6B04107 - Social медиа маркетинг (Халықаралық ақпараттық технологиялар университетімен (Алматы қ.) Бірлескен ББ)

 

Білім беру бағдарламасының мақсаты

Қойылған бизнес-міндеттерді іске асыру және компанияның даму мақсаттарына қол жеткізу үшін сандық ортада стратегияларды, сандық және маркетингтік коммуникация құралдарын әзірлеу және іске асыру технологияларын кәсіби меңгерген маркетинг саласындағы жоғары кәсіби дипломды мамандарды даярлау.

ББ негізгі бағытын көрсететін идеясы

Білім беру бағдарламасы кәсіби мамандарға, журналистке, PR-маманға және тәжірибелі әлеуметтік желіні пайдаланушының кәсіби құзыреттілігі мен тәжірибелік машықтары бар бәсекелестікке қабілетті мамандарды даярлаудың қазіргі заманғы үрдістерін ескере отырып, кәсіптік әлеуметтік тапсырысқа бағытталған.

Шетелдік университеттермен өзара әрекеттесу

  • Атындағы ШҚТУ ( Өскемен, Қазақстан ) мен Ұлттық зерттеу университеті Жоғары экономика мектебі (Мәскеу, Ресей) арасында 2021 жылы университеттер арасында жасалған және бүгінгі күнге дейін сәтті жүзеге асырылған келісім бойынша онлайн курстарды пайдалана отырып, білім беру бағдарламаларын желілік жеткізу .
  • ҚОҚ университеті ЕҚ, ҚТ және ҚТ платформаларындағы Ашық білім және онлайн білім беру жүйесінде қолжетімді ЕҚ, ҚТ және ҚТҚ онлайн курстарына сәйкес келетін білім беру бағдарламасының бөлігі бойынша нұсқаулар береді. Бұл нұсқаулық келісімде қарастырылғандай, Бизнес мектебінің бірінші және үшінші курстарында оқитын бакалавриат студенттеріне арналған пәндердің белгілі бір жинағын қамтиды .

    Оқу жылы Пәннің атауы Бағдарламаны аяқтаған студенттер саны
    2022/2023 Корпоративтік қаржының негіздері 11
    2023/2024 Корпоративтік қаржының негіздері
    Маркетинг
    Қаржы нарықтары және институттар
    8
    13
    6
    2024/2025 Маркетинг
    Корпоративтік қаржының негіздері
    Қаржы нарықтары және институттар
    35
    18
    15

    Мамандар лауазымдарының тізбесі

    • ұйымның social media маркетинг бөлімінің басқару қызметін ұйымдастыру және жүзеге асыру;
    • компаниядағы контентпен тұрақты жұмыс істеу процесін ұйымдастыру: ішкі және сыртқы мердігерлерді (дизайнер, фотограф, бейне-оператор, редактор) тарту арқылы идеядан іске асыруға бірегей мазмұн жасау, әлеуметтік желілердегі және түрлі интернет-сайттардағы мазмұнды редакциялау және басып шығару ;
    • контент-стратегияны әзірлеу және оны іске асыру: ОА сегменттеріне және коммуникация арналарына байланысты, сондай-ақ компанияның мақсаттарын есепке ала отырып, контентті құру және іске асыра білу.
    Соңғы өзгерістер күні:
    08.12.2025