Сурет 2

Оспанов Даулет Қанатұлы

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Курс бағдарламасы II сурет-адамның қаңқасы пропорциясының ерекшеліктерін, оның фигураларын, тірі табиғатын, адамның негізгі қозғалыстарын, пропорцияларын, адам фигурасының кеңістіктік орналасуын зерттеу, олардың әрқайсысы алдыңғысымен қисынды байланысқан және бұрын алынған дағдыларды дамытады немесе сурет техникасы мен оның қасиеттерін меңгеруде жаңа тәжірибе береді.

Кредиттер саны: 4

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер
Практикалық жұмыстар 45
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 15
СӨЖ 60
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Шығармашылық емтихан Тақырыбы «Сынып интерьерінің сызықты-конструктивтік суретін орындау»

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Сурет 2 пәнін игеруінің мақматы-студенттерді суреттің негізгі категорияларымен таныстыру, графикалық материалдарды қолдана білу,көрнекілік бейнелеудің әдістерімен құралдарын қолдана білу, жазықтық бетінде үшөлшемді көлемнің сызықты- құрылымдық және жарықты- көлеңкелпішінін көрсете білу болып табыладыі
Міндет
  • Сурет 2 студенттерге әртүрлі пішіндердіңқұрылының кеңістіктік пішінінің қозғалысын, әртүрлі элементтердің пропорционалдық қатынас түсініктерін дамытуға көмектеседі. Студенттерді зерттеу негіздерімен таныстырып, көлемді-кеңістік, көркемшілік ойы жетілдірілген кәсіпкер сәулетшілер мен дизайнерлерді дайындау
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • сурет салудың негізгі заңдарын және шарттарын, көлемді-кеңістік ойын дамыту, композиция заңдарын дұрыс қолдану, перспектива заңдарын әртүрлі композиция құрастыру барысында қолдана білу
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • өз шығармашылық ойларын бенелеп беру,
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • объективті дүниені шынайы бейнелеу принциптерін түсіну, кәсіби іс-әрекетті тиімді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін қарым-қатынас дағдыларын меңгеру, ойын дұрыс жеткізе білу, бейнелеу өнері мәселелерінде өз пікірін орынды қорғай білу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • студенттер әлеуметтік және мәдени ерекшеліктерді толерантты қабылдауға, тарихи мұра мен мәдени дәстүрлерге құрметпен және ұқыпты қарауға дайын.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • гипс басы мен адам фигурасының конструктивті және жеңіл-тоналды сызбасын салудың әдістемесі мен графикалық техникасын меңгеру, перспектива заңдарына сәйкес пластикалық қасиеттерді беру
Оқыту әдістері

Пәнді оқыту аясында бакалаврларды дайындаудың құзіреттілік тәсілін жүзеге асыру әдістемелік көрнекі құралдарды, кафедра қорынан үздік студенттік жұмыстарды, сонымен қатар магистрлердің жұмыстарының репродукцияларын, слайдтарды көрсету арқылы көрінеді. мультимедиялық проектор және ноутбук.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Интерьер элементтерінің суреті 0-100
Интерьердің жарықты көлеңкелі суреті
Фантазиялық интерьер
2  рейтинг Толық өскен адамның гипстік моделінен сызықтық конструктивті сурет (Микеланджело жұмысы) 0-100
Түрлі материалдармен статикалық және динамикалық күйдегі адамның эскиздері
Интерьердегі адам бейнесін салу. F A2.
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Практикалық сабақтардың тақырыптары
  • Интерьер дизайнының ерекшеліктері мен үлгілері
  • Тақырып 2 Табиғаттан интерьер фрагментінің сызықты-конструктивті суреті (аудитория бөлігі)
  • Тақырып 3 Интерьердің жеңіл-тоналды суреті (рекреация, дәліз)
  • Тақырып 4 Қиялға сәйкес интерьердің жеңіл-тоналды суреті
  • Тақырып 5 Кіріспе әңгіме – адам қаңқасының пропорциялары, анатомиялық құрылысы, негізгі құрылымдық бірліктері, кескіннің реттілігі
  • Тақырып 6 Гипс бейнелі сынның өмірінен сызықты-конструктивті кепіл (Микеланджелон құлы, Аполлон) FA2
  • Тақырып 7 Әртүрлі материалдармен (қарындаш, сия, пастель, соус, сангвиник және т
  • Тақырып 8 Интерьердегі адам фигурасын салу
Негізгі әдебиет
  • 1. Нартыш В.П. Рисунок. Методические указания для 1 и 2 курсов . ВКГТУ.-У-К, 2012 2. Род Л.В. Специальное рисование.Учебник.- Астана: Фолиант, 2008.-256с. 3. Беляева С.Е. Основы изобразительного искусства и художественного проектирования: учебник 2 издание., стереотип.- М.: Академия, 2007- 204с 4. Л.Гордон ( перевод Е.Зайцева). Техника рисования головы человека: к изучению дисциплины.- М.: ЭКСМО, 2002. -119с : с илл 5. Дейнека А.А.Учиться рисовать.- М.: Архитектура- С., 2015 - 224с.: илл
Қосымша әдебиеттер
  • 6. М.Ц.Рабинович.Пластическая анатомия человека, четвероногих животных и птиц и ее применение в рисунке. Учебник.- М.: Высш.шк. 1971, -135с.: илл.-Библиогр.: с.133. 7. С.В.Тихонов., В.Г.Демьянов, В.Б.Подрезков - репр.изд. -М.: Стройиздат, 1996.- 296с.: илл.- Библиогр.: с 290 8.Мегали Дельгадо Янес, Эрнест Редондо Домингез. Рисунок для архитекторов. Перевод Ю.В. Севастьянова.-М.: изд. Арт-Родник, 2005.-192с. ( Серия " Рисунок для профессионалов")