Сәулеттік жобалау V

Буханцева Анна Евгеньевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: «Шағын өнеркәсіптік ғимарат» – «Автотұрақ» көпқабатты көтеріңкі автотұрағын жобалау принциптерін әзірлеу қарастырылуда. Практикалық дағдылар өнеркәсіптік типологияның сәулет объектілерінің композициялық, функционалдық және технологиялық құрылысында, бейнелі шешімдердің мәнерлілігі мен кеңістікті функционалдық ұйымдастырудың үйлесімі бойынша меңгеріледі. Жобалау барысында қала құрылысы жағдайы жан-жақты зерттеліп, гараж – автотұрақ (паркинг) бейнесі қалыптасады.

Кредиттер саны: 5

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер
Практикалық жұмыстар 45
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
курстық жоба
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Графикалық Клаузура түріндегі шығармашылық емтихан

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Өнеркәсіптік типология объектілерін жобалау әдістемесін, ғимаратты (паркингті) функционалдық және технологиялық ұйымдастыру әдістерін меңгеру, заманауи нормативтік, қала құрылысы, эстетикалық және экологиялық талаптарды және кескінді ескере отырып, оның бейнелі және көркемдік шешімін ұсыну. гараж - тұрақ (паркинг) құрылды.
Міндет
  • - қала құрылысының жағдайын жоба алдындағы талдауда білім мен дағдыларды меңгеру; - шағын өнеркәсіптік ғимаратты ұйымдастырудың көлемдік, функционалдық және жоспарлау аспектілерін жобалау әдістемесін зерттеу; -шағын өнеркәсіптік ғимаратты ұйымдастырудың конструкторлық-технологиялық ерекшеліктерін әзірлеу принциптерін әзірлеу. - қала жағдайы мен қоршаған сәулет ортасының стильдік аспектілерін ескере отырып, нормативтік талаптарды қолдану; - паркингтің көркемдік-композициялық бейнесіне әсерін ескере отырып, заманауи сәулеттік құрылымдарды пайдалану; -шағын өнеркәсіптік ғимараттың өзіндік концепциясын жасау кезінде автордың шығармашылық «пайдасын» дамыту.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Архитектуралық ниетті түсініп, ұсыныңыз және оны жобалық шешімді әзірлеу кезінде дәйекті түрде дамытыңыз.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Алған білімдерін қолдану және функционалдық, эстетикалық, құрылымдық, техникалық, экономикалық талаптар мен стандарттарды ескере отырып, шағын өндірістік ғимараттардың жобаларын әзірлеу.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Кәсіби пайымдауды, қиял мен қиялды, көркемдік талғамды, дизайнды қалыптастыру принциптерін меңгеруді көрсету.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Қарым-қатынас дағдыларын дамыту, әртүрлі факторларды үйлестіру, дизайн шешімдерін әзірлеуде әртүрлі инновациялық дизайн әдістері мен дағдыларын қолдану, пәнаралық мақсаттарды үйлестіру.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Қоғамның, нақты клиенттер мен пайдаланушылардың қажеттіліктерін анықтау, салынған мекендеу ортасының контекстік және функционалдық талаптарын бағалау арқылы оқу және жобалау дағдыларын көрсету.
Оқыту әдістері

жоба әдісі, оның ішінде топтық жұмыс; - жеке өзіндік жұмыс; - сыни тұрғыдан ойлауды және проблемалық оқытуды дамыту әдісі; - эксперименттік және эмпирикалық оқыту әдістері.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Эскиз идеясы. Бекіту.Графикалық және көлемді сөйлемді іздеу. 0-100
Көркемдік-типологиялық бейнені, бас жоспарларды, жоспарларды әзірлеу.
Қасбеттерді өңдеу, кесу.
2  рейтинг Компьютерлік графикадағы жобаны әзірлеу. Орналасу 0-100
Технологияны ескере отырып жобалық сызбалар. Демо макет.
Жобаның түсті және графикалық шешімі. Барлық сызбалар.
Қорытынды бақылау емтихан, курстық жоба 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Практикалық жұмыс Тапсырмаға сәйкес жұмыс аяқталды. - сөйлем кезеңіндегі барлық тапсырмалар, жұмыс және қорытынды кезеңдер жоғары графикалық деңгейде дұрыс орындалды; - барлық қажетті талаптарды ескере отырып, жұмыс жоғары сапалы аяқталды; - бұрын алған дағдылары мен білімдерін қолдану. - барлық тапсырмалар жақсы деңгейде орындалды, оңай түзетілетін болмашы қателер болуы мүмкін; - жұмыс сапасы жақсы деңгейде; - бұрын алынған дағдылар мен білімдер жеке жағдайларда ғана қолданылады - кейбір тапсырмалар қате орындалды, жұмыста өрескел қателер болуы мүмкін; - жұмыстың қанағаттанарлық деңгейде орындалуы; - өткен кезеңдегі дағдылар мен білімдер қанағаттанарлық деңгейде қолданылады. - жұмыс тапсырмаға сәйкес келмесе; - тапсырманың 60%-дан астамы қате орындалған; - жұмыс сапасы қанағаттанарлықсыз; -бұрын қалыптасқан білім мен дағдылар қолданылмайды.
Курстық жұмыс 1. Аяқталған жоба тапсырмаға толығымен сәйкес келеді. 2. Автотұрақ (паркинг) жобасының барлық сызбалары жоғары деңгейде, қажетті талаптарға сай жасалған. Автотұрақ (паркинг) жобасының қала құрылысы аспектілері сауатты және дұрыс әзірленген. 3. Автотұрақ жобасының графикалық көрсетілімі жоғары деңгейде жасалған. 1. Аяқталған курстық жоба тапсырмаға толығымен сәйкес келеді. 2. Жоба қолданыстағы стандарттар мен ережелерге сәйкес жасалған. Жобаны түзету арқылы түзетуге болатын кішігірім бұзушылықтар болуы мүмкін. 3. Автотұрақ жобасының графикалық көрсетілімі орташа деңгейде орындалады. 1. Курстық жобаның тақырыбы тапсырмаға толық сәйкес келеді. 2. Автотұрақ жобасы нормативтік және технологиялық талаптарды елеулі бұзушылықтармен жүзеге асырылды. 3. Жобаның графикалық көрсетілімі төмен көркемдік деңгейде орындалады. 1. Курстық жобаның құрылымы тапсырмаға сәйкес келмейді. 2. Автотұрақ жобасы құрылыс және сәулет нормаларын айтарлықтай бұзумен аяқталды. 3. Жобаның графикалық көрсетілімі қанағаттанарлықсыз көркемдік деңгейде жасалған.
Емтихан Тапсырмаға сәйкес жұмыс аяқталды. - барлық тұрақ элементтерінің орналасуы жоғары графикалық деңгейде жасалған және ұсынылған жоба идеясына сәйкес келеді; -тұрақ жоспарларын, қасбеттерін, учаскелерін әзірлеу барлық қажетті нормалар мен ережелерді ескере отырып жүргізілді; -тұрақ «тармағының» тұсаукесері ұсынылған жоспарға сәйкес жоғары кәсіби деңгейде сауатты орындалды. Тапсырмаға сәйкес жұмыс аяқталды. - тапсырманың барлық элементтерінің орналасуы жақсы деңгейде орындалған және ұсынылған идея мен жоспарға сәйкес келеді; - жоспарларды, қасбеттерді, учаскелерді әзірлеу барлық қажетті нормалар мен ережелерді ескере отырып, болмашы қателермен орындалды; - тұрақ «тармағының» тұсаукесері ұсынылған идеялар мен жоспарларға сәйкес жақсы деңгейде сауатты орындалды. «Қанағаттанарлық» Жұмыс тапсырмаға сәйкес аяқталды. - барлық тұрақ элементтерінің схемасы бұрын алынған білімдер ескерілмей жасалған; - паркингтің жоспарларын, қасбеттерін, учаскелерін әзірлеу жеке нормалар мен ережелерді есепке алмай, байыпты ескертулермен жүзеге асырылды; - тұрақ «тармағын» көрсету төмен графикалық деңгейде жүзеге асырылады. «Қанағаттанарлықсыз» Жұмыс тапсырмаға сәйкес аяқталмады. - автотұрақ элементтерінің сызбасы дұрыс жасалмаған және қажетті нормалар мен ережелерге сәйкес келмеген; - паркингтің жоспарларын, қасбеттерін, учаскелерін әзірлеу дұрыс жүргізілмеген; - тұрақ «тармағын» ұсыну қанағаттанарлықсыз деңгейде жүргізілуде.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Практикалық сабақтардың тақырыптары
  • Кіріспе дәріс
  • Автотұрақ макеттері 3 жаңа опция, бастапқы орналасуларды реттеу
  • Эскиздерді алдын ала бекіту
  • Макет шешімі эскизін іздеу және бекіту
  • Разработка и корректировка генплана
  • Еден жоспарларын, қималарды, перспективаларды салу
  • Қасбеттерді сызу, бас жоспар, пішіндеу элементтерінің эскиздері, еден жоспарлары, қималар, перспективалар
  • Жобаның түрлі-түсті графикалық тұсаукесері
  • Собор көрінісі
Негізгі әдебиет
  • Основы проектирования промышленных зданий. Методические указания по выполнению практических заданий. Пермь 2020 г.-44 с.[Электронный ресурс].- Режим доступа:https://pstu.ru/files/2/file/kafedra/aur/Metodichka_Osnovi_proektirovaniya_promzdaniyi.pdf
  • Матехина О.В. Основы архитектурного проектирования: учеб.пособие – Новокузнецк: Изд.центр СибГИУ, 2014. – 296 с. [Электронный ресурс].-Режим доступа: file:///D:/Downloads/30110_175bbdf092a7b5e9363120f61d85f6b7.pdf
  • Нойферт.Э. Строительное проектирование. Москва.Стройиздат,1991г-388 с. (стереотипное издание).
Қосымша әдебиеттер
  • Валеев К.Я. Основы архитектурного проектирования. Учебно-методическое пособие для студентов, – Уфа: БГПУ им. М. Акмуллы, 2020, - 51 с.[Электронный ресурс].- Режимдоступа:https://bspu.ru/tpl/sveden/files/education/RPD/FOS/metod_mat6_54.03.01_dis_ds_fgos3+.pdf.
  • Гельфонд А.Л.Архитектурное проектирование общественных зданий и сооружений.НФРА-М,2006 -280 с.(стереотипное издание).
  • СП РК 3.02-107-2014 Общественные здания и сооружения.