағы ынтымақтастық және өзара іс-қимыл туралы және ШҚО мәдениет басқармасы "Шығыс Қазақстан облыстық А. С.Пушкина атындағы кітапханасы" КММ арасындағы Меморандум (08.02.2024 ж.).
- Д. Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті" және Мария Кюри-Склодовская арасындағы ынтымақтастық туралы келісім. (Польша) (03.09.2024 ж.).
- Қосымша білім беру форматында "English Elementary" онлайн курсы әзірленді https://open.ektu.kz/courses/course-v1:LNG+AYa_EN+02/about на open.ektu.kz. платформасында
|
2025 год
|
- "студент – университет – сыртқы білім беру ортасы" бейресми білім беру моделі білім алушылардың өзін-өзі тәрбиелеуі мен өзін-өзі сәйкестендіруін ынталандыратын және білім беру қызметін өзін-өзі ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыратын қолайлы білім беру ортасын құру үшін;
- 2 (екі) Social Science Citation Index, Arts and Humanities Citation Index және (немесе) Web of Science базасында индекстелетін және (немесе) Scopus базасында кемінде 35 (отыз бес)CiteScore бойынша процентилі бар рецензияланатын ғылыми басылымдағы мақала немесе шолу (мысалы, мынандай Journal of Language, Identity & Education, ISSN: 1532-7701 Impact Factor: 1.273 Ranking: 110/184 (Linguistics) and 205/243 (Education & Educational Research), CiteScore: 1.19 87% 127/1032 Linguistics and Language (Scopus) https://www.scopus.com/sourceid/12100155706)
- – жарияланымдарда "студент-университет-сыртқы білім беру ортасы" бейресми білім беру моделін енгізу бойынша педагогикалық эксперименттің нәтижелері ұсынылатын болады;
- бейресми білім берудің ғылыми-әдістемелік негіздері мен практикалық аспектілері монографиясы;
- бейресми білім берудің ғылыми-әдістемелік негіздері мен практикалық аспектілері монографиясы;
- Қазақстанның жоғары оқу орындарының білім алушыларына арналған бейресми білім берудің онлайн шолу анықтамалығы (мобильді қосымша түрінде);
- жоба тақырыбына арналған республикалық деңгейдегі семинар/онлайн мастер класс
|
- "Студент-университет-сыртқы білім беру ортасы" бейресми білім беру моделіне 2025 жылғы "16" шілдедегі № 60847 авторлық куәлік алынды. Tulebike Kulgildinova, Araily Sarsembayeva, Darya Surova, Gulsum Ayapbergenova, Saniya Nurgaliyeva Non-formal learning practices among students in Kazakhstan: Perceptions, challenges, and opportunities International Journal of Innovative Research and Scientific Studies. 8(2) 2025. pages: 3026-3036 Процентиль 69.
- Кульгильдинова Т.А. Қазіргі заманғы сын-қатерлер жағдайындағы бейресми білім: Теория, практика және инновациялық технологиялар. Монография. / Д.С. Сурова, А.А. Сарсембаева, А.И. Урюстюмова, И.М. Калелова: Алматы, «Полилингва» баспасы. 2025. – 200 б.
- Қазақстанның жоғары оқу орындарының білім алушылары үшін бейресми білім берудің Шолу онлайн анықтамалығы әзірленді (мобильді қосымша түрінде). Қосымша-бейресми білім беру бағыттары бойынша (музыка, спорт, тілдер, шығармашылық және т.б.) үйірмелер мен курстардың каталогы, аты, мекен-жайы және контактілері бойынша сүзу және іздеу мүмкіндігі бар.
- "Бейресми білім беру: заманауи сын-қатерлер, іске асыру тәжірибесі және келешегі" атты республикалық семинар өткізілді (12.06.2024 ж.)
- (/newsevents/v-vktu-proveli-respublikanskij-seminar-po-neformalnomu-obrazovaniyu.aspx; https://www.facebook.com/share/y7c4vFdCh2gRbKfM/?mibextid=xfxF2i; https://storage.ektu.kz/nextcloud/index.php/s/mGyJ7KyAm5LBmL7).
|
Инфографика
Соңғы өзгерістер күні:
15.08.2025