Дизайн-жобалау 6

Мукин Тахир Дмитриевич

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Заманауи сәулеттік жоспарлау, дизайн, эргономикалық және энергияны үнемдейтін тенденцияларды ескере отырып, білім беру мекемелерінің интерьерін дамыту негіздерін зерттеу (балабақша ұяшығын мысал ретінде пайдалану).

Кредиттер саны: 6

Пререквизиты:

  • Ғимараттар мен әрлеу материалдарының құрылымдық жүйелері

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер
Практикалық жұмыстар 60
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 90
курстық жоба
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Курстық жоба

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды оқытуға арналған бөлменің интерьерінің дизайн тұжырымдамасын әзірлеу.
Міндет
  • Мектепке дейінгі білім беру мекемелерін жобалаудағы әлемдік тәжірибемен танысу және осы кеңістік түрлеріне арналған сәулеттік, көркемдік және кеңістіктік жоспарлау шешімдерінің негізгі тенденцияларын анықтау.
  • Қазақстан Республикасының қолданыстағы нормативтік әдебиеттерімен (SN, SP, SanPiN), сондай-ақ әдістемелік және оқу әдебиеттерімен танысу.
  • Белгіленген кеңістіктің сәулеттік және көркемдік идеясын білдіру үшін нейрондық желі, цифрлық, клаустр-макет және эскиз әдістерімен танысу.
  • Белгілі бір әлеуметтік және функционалдық бағдарлама үшін шешімнің дизайн тұжырымдамасын әзірлеу.
  • Балалардың жасына және эргономикалық параметрлеріне, сондай-ақ функционалдық, құрылымдық, эстетикалық және экологиялық орындылығына сәйкес оқу орындары мен жабдықтарын әзірлеу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Студент нормативтік-құқықтық базаның негізгі ережелерін және белгілі бір әлеуметтік топқа арналған оқу үй-жайларына арналған интерьерді қалыптастырудың жалпы ережелері мен әдістемелік принциптерін білуі керек.
  • Студенттер қоғамдық ғимараттардың интерьер дизайны шешімдерін әзірлеу үшін эскизді, цифрлық, AI және бейберекетке негізделген әдістерді меңгеруі керек.
  • Студент жоғарыда аталған кеңістіктердің қызметіне қойылатын талаптарды қандай әлеуметтік процестер қалыптастыратынын түсінуі керек.
  • Студент мектепке дейінгі білім беру мекемелерінің интерьері мен басқа қоғамдық ғимараттар мен кеңістіктердің интерьерінің түбегейлі айырмашылығын түсінуі керек.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Студенттер жаңа шешімдерді әзірлеу және заманауи архитектуралық дизайндағы тенденцияларды түсіну үшін нормативтік, оқу және әдістемелік ақпаратты, сондай-ақ интернет ақпаратын шарлауы керек.
  • Студент әртүрлі құралдарды, құралдарды және әдістерді пайдалана отырып, концептуалды сөйлемдерді еркін жеткізе білуі керек.
  • Студент жобалық тапсырманы құрастыру үшін әлеуметтік-функционалдық бағдарламаны еркін құрастыруы керек.
  • Студент оқу орындарының интерьерін дамытуға арналған кеңістіктердің негізгі ерекшеліктерін анықтай алуы керек.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Студент гипотетикалық клиент ұсынған тұжырымдамалық тапсырманы өзі үшін нақты тұжырымдай білуі, қажетті әдістемелер мен құралдарды анықтай алуы, осы тапсырманы орындау үшін қажетті уақытты есептей алуы, ұсынылған жобаның жағымды жақтарын қолдауы және мүмкін болса, жағымсыз жақтарын азайтуы керек.
  • Студенттен қазіргі заманғы сәулеттік дизайндағы тенденциялардың қалыптасуына әсер ететін факторларды, сондай-ақ бар әлемдік тәжірибені есте сақтай отырып, нақты функцияларға бағытталған кеңістіктік мәселелерді шешуге кәсіби көзқарасын қалыптастыру талап етіледі.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Оқыту нәтижесінде студент объектінің негізгі техникалық сипаттамаларын нақтылау үшін әлеуетті тапсырыс берушімен келіссөздер жүргізу стратегиясын әзірлеуі керек.
  • Оқыту нәтижесінде студент тұжырымдамалық сәулеттік-көркемдік және көлемді жоспарлау моделін(дер) түзету үшін әлеуетті клиентпен келіссөздер жүргізу стратегиясын әзірлеуі керек.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Оқыту нәтижесінде студент жобалаудың әдістемелік негіздерін меңгеру және оларды оқу іс-әрекетінде одан әрі дамыту үшін пайдалану талап етіледі.
Оқыту әдістері

Ғаламдық тәжірибеде ұқсас объектілерді жобалау тәжірибесімен танысу үшін Интернет ресурстарын пайдалану

Ғылымның, техниканың, технологияның және шығармашылықтың әртүрлі салаларындағы білім мен дағдыларды біріктіру және оларды жобалау процесіне енгізу

Интерьердегі және аймақтарды бөлу схемаларында әрлеу элементтерінің жұмысын көрнекі түрде көрсету үшін 3D технологиялар мен цифрлық модельдерді пайдалану

Ғарышпен жұмыс істеу кезінде комбинаториканы жоспарлау үшін AI пайдалану

Білім беру кеңістігін жобалауда тәжірибе алмасу үшін дизайн шеберханаларына онлайн турлар

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Аналогтармен, нормативтік және әдістемелік әдебиеттермен жұмыс 0-100
Әлеуметтік-функционалдық бағдарлама, суреттегі сөйлем
Жоспарлар: өлшеу, бөлшектеу, орнату, жабдықтарды орналастыру, қалау
2  рейтинг Бөлмелер бойынша осьтердегі макеттер, түс схемалары, түйіндер, жылу техникасының есептеулері 0-100
Жоспарлар: жарықтандыру, электрмен жабдықтау, еден төсеу
BIM моделі
Көрнекілік және көлемдік схемалар
Соңғы макет. Жобаның бағалауға дайындығы
Қорытынды бақылау емтихан, курстық жоба 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Курстық жоба Студент қажетті курстық жұмыс материалдарын толық және уақытында тапсырды. Жұмыста кішігірім қателер болуы мүмкін. Курстық жұмыс жобасы студенттің жан-жақты теориялық білімін, игерген көркемдік және қолданбалы дағдыларын және эстетикалық презентациясын көрсетеді. Курстық жұмысқа ілеспе тапсырмалар уақытында орындалып, максимумға жақын ұпайлар берілді. Студент қажетті курстық жұмыс материалын толық және уақытында тапсырды. Жұмыста бірқатар жүйелі емес қателер болуы мүмкін. Кейбір теориялық бөлімдер жеткілікті түрде түсінілмеген болуы мүмкін, жобаның көркемдік және графикалық аспектілері сыни емес қателерді қамтуы мүмкін. Курстық жұмысқа ілеспе тапсырмалар уақытында орындалды. Тапсырмалардың ешқайсысы ең төменгі ұпай санымен бағаланбайды. Студент толық емес курстық тапсырманы уақытында тапсырды. Жұмыста қателер бар, бірақ олар маңызды емес. Кейбір теориялық бөлімдер жеткілікті түрде түсінілмеген, жобаның көркемдік және графикалық дизайнында қателер бар және эстетикалық көрсетілім бұзылған. Курстық жұмысқа ілеспе тапсырмалардың көпшілігі уақытында орындалды. Кейбір тапсырмалар ең төменгі баллға жақын болуы мүмкін. Студент курстық жұмысты толық емес тапсырды және/немесе тапсырманы кеш тапсырды. Тапсырмада күрделі, жүйелі қателер бар. Теориялық білімнің көп бөлігі игерілмеген, жобаның көркемдік және графикалық дизайнында өрескел қателер бар және көріксіз. Курстық жұмысқа ілеспе тапсырмалардың көпшілігі орындалмаған. Курстық материал бойынша қосымша өздік жұмыс тапсырмаларды орындау сапасын айтарлықтай жақсарта алмайды.
Практикалық жұмыс Курстың теориялық мазмұны толық игерілді, игерілген материалмен жұмыс істеуге қажетті практикалық дағдылар олқылықтарсыз қалыптастырылды, оқу бағдарламасында қарастырылған барлық оқу тапсырмалары орындалды, олардың орындалу сапасы максимумға жақын ұпай санымен бағаланды. Курстың теориялық мазмұны толық игерілді, олқылықтарсыз; игерілген материалмен жұмыс істеудің кейбір практикалық дағдылары жеткілікті түрде дамымаған; оқу бағдарламасында қарастырылған барлық оқу тапсырмалары орындалды; олардың ешқайсысының орындалу сапасы ең аз ұпай санымен бағаланбаған; тапсырмалардың кейбір түрлері қателермен орындалды. Курстың теориялық мазмұны жартылай игерілді, бірақ олқылықтар айтарлықтай емес; игерілген материалмен жұмыс істеуге қажетті практикалық дағдылар негізінен қалыптасты; оқыту бағдарламасымен қарастырылған оқу тапсырмаларының көпшілігі орындалды; орындалған тапсырмалардың кейбірінде қателер болуы мүмкін. Курстың теориялық мазмұны игерілмеген, қажетті практикалық жұмыс дағдылары қалыптаспаған, орындалған тапсырмаларда өрескел қателер бар, курс материалы бойынша қосымша өздік жұмыс орындалған тапсырмалардың сапасының айтарлықтай жақсаруына әкелмейді.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
Негізгі әдебиет
  • Дизайн интерьеров детских садов для детей от 3 до 6 лет. Учебно-практическое пособие. ФГОС ДО: Фон, Бук, Руфэнах
  • Райли Ноэльдің «Дизайн элементтері», 2004 ж
  • Дженни Гиббстің «Интерьер дизайнерінің анықтамалығы», 2008 ж
  • «Rhodec Int. Интерьер дизайны: қысқаша оқулық және анықтамалық». Халықаралық дизайн мектебі, 2014 ж
  • Neufert E. Құрылыс дизайны: Неміс тілінен аударылған. 39-шы басылым, өңделген және толықтырылған. Мәскеу: Архитектура-С, 2011. 576 б.: ауру.
  • ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ЕРЕЖЕЛЕР КОДЕКСІ ҚР СП 3.02-110-2012 Мектепке дейінгі білім беру объектілері (29.05.2025 жылғы өзгерістер мен толықтырулармен)
  • ҚР ҚН 3.02-10-2011 МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУ ОБСЕЗДЕРІ (2018 жылғы 15 қарашадағы өзгертулер мен толықтырулармен)
  • Мектепке дейінгі ұйымдар мен балалар үйлеріне қойылатын санитарлық-эпидемиологиялық талаптар
Қосымша әдебиеттер
  • Пономарева, E. S. Азаматтық ғимараттардың интерьері: университеттерге арналған оқулық / E. S. Пономарева. - 2-ші басылым, қайта өңделген және кеңейтілген. - Минск: Жоғары мектеп, 1991 ж.
  • Раннев, В.Р. Интерьер / В.Р.Раннев. - М.: Жоғары. мектеп, 1987. - ~Б. в. - Мәтін: тікелей.
  • Новикова, E. B. Қоғамдық ғимараттардың интерьері / E. B. Новикова. - Мәскеу: Стройиздат, 1984. - ~Б. в. - Мәтін: тікелей. Оқу әдебиеті
  • Мектеп интерьері / өңдеген: В.Н.Шихеев, Т.Е.Астрова. - М.: Білім, 1972. - ~Б. в.
  • Интерьер дизайны. Түс және стиль. Либби Норман 2008 ж