Брендменеджмент
Сипаттама: Пән брендтерді құру және басқару бойынша, бәсекеге қабілетті сауда маркаларын құру және маркетингтік стратегияны және фирманың жалпы даму стратегиясын ескере отырып оларды дамыту бойынша білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Бренд-менеджменттің негізгі құралдары мен технологиялары, брендингтің негізгі ұғымдары, бренд пен т. б. жеке құрамдастары оқытылады.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Маркетинг негіздері
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
| Жұмыс түрлері | сағат |
|---|---|
| Дәрістер | 15 |
| Практикалық жұмыстар | 30 |
| Зертханалық жұмыстар | |
| СӨЖО | 30 |
| СӨЖ | 75 |
| Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
| Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Кәсіптік пәндер