Ғылыми зерттеу әдiстері

Баятанова Ляйла Болаткановна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Тәртіп ұйымның оңтайлы құрылымының негіздері мен ғылыми эксперименттерді жоспарлау, ғылыми және ғылыми-техникалық қызметті басқару және ұйымдастыру, инновациялық және өнертапқыштық қызметтің негіздерін біледі. Курстық жұмыс ғылыми және ғылыми-техникалық қызметтің нәтижесіне Қазақстан Республикасының патенттік заңнамасымен, ғылыми-техникалық ақпараттардың мемлекеттік жүйесімен және зияткерлік меншік құқықтарымен танысу кіреді.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Зерттеулердің физикалық әдістері

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 75
СӨЖ 30
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Емтихан

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Докторанттарға ғылыми әдістмелермен таныстыру, ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру бойынша түсінік беру, ғылымның негізгі даму заңдары бойынша негізгі бағыттарды көрсету.
Міндет
  • Докторанттарды ғылымның неізгі даму кезендерімен таныстыру, ғылым мектептері, олардың практикалық және теориялық жұмыстары.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • -ғылым мен ғылыми-техникалық қызметті ұйымдастыру құрылымы, инновациялық қызмет туралы.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • - зияткерлік меншік құқығы туралы, Авторлық және сабақтас құқық саласындағы Білім, ҚР Патенттік заңнамасы туралы.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • автоматтандыру және басқару саласымен байланысты контексте және кең (немесе пәнаралық) салаларда жаңа немесе таныс емес жағдайларда мәселелерді шешу үшін білімді, түсінуді және қабілетті қолдану.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • өзгерістер динамикасы жағдайында әлеуметтік, экономикалық, кәсіби рөлдердің, географиялық және әлеуметтік ұтқырлықтың өзгеруіне дайындық, оқуды өз бетінше жалғастыру.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • кәсіби салада және жалпы қоғамда, оның ішінде шет тілінде коммуникацияларды жүзеге асыру, қолданыстағы техникалық құжаттаманы талдау және дербес әзірлеу, Автоматтандыру және басқару саласындағы кешенді инженерлік қызметтің нәтижелерін нақты баяндау.
Оқыту әдістері

Осы пән бойынша дәрістер оқығанда «Проблемалық дәріс» сияқты имитативті емес белсенді оқыту әдісі қолданылады. Модульді зерттемес бұрын проблема көрсетіледі, және модульдің барлық келесі материалдары оны шешуге бағытталады. Дәріс оқығанда мультимедиялық презентация қолданылады. Тәжірибелік жұмысты орындау кезінде «Кейс-әдіс» интерактивті оқыту әдісі қолданылады: магистранттарға жұмысты орындауға дайындалу үшін тапсырма беріледі; жұмыстың мақсаты және оны жүзеге асыру барысы оқытушымен талқыланады; мақсат әр түрлі көзқарастар бойынша талданады, гипотезалар алға шығады, қорытындылар жасалады және алынған нәтижелер талданады. Келесі инновациялық бақылау әдістері қолданылады: аралық және қорытынды тестілеу

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Коллоквиум 0-100
Жеке тапсырмалар
Аралық бақылау 1
Аралық бақылау 2
2  рейтинг Коллоквиум 0-100
Жеке тапсырмалар
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Жеке тапсырмалар Материалды жақсы түсіну, жан-жақты білім, тамаша дағдылар мен білім Материалды жеткілікті толық түсіну, жақсы білім, дағдылар мен білім Материалды қолайлы түсіну, қанағаттанарлық білім, дағды және іскерлік Материалдың негізгі мазмұны игерілмеген және ашылмаған; оқушының жауап беруден бас тартуы.
Аралық бақылау 1, 2 Материалды жақсы түсіну, жан-жақты білім, керемет дағды мен игеру Материалды толық түсіну, жақсы білім, шеберлік және игеру Материалды қолайлы түсіну, қанағаттанарлық білім, дағдылар мен игеру Материалдың негізгі мазмұны игерілмеген және ашылмаған; қорытындылар мен жалпылаудың болмауы; студенттің жауабындағы өрескел қателіктер; айтарлықтай ауытқу жауап беру процесінде тақырыптар мен зерттелетін бағдарлама; бас тарту
Коллоквиум Қарастырылып отырған ұғымдардың, құбылыстар мен заңдылықтардың, теориялардың, қатынастардың мәнін толық түсіну; зерттелген материал негізінде толық және дұрыс жауап құра білу; Негізгі ережелерді бөліп көрсету, нақты мысалдармен, фактілермен жауапты дербес қолдау Зерттелген теорияларға негізделген толық және дұрыс жауап; зерттелген материалды көбейту кезіндегі кішігірім қателіктер мен кемшіліктер, ұғымдарды анықтау, пайдалану кезіндегі дәлсіздіктер ғылыми терминдер немесе қорытындылар мен жалпылау Білім алушы қойылған сұраққа толық жауап бермейді, жоқ тақырыптың, негізгі ережелердің мағынасын кеңінен аша алады. Қосымша сұрақтарға жауап бере алмайды Білім алушы өте нашар жауап береді, сұрақтың мағынасын түсінбейді. Қосымша сұрақтарға жауап бере алмайды.. білім алушы өте нашар жауап береді, сұрақтың мағынасын түсінбейді. Қосымша сұрақтарға жауап бере алмайды.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
Негізгі әдебиет
  • 1. Хокинг М., Васантасри В., СидкинП. Металлические и керамические по¬крытия: Получение, свойства и применение: Пер. с англ. - М.: Мир, 2000. -518с. 2. Самсонов Г.В., УманскийЯ.С. Твердые соединения тугоплавких метал¬лов.-М., 1957.-368 с. 3. Белый А.В., Кукареко В.А., Лободаева О.В. и др. - Минск: Физико-технический институт, 1998. - 220 с. 4. Комаров Ф.Ф. Ионная имплантация в металлы. - М.: Металлургия, 1990. -216с. 5. Диденко А.Н., Шаркеев Ю.П., Козлов Э.В., Рябчиков A.M. Эффекты даль¬нодействия в ионно-имплантированных металлических материалах: дис¬локационные структуры, свойства, напряжения, механизмы. - Томск: Изд-во НТЛ, 2004. - 328 с. 6. Huang Н.,WangX, Не J. II Mat. Lett. - 2003. - V. 57. - P. 3431 -3436. 7. Vera E., WolfG.K. II Nucl. Instrum.Phys. Res. B. - 1999. - V. 148. - P. 917-924. 8. Миркин Л.М. Справочник по рентгеноструктурному анализу поликристал¬лов / Под ред. проф. Я.С. Уманского. - М.: ГИФМЛ, 1961. - 863 с. 9. Утевский Л.М. Дифракционная электронная микроскопия в металловедении. - М.: Металлургия, 1973. - 584 с. Дополнительная литература.