Автомобиль жолдарындағы көліктік құрылымдар

Алимгазин Бакытбек Токенович

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пән автомобиль жолдарындағы көлік құрылыстарының түрлері мен конструкцияларын және оларды жобалау, салу және пайдалану әдістерін қарастырады. Пәннің негізгі бағыты Көпірлер мен құбырларға, жолдардағы ең көп таралған инженерлік құрылымдарға бағытталған.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Математика 2
  • Жалпы тордық автомобиль жолдары

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 15
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
курстық жоба
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны жазбаша емтихан

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Пәнді оқытудың негізгі мақсаты студенттердің автожол көпірлерін, жол өтпелерін, су өткізгіштер мен туннельдерді жобалау және салу саласындағы білімдері мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
Міндет
  • Пәнді оқытудың негізгі міндеттері студенттердің жасанды құрылыстарды жобалау мәселелерінің қазіргі жағдайын анықтайтын білім кешенін игеру болып табылады. Студенттер автомобиль жолдарындағы жасанды құрылыстарды жобалаудың барлық әдістерін қолдана білуі, оларды есептеу әдістерінің негізгі ережелерін білуі керек. Пәнді оқытудың негізгі міндеттері студенттердің жасанды құрылыстарды жобалау мәселелерінің қазіргі жағдайын анықтайтын білім кешенін игеру болып табылады. Студенттер автомобиль жолдарындағы жасанды құрылыстарды жобалаудың барлық әдістерін қолдана білуі, оларды есептеу әдістерінің негізгі ережелерін білуі керек. Алынған білімге сүйене отырып, студенттер жасанды құрылыстарды жобалау және салу саласындағы конструкторлық міндеттерді өз бетінше шешу дағдыларын алуы керек.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • - құрылыс материалдарының құрамы, құрылымы мен қасиеттерінің өзара байланысын, жол құрылысындағы жасанды құрылыстардың мақсаты мен түрлерін, сондай-ақ көпірлердің, құбырлардың, науалардың және т. б. негізгі құрылымдық элементтерін білу.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • - Құрылыс материалтану міндеттерін қою, зерттеу және шешудің негізгі заманауи әдістерін меңгеру, жол құрылысындағы олардың пайдалану жағдайын жобалау, техникалық талдау және бағалау кезінде жасанды құрылыстардың мақсатын, конструктивтік ерекшеліктері мен нормативтік талаптарын теориялық білім және инженерлік түсіну.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • - Құрылыс материалдары мен конструкцияларын өндірудің барлық кезеңдерінде бастапқы шикізат пен өнімнің сапасын бақылау. Жобалау деректерін, нормативтік талаптар мен пайдалану жағдайларын талдауға негізделген жасанды құрылыстардың түрін, конструктивті шешімін және техникалық жағдайын таңдауға қатысты негізделген инженерлік пайымдаулар қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • - Мемлекеттік, шет тілінде және ұлтаралық қарым-қатынас тілінде әңгімелесу-диалог жүргізу, сөйлеу этикетінің ережелерін пайдалану, мәтінді аудару, аннотациялар, рефераттар жасау. Техникалық, қаржылық және психологиялық факторларды ескере отырып, Негізгі өндірістік қатынастар мен басқару принциптерін меңгеру
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Нақты өндіріс жағдайында материалдардың, бұйымдар мен конструкциялардың технологиясы мен қасиеттерін оңтайландыру бағыттарын таңдаудың жалпы принциптерін қалыптастыру, өнімнің сапасын қамтамасыз ету және /немесе арттыру мақсатында өндірістің технологиялық параметрлерін, материал құрамдарын түзету бойынша іс-шаралар жасау және жүргізу. Жаңа композициялық материалдар алу және құрылыс материалдарының, жасанды құрылыстардың қолданыстағы технологияларын жетілдіру бойынша ғылым мен практиканың жай-күйін білу.
Оқыту әдістері

Пәнді оқыту үшін дәстүрлі технологиялар қарастырылған: аудиториялық сабақтар және студенттердің өзіндік жұмысы. Дәріс курсы мультимедиялық түрде ұсынылған. Дәрістің басында және соңында дәріс материалын ұсыну кезінде мотивациялық сөйлеу қолданылады. Дәріс-презентацияда мәтіндік, аудио және бейне ақпарат, графиктер, кестелер және т. б. қолданылады. практикалық сабақтар құрылыс қоспаларын жасау үшін құрылыс принтерімен және құрылыс материалдарымен жабдықталған зертханада өткізіледі

Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді: - классикалық: дәрістер, семинарлар, өзіндік жұмыс, консультациялар, әңгімелесу, коллоквиум, емтихан; - студент-білім алушы тарапынан оқытуға рефлексивті тәсілге негізделген орталықтандырылған оқыту; - логикалық-аналитикалық технологиялар: логикалық схемалар, кестелер, курс тақырыптары бойынша баяндамалар; - коммуникативтік технологиялар: Сократтық диалог, топтық пікірталас, конференция, "шағын топтар"; -кейс-стади әдісі: Әлеуметтік-мәдени нақты және гипотетикалық жағдайларды талдау, мүмкін және оңтайлы шешімдерді іздеу;-құзыреттілікке бағытталған оқыту: "контексттік оқыту", "жеке тәжірибеге негізделген оқыту", "ойын модельдеу";-жобалық-ұйымдастырылған технологиялар: өмірлік-практикалық мәселелерді кешенді шешу үшін философиялық білімді пайдалану қоғам мен жеке тұлғаны дамытудың сценарийлік-болжамдық модельдері; іздеу-зерттеу (оқу процесінде студенттердің дербес зерттеу қызметі); - оқу міндеттерін шешу.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг "Темірбетон көпірін жобалау"тақырыбындағы курстық жоба. 0-100
2  рейтинг "Темірбетон көпірін жобалау"тақырыбындағы курстық жоба. 0-100
Қорытынды бақылау емтихан, курстық жоба 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бақылау мәселелері бойынша әңгімелесу жүйелік теориялық білімді көрсетеді, терминологияны біледі, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуді еркін меңгергендігін көрсетеді, бірақ сонымен бірге мұғалімнің өз бетінше немесе шамалы түзетуімен түзететін маңызды емес қателіктер жібереді ол таяз теориялық білімді көрсетеді, құбылыстар мен процестерді талдауда нашар қалыптасқан дағдыларды, дәлелді қорытынды жасай алмауды көрсетеді пәннің теориялық негіздерін білмегендігін, құбылыстар мен процестерді талдаудың қалыптаспаған дағдыларын көрсетеді, дәлелді қорытынды жасай алмайды
Практикалық жұмыстар бойынша қажетті әрекеттер тізбегін сақтай отырып, толық көлемде практикалық жұмыс жасады; жауапта дұрыс және ұқыпты - бірақ барлық жазбаларды, кестелерді, суреттерді, сызбаларды, графиктерді, есептеулерді орындайды; қателерді талдауды дұрыс орындайды. "5" бағасына қойылатын талаптарды орындады, бірақ 2-3 кемшіліктер жіберілді. Білім алушының сұрақтарға жауабы 5-ке жауапқа қойылатын негізгі талаптарды қанағаттандырады, бірақ жаңа жағдайда білімді қолданбай, бұрын зерттелген материалмен және басқа пәндерді оқу кезінде игерілген материалмен байланысты пайдаланбай берілген; жұмысты толық орындамады, бірақ практикалық жұмыс көлемінің кем дегенде 50% - ы, бұл дұрыс нәтижелер мен қорытындылар алуға мүмкіндік береді; жұмыс барысында қателіктер жіберілді. жұмысты толық орындамады немесе жұмыстың орындалған бөлігінің көлемі дұрыс қорытынды жасауға мүмкіндік бермейді.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Көлік құрылыстары туралы жалпы мәліметтер
  • Көпір құрылыстары
  • Жүктемелер мен әсерлер жүктемелер мен әсерлердің жіктелуі
  • Тас және ағаш көпірлер
  • Темірбетон көпірлер туралы жалпы мәліметтер Темірбетон көпірлерінің ерекшеліктері
  • Арқалық темірбетон көпірлер
  • Бөлінбейтін темірбетон аралық құрылымдар
  • Рамалық, арка және аралас темірбетон көпірлер
  • Металл көпірлер туралы жалпы ақпарат
  • Арка, аспалы, аспалы және аралас металл көпірлер
  • Көпір құрылымдарын салу технологиясы
  • Автомобиль жолдарындағы туннельдер көлік туннельдерінің жіктелуі
  • Автомобиль жолдарындағы су өткізгіштер
Негізгі әдебиет
  • 1. Көлік құрылысындағы инженерлік құрылыстар. 2 кітапта. Кн. 1 / ред.т. ғ. д., проф. – М.: "Академия" баспа орталығы, 2007.-352 б.2. Көлік құрылысындағы инженерлік құрылыстар. 2 кітапта. Кн. 2 / ред.т. ғ. д., проф. – М.: "Академия" баспа орталығы, 2007.-272 Б 3. Көпірлер мен құбырлардың құрылысы: инженер анықтамалығы / ред.. – М.: Көлік, 1975. - 600 б.4. Түлкілер мен құбырлар. Оқу құралы. – Воронеж: басылым. ВГУ, 1995.-328 Б.5. ҚНжЕ 5.05.03-84*. Көпірлер мен құбырлар. / Ресейдің Құрылыс Министрлігі.- М.: CPP, 1996.-214 Б.
Қосымша әдебиеттер
  • 1. Аспалы және аспалы көпірлердің бахтині. Жоғары оқу орындарына арналған оқу құралы. Сиб. акад. байланыс жолдары. Новосибирск 1995 ж.2. Дмитриев ағаштан және пластмассадан жасалған. Арнайы курс. Автожол және жаяу жүргіншілер көпірлері. Оқу құралы. Орынбор. Газпромпринт. 2002ж 3. Овчинников п.п. және т. б. көпір құрылыстарын жобалау және салу кезінде қолданылатын техникалық нормативтерді дамыту. Оқу құралы. Пенза. 2002ж.4. Денисова автомобиль жолдарының үйінділерінің астындағы темірбетон құбырлары. Оқу құралы. Пенза. 2002ж.5. Еремин және ағаш көпірлер. Оқу құралы. Воронеж 1999 ж.