Инвестицияны қаржыландыру және несиелендіру

Варавин Евгений Владимирович

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Инвестицияның экономикалық мазмұнын, ұғымы мен типтерін, белгілерін, инвестициялық қызмет, заңдар, инвестициялық қызметтің дамуының маңызды мәселелерін, инвестициялық жоба, инвестициялық жобаларды қаржыландыру және несиелендіру механизмін, инвестициялық жобалардың тиімділігін бағалаудың әдістерін, тиімді бюджетті оқытады.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Қаржыға кіріспе

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Аралық аттестаттауды өткізу кезінде құзыреттердің құрамдас бөліктері үшін қорытынды бағаны шығару критерийлері: - білімі үшін интегралдық баға пәннің жұмыс бағдарламасында жоспарланған теориялық сауалнамалар, баяндамалар, тесттер және басқа да бақылау іс - шаралары нысанында ағымдағы және аралық бақылау нәтижелері бойынша студентке қойылады; - білігі үшін интегралдық баға ағымдағы және аралық бақылау нәтижелері бойынша студентке қойылады пәннің жұмыс бағдарламасында жоспарланған практикалық тапсырмаларды, бақылау жұмыстарын және басқа да бақылау іс-шараларын орындау нысанында; - ағымдағы және аралық бақылау нәтижелері бойынша студентке пәннің жұмыс бағдарламасында жоспарланған жеке тапсырмаларды орындау, басқа бақылау іс-шараларын қорғау нысанында иеленгені үшін интегралды баға қойылады

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Кәсіпорынның инвестициялық қызмпетін іске асыру бойынша бағдарламалар мен жобаларды құру бағыттарын, макро-микро деңгейде инвестициялардың ролі мен мәнін, капиталды салымдарды қаржыландыру қайнар көздерін және оптимальды инвестициялық портфельді таңдауда компанияның тиімді саясатын таңдауды оқытады.
Міндет
  • Пәнді оқытудың міндеттері болып студенттердің барлық инвестициялық - қаржылық категориялар мен ұғымдар туралы теориялық дайындығын қамтамасыз етеді, олардың әлеуметтік-экономикалық мазмұны мен мәнін түсіндіреді.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • 1. Инвестициялардың әртүрлі түрлері, кәсіпорынды басқару жүйесіндегі инвестициялық қызметтің орны мен рөлі, инвестициялық шешімдер қабылдауға әсер ететін факторлар туралы түсінікке ие болу 2. Инвестициялық жобаларды жүзеге асырудың құрылымы мен кезеңдерін, инвестицияларды талдау мен бағалаудың әртүрлі әдістемелерін, жобаларды қаржыландыру тәсілдері мен көздерін, капитал салымдарының бюджетін оңтайландыру әдістерін білу
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Қаржы менеджерінің инвестициялық шешімдер қабылдау жөніндегі қызметінде алдында тұрған нақты міндеттерді шешу кезінде пәнді оқу процесінде алған теориялық білімдерін қолдана білу
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • инвестицияларды бағалаудың әртүрлі әдістерін пайдалануда, инвестициялық жобаларды қаржыландыру көздерін ұтымды таңдауда инвестициялық жобаларды әзірлеудегі практикалық дағдылар
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Жобаны қаржыландырудың мақсатқа лайыктылығы туралы шешім қабылдау кезінде ақпараттық технологиялар және коммуникативті есптерді шығару үшін қазіргі техникалық құралдарды қолдану
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Методологиялық принциптерді талдау тәсілдерін қолданумен инвестициялық жобалардың тиімділігін бағалауды жүргізу; бизнесті жүргізу тиімділігін бағалау үшін , сонымен қатар басқару шешімдерін қолдану мақсатында талдау нәтижесін қолдану туралы объективті аналитикалық қорытындылар.
Оқыту әдістері

1) проблемалық және жобалық-бағдарлы оқыту технологиялары; Жоба әдісі бойынша оқытуды ұйымдастыру оқытушының алдына барлық білім алушыларды проблемалық жағдайға және әрбір сабаққа тартуды қамтамасыз ету міндетін қояды. Яғни, құрылымдалған және жүйеленген түрде проблемалық жағдайды шешу үшін ақпарат бере отырып, сабақ мазмұнының проблемалық-бағытталған сценарийін құру міндеті. 2) кейстер әдісі (жағдайды талдау); Кейс-технология білім алушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді, шағын топтарда күрделі тапсырмаларды орындау дағдыларын қалыптастырады, мамандарға күтпеген жағдайларды талдау қабілеттерін табысты меңгеруге, шешім қабылдау алгоритмдерін өз бетінше әзірлеуге көмектеседі. 3) ақпараттық-коммуникациялық (оның ішінде қашықтықтан білім беру) технологиялар. Қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану оқыту нәтижесіне қол жеткізу мақсатында студент пен оқытушы арасындағы оңтайлы өзара іс-қимылды ұйымдастыруға мүмкіндік береді. 4) коммуникативтік технологиялар (дискуссия, ми шабуылы қойылған мәселелерді шешу үшін шығармашылық, ұжымдық жұмыс формасы ретінде).

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Ауызша сұрау 0-100
Дискуссиялық сабақ, мәселелерді шешеу
Коллоквиум
Тестілеу
Презентациямен реферат
Жеке тапсырма орындау
2  рейтинг Ауызша сұрау 0-100
Дискуссиялық сабақ, мәселелерді шешеу
Коллоквиум
Тестілеу
Презентациямен реферат
Жеке тапсырма орындау
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Семинар үлгісіндегі сабақты бағалау критерийлері: - "өте жақсы" (А, А-; 4.0 – 3.67; 90 – 100%) семинар сұрақтарына толық және дұрыс жауап берген, материалды қисынды құрылымдаған және баяндаған студентке қойылады. Бұл жағдайда студент арнайы әдебиеттерді білуі керек. Тамаша баға алу үшін тиісті саладағы проблемалық сұрақтарды белгілеу, оларды талдау және шешім нұсқаларын ұсыну, нақтылау және қосымша сұрақтарға толық жауаптар беру қабілетін көрсету қажет; - "жақсы" (В+, В, В-, С+; 3.33 – 2.33; 70 – 89%) материалды ұсыну логикасын сақтай отырып, семинар сұрақтарына толық дұрыс жауап берген, бірақ жауап беру кезінде принципті сипаты жоқ, жекелеген дәлсіздіктерге жол берген студентке қойылады. "Жақсы" студентке көрсетілуі мүмкін, ол нақтылау және қосымша сұрақтарға нақты және толық жауап бере алмаған жағдайда; - "қанағаттанарлық" (С, С -, D+, D; 2.0 – 1.0; 50 – 69%) семинар сұрақтарына жауап беру кезінде қателіктер мен дәлсіздіктер жіберген, жауап материалын логикалық түрде құра алмайтындығын және проблемалық мәселелер бойынша өз ұстанымын тұжырымдай алмайтындығын көрсеткен, толық емес білім көрсеткен студентке қойылады,. Бұл жағдайда тапсырмалардың кем дегенде біреуі бойынша қателіктер түбегейлі болмауы керек; – "қанағаттанарлықсыз" (F; 0; 0-49%) студентке, егер ол семинар сұрақтары бойынша жауап бермесе, қойылады; барлық сұрақтарға нақты қателері бар дұрыс емес жауаптар берсе; қосымша және нақтылайтын сұрақтарға жауап бере алмаса
Практикалық тапсырманы (жұмысты) бағалау критерийлері " өте жақсы " (А, А-; 4.0 – 3.67; 90 – 100%) егер студент практикалық жұмыс тақырыбы бойынша оқу материалын терең білсе, жұмыста қолданылатын негізгі ұғымдардың өзара байланысын игеруді көрсетсе, барлық нақтылайтын және қосымша сұрақтарға жауап бере алса, қойылады. Студент практикалық жұмыс тақырыбы бойынша теориялық және практикалық материал туралы білімдерін көрсетеді, есептің көрсеткіштері арасындағы байланысты анықтайды, дұрыс шешім алгоритмін береді, тапсырманың шарты бойынша пәнаралық байланыстарды анықтайды. "жақсы" (В+, В, В-, С+; 3.33 – 2.33; 70 – 89%) егер студент оқу материалын білсе, негізгі әдебиеттерді игерсе, барлық қосымша және нақтылау сұрақтарына толық жауап бере алса, қойылады. Студент практикалық жұмыс тақырыбы бойынша теориялық және практикалық материал туралы білімдерін көрсетеді, есептерді шешуде шамалы дәлсіздіктерге жол береді, тапсырманы шешу алгоритмін дұрыс таңдағанда пәнаралық байланыстарды толық түсінбесе. "қанағаттанарлық" (С, С -, D+, D; 2.0 – 1.0; 50 – 69%) егер студент жалпы практикалық жұмыс материалын игерсе, барлық нақтылау және қосымша сұрақтарға жауап бермесе, қойылады. Студент ұсынылған тапсырманы дұрыс бағалауда қиындықтарға тап болады, мұғалімнің жетекші сұрақтарын талап ететін толық емес жауап береді, мұғалімнің жетекші сұрақтарында мәселені шешу алгоритмін таңдау мүмкін боламаса. "қанағаттанарлықсыз" (F; 0; 0 – 49%) студентке, егер ол практикалық жұмыстың негізгі оқу материалын білуде елеулі олқылықтарға ие болса, сұрақтардың мазмұнын толық ашпаса, нақтылайтын және қосымша сұрақтарға жауап бере алмаса, қойылады. Студент оқиғаны дұрыс бағаламағанда, әрекет алгоритмін дұрыс таңдамаса. Студенттің кеңейтілген жауабы берілген тақырып бойынша үйлесімді, логикалық дәйекті болуы керек, оның нақты жағдайларда анықтамаларды, ережелерді қолдану қабілетін көрсетуі керек. Бағалау көрсеткіштері: 1) жауаптың толықтығы мен дұрыстығы; 2) зерделенгенді түсіну, түсіну дәрежесі; 3) жауаптың тілдік ресімделу
Ауызша сауалнаманы бағалау критерийлері (пікірталас): - "өте жақсы" (А, А-; 4.0 – 3.67; 90 – 100%) егер студент материалды толық баяндаса (сұраққа жауап берсе), негізгі ұғымдарды дұрыс анықтаса; материалды түсінуді анықтаса, өз пікірін негіздей аласа, білімді іс жүзінде қолдана алса, тек оқулықтан ғана емес, қажетті мысалдар келтіре алатын болса, бірақ дербес құрастырылған; материалды әдеби тіл нормалары тұрғысынан дәйекті және дұрыс баяндай білсе - "жақсы" (В+, В, В-, С+; 3.33 – 2.33; 70 – 89%) егер студент "өте жақсы" сияқты талаптарды қанағаттандыратын жауап берсе, бірақ өзі түзететін 1-2 қатеге және баяндалғанның реттілігі мен тілдік дизайнындағы 1-2 кемшілікке жол берсе қойылады - "қанағаттанарлық" (С, С -, D+, D; 2.0 – 1.0; 50 – 69%) егер студент осы тақырыптың негізгі ережелерін білсе және түсінсе, бірақ материалды толық көрсетпесе және ұғымдарды анықтауда немесе ережелерді тұжырымдауда дәлсіздіктерге жол берсе; жеткілікті терең және дәлелді түрде білмейді өз пайымдауларын негіздеу және өз мысалдарын келтіру; материалды дәйексіз(F; 0; 0 – 49%) баяндайды және баяндалғанның тілдік ресімдеуінде қателіктер жіберед - егер студент тиісті сұрақтың көп бөлігін білмесе," қанағаттанарлықсыз " қойылады, анықтамалар мен ережелерді тұжырымдауда қателіктер жібереді, олардың мағынасын бұрмалайды, материалды ретсіз және сенімсіз түрде баяндайды.
Тест тапсырмаларын бағалау критерийлері: "өте жақсы" (А, А-; 4.0 – 3.67; 90 – 100%) – берілген тест сұрақтарының жалпы көлемінің -100 – 90 % тест сұрақтарына жауаптардың дұрыс саны бар студенттер алады; "жақсы" (В+, В, В-, С+; 3.33 – 2.33; 70 – 89%) – берілген тест сұрақтарының жалпы көлемінің – 89-75 % тест сұрақтарына жауаптардың дұрыс саны бар студенттер алады; "қанағаттанарлық" (С, С -, D+, D; 2.0 – 1.0; 50 – 69%) – берілген тест сұрақтарының жалпы көлемінің - 74-50 % тест сұрақтарына жауаптардың дұрыс саны бар студенттер алады; "қанағаттанарлықсыз" (F; 0; 0 – 49%) – берілген тест сұрақтарының жалпы көлемінің - 50% - дан азы тест сұрақтарына жауаптардың дұрыс саны бар студенттер алады.
Аралық кешенді бақылау жұмысында тәртіптік құзыреттіліктерді игеру деңгейін бағалау критерийлері: - "өте жақсы" (А, А-; 4.0 – 3.67; 90 – 100%) – Студент тест тапсырмасын толығымен орындады, үйренген оқу материалы аясында тамаша білім мен дағдыларды көрсетті, бақылау жұмысы ұқыпты және қойылған талаптарға сәйкес рәсімделді. - "жақсы" (В+, В, В -, С+; 3.33 – 2.33; 70-89%) – Студент тест тапсырмасын толығымен орындады, жақсы білім мен дағдыларды көрсетті, бірақ ұсынылған шешімнің оңтайлылығын негіздей алмады, тест жұмысын жобалауда кемшіліктер бар. - "қанағаттанарлық" (C, C -, D+, D; 2.0 – 1.0; 50 – 69%) – Студент тест тапсырмасын толығымен орындады, бірақ елеулі дәлсіздіктерге жол берді, нәтижелерді дұрыс түсіндіре алмады, бақылау жұмысының сапасы жеткіліксіз – "қанағаттанарлықсыз" (F; 0; 0 – 49%) - Студент тест тапсырмасын толық орындамады
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • 1Нарықтық қатынастар жүйесіндегі Инвестициялар
  • Инвестициялық орта және Қазақстандағы инвестициялық ахуалды қалыптастыру факторлары
  • Нарықтық қатынастар жүйесіндегі Инвестициялар
  • Инвестициялық орта және Қазақстандағы инвестициялық ахуалды қалыптастыру факторлары
  • Қазақстанның мемлекеттік инвестициялық саясаты және қаржы институттары
  • Инвестициялық қызметті қаржыландыру көздері
  • Инвестициялық қызметті қаржыландырудың заманауи құралдары
  • Инвестициялық жобаның құрылымы және оның өмірлік циклі
  • Инвестициялық есептеулердің математикалық негіздері
  • Инвестициялық жобалардың тиімділігін бағалау әдістері
Негізгі әдебиет
  • Строгонова Е.И. Финансирование и кредитование инвестиционной деятельности : практическое пособие для бакалавров, обучающихся по направлению подготовки «Экономика», профиль «Финансы и кредит» / Строгонова Е.И., Кушу С.О.. — Краснодар, Саратов : Южный институт менеджмента, Ай Пи Эр Медиа, 2017. — 51 c. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/
  • Лобанов, М. Альтернативное кредитование: инвестиции нового поколения / М. Лобанов, Т. Петрущенкова ; под редакцией В. Мылова. — Москва : Альпина Паблишер, 2019. — 158 c. — ISBN 978-5-6042319-7-5. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/
  • Игошин, Н. В. Инвестиции. Организация, управление, финансирование : учебник для студентов вузов, обучающихся по специальностям 060000 экономики и управления / Н. В. Игошин. — 3-е изд. — Москва : ЮНИТИ-ДАНА, 2017. — 448 c. — ISBN 5-238-00769-8. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/
  • Шепелев В.В. Экономическая оценка инвестиций : учебное пособие / Шепелев В.В.. — Омск : Омский государственный технический университет, 2014. — 76 c. — ISBN 978-5-8149-1729-4. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/
  • Кабанова О.В. Инвестиции и инвестиционные решения : учебное пособие / Кабанова О.В., Коноплева Ю.А.. — Ставрополь : Северо-Кавказский федеральный университет, 2017. — 201 c. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/
Қосымша әдебиеттер
  • Юсупова, А. Т. Лизинговое финансирование: оценка преимуществ и возможностей реализации : учебно-методическое пособие / А. Т. Юсупова. — Новосибирск : Новосибирский государственный университет, 2019. — 72 c. — ISBN 978-5-4437-0948-2. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/
  • ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ КӘСІПКЕРЛІК КОДЕКСІ (01.01.2024 берілген өзгерістер мен толықтырулармен)
  • Об утверждении Концепции инвестиционной политики Республики Казахстан до 2029 года. Постановление Правительства Республики Казахстан от 18 октября 2024 года № 868
  • 2. Инвестициялық жобаны жүзеге асыру кезеңдері мен құрылымын, инвестицияны бағалау және талдаудың әр түрлі әдістемелерін, жобаларды қаржыландыру көздері мен тәсілдерін, капитал салымы бюджетін үйлестіру әдістемесін білуі керек.