Композиция, графика және макет негіздері
Сипаттама: Сәулеттік композицияның іргелі принциптері мен түрлерін зерттеу және оларды сәулет, қала құрылысы және дизайн жобаларын жасауда практикалық қолдану. Графикалық пішін құрудың, сонымен қатар үш өлшемді модельдеудің құралдары мен тәсілдерін меңгеру және композициялық есептердің әр түрін шешу кезінде оларды шығармашылықпен түсіндіру. Сызбалар мен көлемді модельдердің эскиздерін салу және жобалау дағдыларын меңгеру.
Кредиттер саны: 8
Пререквизиты:
- Сурет
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
| Жұмыс түрлері | сағат |
|---|---|
| Дәрістер | 15 |
| Практикалық жұмыстар | 60 |
| Зертханалық жұмыстар | |
| СӨЖО | 45 |
| СӨЖ | 120 |
| Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
| Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Емтихан |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Сәулет, қала құрылысы және дизайн объектілерін графикалық бейнелеу және модельдеу әдістерінде кәсіби дағдыларды меңгере отырып, сәулеттік форма құрудың іргелі заңдылықтарын оқу.
Міндет
- Үш өлшемді формаларды жасаудың негізгі композициялық принциптерін, тәсілдерін және құралдарын оқып үйрену
- Шығармашылық ізденіс барысында әр түрлі сәулет композициясын жасау кезінде форманы үйлестіру тәсілдері мен құралдарын меңгеру.
- Сәулет графикасы мен модельдеуде қолданылатын дәстүрлі және заманауи құралдар мен әдістерді зерттеңіз
- Архитектуралық графиканың әртүрлі түрлерін, техникасы мен бейнелеу құралдарын іс жүзінде меңгеру
- Эскиз және демонстрациялық модельдеудің әртүрлі әдістерін меңгеру
- Кеңістіктік ойлау мен қиялды дамыту
- Шығармашылық дүниетаным мен мәдениеттің графикалық негіздерін қалыптастыру
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Студент сәулеттік композиция теориясының негіздерін білуі және әдістемелік әдебиеттерді шарлай білуі керек.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Студент курс барысында алған дағдыларын жазық және көлемдік композициялардың сәулеттік-кеңістіктік шешімдерін қалыптастыруда пайдалана білуі керек.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Студент белгілі бір композициялық шешімнің экфразисін құра білуі, артықшылықтар мен кемшіліктерді анықтауы және сипатталған шешімде қолданылатын негізгі құралдар мен әдістерді анықтауы керек.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Курсты аяқтағаннан кейін студент курс теориясына негізделген өз пікірін білдіріп, оны тезистермен дәлелдей алуы керек.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Курсты аяқтағаннан кейін студент өзінің сәулеттік композициялық дағдыларын әдістемелік тұрғыдан шыңдай алуы керек.
Оқыту әдістері
Оқытудың арнайы белсенді формаларын қолдану
Заманауи ақпаратты көрсету құралдарын пайдалана отырып, теориялық материалды көрсету
Мәлімделген шешімдерді табу үшін процедуралық түрде жасалған торларды және AI құралдарын пайдалану
Оқытудың арнайы белсенді формаларын қолдану
Сценарий бойынша тренинг
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
| Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
|---|---|---|
| 1 рейтинг | Сәулет графикасының негізгі әдістері (қарындаш) | 0-100 |
| Архитектуралық графиканың негізгі әдістері (сия) | ||
| Архитектуралық үйлестірудің негізгі құралдары мен тәсілдері: үш композиция | ||
| Кәсіби архитектуралық графикалық құралдарды қолдану арқылы симметрия және асимметрия | ||
| Кәсіби графикадағы архитектуралық қасбет | ||
| Үлгідегі рельеф | ||
| 2 рейтинг | Композиция түрлері: Фронтальды композиция | 0-100 |
| Композиция түрлері: Көлемдік композиция | ||
| Композиция түрлері: Терең кеңістіктік композиция | ||
| Сәулет ескерткішінің фрагменті | ||
| Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
| Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
|---|---|---|---|---|
| Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
| Практикалық жұмыс | Курстың теориялық мазмұны толық игерілді, игерілген материалмен жұмыс істеуге қажетті практикалық дағдылар олқылықтарсыз қалыптастырылды, оқу бағдарламасында қарастырылған барлық оқу тапсырмалары орындалды, олардың орындалу сапасы максимумға жақын ұпай санымен бағаланды. | Курстың теориялық мазмұны толық игерілді, олқылықтарсыз; игерілген материалмен жұмыс істеудің кейбір практикалық дағдылары жеткілікті түрде дамымаған; оқу бағдарламасымен қарастырылған барлық оқу тапсырмалары орындалды; олардың ешқайсысының орындалу сапасы ең аз ұпай санымен бағаланбаған; тапсырмалардың кейбір түрлері қателермен орындалды. | Курстың теориялық мазмұны жартылай игерілді, бірақ олқылықтар айтарлықтай емес; игерілген материалмен жұмыс істеуге қажетті практикалық дағдылар негізінен қалыптасты; оқыту бағдарламасымен қарастырылған оқу тапсырмаларының көпшілігі орындалды; орындалған тапсырмалардың кейбірінде қателер болуы мүмкін. | Курстың теориялық мазмұны игерілмеген, қажетті практикалық жұмыс дағдылары қалыптаспаған, орындалған тапсырмаларда өрескел қателер бар, курс материалы бойынша қосымша өздік жұмыс орындалған тапсырмалардың сапасының айтарлықтай жақсаруына әкелмейді. |
| Емтихан | Емтихандық тапсырма көрсетілген мерзімде толық орындалды. Емтихан қабылдаушының сұрақтарына толық жауап берілді. Жұмыс толық игерілген теориялық материалды көрсетеді. Сәулеттік-көркемдік тұжырымдаманың толық графикалық көрінісі берілген. Баптың функционалдық және жоспарлау аспектілері дәл берілген. Эстетикалық қасиеттері жоғары. Жобада оңай түзетілетін 2-3 кішігірім қателер болуы мүмкін. | Емтихандық тапсырма көрсетілген мерзімде толық орындалды. Емтихан сұрақтарына жауаптар жақсы болды, маңызды емес салаларда аздаған дәлсіздіктер болуы мүмкін. Жұмыс негізінен меңгерілген теориялық материалды көрсетеді. Ол сәулеттік және көркемдік тұжырымдаманың толық дерлік графикалық көрінісін қамтамасыз етеді. Баптың функционалдық және жоспарлау аспектілері шамалы бұрмаланулармен ұсынылған. Эстетикалық қасиеттері жақсы. Жобада жүйелі емес бірнеше кішігірім қателер болуы мүмкін. | Емтихан тапсырмасы көрсетілген мерзімде толық орындалмады. Жұмыс теориялық материалды қанағаттанарлық түсінуді көрсетеді. Архитектуралық-көркемдік концепция жартылай ғана берілген. Баптың функционалдық және жоспарлау аспектілері қателермен ұсынылған. Шығарманың эстетикалық қасиеттері қанағаттанарлық. Жобада көптеген қателер бар. | Жұмыстардың басым бөлігі белгіленген мерзімде аяқталмаған. Теориялық материал игерілмеген немесе жұмыстың графикалық бөлігінде көрсетілмеген. Архитектуралық-көркемдік тұжырымдамасы емтихан тапсырмасына сәйкес келмейді. Баптың функционалдық және жоспарлау аспектілері елеулі бұзушылықтармен ұсынылған. Шығарманың эстетикалық қасиеттері көңіл көншітпейді. Жобада жүйелік қателердің айтарлықтай саны бар. |
| Дәріс конспектісі | Дәрістер толық, құрылымды түрде транскрипцияланады және концептуалды диаграммаларды қамтиды. Парақ композициясының көркемдік дизайны жоғары деңгейде. Дәрістер жазылған дәптер мінсіз күйде. | Дәрістер толық және құрылымды түрде жазылады. Парақ композициясының көркемдік дизайны жоғары деңгейде. Дәріс дәптері мұқият сақталады. | Дәріс конспектілері толық емес, бірақ құрылымды. Дәптердің беттерінен көркем ою табылмады. Дәріс конспектілері ұқыпсыз сақталады. | Дәптерде лекция курсының материалы жеткіліксіз. Дәптер ұқыпсыз, ұқыпсыз сақталады. |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
| И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
| 2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
| Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
|---|---|---|---|
| A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
| A- | 3.67 | 90-94 | |
| B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
| B | 3.0 | 80-84 | |
| B- | 2.67 | 75-79 | |
| C+ | 2.33 | 70-74 | |
| C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
| C- | 1.67 | 60-64 | |
| D+ | 1.33 | 55-59 | |
| D | 1.0 | 50-54 | |
| FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
| F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Кіріспе дәріс
- Гармонизация құралдары
- Гармонизация құралдары: симметрия және асимметрия
- Пропорциялар
- Модульдік тор
- Архитектурадағы масштабтау және ко-масштабтау
- Сәулет өнеріндегі түс және жарық
- Композициядағы текстура мен материал
- Композиция түрлері: фронтальды және жазық
- Композиция түрлері: көлемдік
- Композиция түрлері: терең-кеңістіктік
- Архитектурадағы тектоника және тәртіп
Негізгі әдебиет
- Чин Фрэнсис Д.К. Архитектуралық графика \/ Ред. Гинзбург Н., - М.: АСТ, 2010. (Стереотиптік басылым). [Электрондық ресурс]. - Кіру режимі - http:\/\/science.totalarch.com\/book\/0029.rar\r3.
- Чарльз Дж. Рэмси, Гарольд Р. Слиппер. Архитектуралық графикалық стандарттар (Оныншы басылым. Америка сәулетшілер институты). – М.: Архитектура-С, 2008. - [Электрондық ресурс]. - Кіру режимі http:\/\/science.totalarch.com\/book\/1096.rar - Стереотиптік басылым.\r2.
- Сәулет композициясының негіздері. Виртуалды модельдеу курсы / Н.А.Рочегова. - М.: АКАДЕМИЯ, 2010. - ~Б. в. - Мәтін: тікелей.
- Белоусова О.А. Архитектурное моделирование: учебное пособие \/ Белоусова О.А.. — Санкт-Петербург: Санкт-Петербургский государственный архитектуралық-құрылыс университеті, ЭБС АСВ, 2017. — 64 c. — ISBN 978-5-9227-0817-3. — Текст: электронный \/\/ IPR SMART : [сайт]. — URL: https:\/\/www.iprbookshop.ru\/80734.html
- Шығарма: Бейнелеу өнерінің теориясы мен тәжірибесі / Р.Паранюшкин. — 2-ші басылым. — Ростов н / Д: Феникс, 2005. — 79, [4] б. : науқас. — (Бейнелеу өнері мектебі). ISBN 5-222-07410-2
- Композиция негіздері/ О.Л.Голубева, - 2-басылым. - Мәскеу, 2004, «Өнер» баспасы, ӘОЖ 73 ББК85. G 62
Қосымша әдебиеттер
- Сәулет туралы төрт кітап / А.Палладио; А.Г. Габричевский өңдеген; Итальян тілінен аударған И.В.Жолтовский. - М.: Архитектура-С, 2007. - 142 б.: сур. - ISBN 978-5-9647-0080-7: 10550 т.
- Қалалық тұрғын ортаның құрамы / M. M. Aguf. - Киев: Будивельник, 1984. - ~Б. в. - Мәтін: тікелей.
- Көлемдік-кеңістіктік композиция / Степанов А.В. - М.: Архитектура-С, 2004. - ~Б. в. - Мәтін: тікелей.
- Қала, құрылымы және құрамы / М.Г.Бархин. - М.: Наука, 1986. - ~Б. в. - Мәтін: тікелей.
- Архитектуралық-кеңістіктік композиция элементтері / В.Ф.Кринский. - М.: Құрылыс әдебиеті баспасы, 1968. - ~Б. в. - Мәтін: тікелей.
- Қаланың архитектурасы: композицияның эстетикалық мәселелері / А.В.Иконников. - М.: Құрылыс әдебиеті баспасы, 1972. - ~Б. в. - Мәтін: тікелей.