|
|
| Атауы |
Категория |
Сілтеме |
| РГР1 расчет переходного процесса классическим методом |
ОӨЖ үшін |
Бақылау (тәжірибелік/зертханалық) жұмыс, реферат
|
| справочно-методические материалы ТОЭ2 |
анықтамалық-әдістемелік материалдар |
Сілтеме
|
| лекция по ТОЭ2 |
дәрістер конспектісі |
Файл
|
| лекция 2 |
дәрістер конспектісі |
Файл
|
| лекция 1 ВОЗНИКНОВЕНИЕ ПЕРЕХОДНЫХ ПРОЦЕССОВ. ЗАКОНЫ КОММУТАЦИИ |
дәрістер конспектісі |
Файл
|
| Силлабус ТОЭ2 |
жұмыс оқу бағдарламасы (силлабус) |
Файл
|
|
|
| Атауы |
Категория |
Сілтеме |
| Анализ переходного процесса классическим методом (пример) |
тәжірибелік, семинарлық, зертханалық тапсырмалардың материалдары |
Файл
|
| Определение корней характеристического уравнения |
тәжірибелік, семинарлық, зертханалық тапсырмалардың материалдары |
Файл
|
| СРО1 (классический метод) |
тәжірибелік, семинарлық, зертханалық сабақтар үшін тапсырмалар |
Бақылау (тәжірибелік/зертханалық) жұмыс, реферат
|
| лекция 3 |
дәрістер конспектісі |
Файл
|
| лекция 4 |
дәрістер конспектісі |
Файл
|
|
|
| Атауы |
Категория |
Сілтеме |
| вопросы по лекциям |
ОӨЖ үшін |
Бақылау (тәжірибелік/зертханалық) жұмыс, реферат
|
| лекция 7 ЧЕТЫРЕХПОЛЮСНИКИ |
дәрістер конспектісі |
Файл
|
| лекция 8 НЕЛИНЕЙНЫЕ ЭЛЕКТРИЧЕСКИЕ ЦЕПИ ПЕРЕМЕННОГО ТОКА |
дәрістер конспектісі |
Файл
|
| контрольная работа 1 |
тәжірибелік, семинарлық, зертханалық сабақтар үшін тапсырмалар |
Бақылау (тәжірибелік/зертханалық) жұмыс, реферат
|
| контрольная работа 2 |
тәжірибелік, семинарлық, зертханалық сабақтар үшін тапсырмалар |
Бақылау (тәжірибелік/зертханалық) жұмыс, реферат
|
| СРО 2 |
ОӨЖ үшін |
Бақылау (тәжірибелік/зертханалық) жұмыс, реферат
|
| Анализ переходного процесса классическим методом (пример2) |
тәжірибелік, семинарлық, зертханалық тапсырмалардың материалдары |
Файл
|
| лекция 5 |
дәрістер конспектісі |
Файл
|
| лекция 6 |
дәрістер конспектісі |
Файл
|
|
|
| Атауы |
Категория |
Сілтеме |
|
|
| Атауы |
Категория |
Сілтеме |
|
|
| Атауы |
Категория |
Сілтеме |
|
|
| Атауы |
Категория |
Сілтеме |
|
|
| Атауы |
Категория |
Сілтеме |