Өндіріс қауіпсіздігінің негіздері

Даумова Гульжан Камалбеккызы

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Білім алушыларда өндірістік ортаның жағымсыз факторларын сәйкестендіру үшін қажетті қажетті білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру; адамды зиянды және қауіпті өндірістік факторлардан қорғау; еңбек қызметі үшін қолайлы жағдай жасау, қауіпсіз еңбек үшін жағдай жасау.

Кредиттер саны: 3

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 15
СӨЖ 30
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Жазбаша емтихан

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Пәннің мақсаты-өндірістің қауіпсіздігі саласындағы заңнамалық және нормативтік құқықтық база мәселелері бойынша еңбек жағдайларын жеңілдету және зиянсыздықтың теориялық және практикалық негіздері мәселелері бойынша мамандарды даярлау болып табылады.
Міндет
  • - Адам белсенділігінің жалпы жүйесіндегі еңбек қызметінің рөлін анықтау; -Еңбек қызметі процесінде қалыптасатын негізгі заңдылықтарды ашу: қызметкерлерді ынталандыру және ынталандыру, еңбек бейімделуі мен ұтқырлығы, әлеуметтік-психологиялық климат, еңбек шығындары мен нәтижелері, еңбекті бағалау және өтеу, еңбек әлеуеті, жанжалдар, жұмыспен қамту, жұмыссыздық және т. б.;
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Еңбекті қорғау және еңбек заңнамасы саласындағы мәселелерді, процестер мен құбылыстарды ғылыми талдау;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Өзінің болашақ кәсіби қызметі саласында жарақат алу қаупі бар және зиянды факторларды талдай білуді дамыту;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Қауіпсіз және зиянсыз еңбек жағдайларын қамтамасыз ететін іс-шараларды қолдану мәселелері бойынша Сараптамалық-кеңес беру қызметінің дағдыларын меңгеру.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау саласында жаңа іргелі нәтижелерді қолдануға, жаңа практикалық, оның ішінде техникалық және технологиялық шешімдерді жасауға белсенділік, ептілік және қабілеттілік көрсету
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • - Тәжірибеде базалық білімді қолдана білу; - жаңа білім алу, соның ішінде заманауи білім беру және ақпараттық технологияларды қолдану; - еңбек қауіпсіздігі саласындағы негізгі ұғымдарды, санаттарды, институттарды, қатынастарды білу;
Оқыту әдістері

Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді: - слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; мотивациялық сөйлеу; - берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайлардың даму сценарийлерін құру; - ақпараттық-коммуникациялық (мысалы, қолданбалы бағдарламалардың кәсіби пакеттерін пайдалана отырып, компьютерлік сыныптағы сабақтар); - іздестіру-зерттеу (оқу үрдісінде студенттердің өзіндік зерттеу қызметі); - зертханалық жұмыстарды орындау.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Практикалық сабақтар 0-100
Дәріс материалдарын тапсыру
Нормативтік құжаттармен жұмыс
Тестілеу
2  рейтинг Практикалық сабақтар 0-100
Дәріс материалдарын тапсыру
Нормативтік құжаттармен жұмыс
Тестілеу
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • "Өндіріс қауіпсіздігі негіздері"курсының мақсаттары мен міндеттері; ҚР өндіріс қауіпсіздігі саласындағы нормативтік-заңнамалық базасы; Өндіріс қауіпсіздігін дамыту перспективалары
  • Өндірістік қауіпсіздікті қамтамасыз етуді ұйымдастыру; Жобалау сатысында қауіпсіздік талаптарын қамтамасыз ету нысандары
  • Объектілерді пайдалану кезіндегі қауіпсіздіктің жалпы талаптары
  • Тиеу-түсіру және көлік жұмыстарының қауіпсіздігін қамтамасыз ету
  • Артық қысыммен жұмыс істейтін ыдыстарды қауіпсіз пайдалануды қамтамасыз ету
  • Газ шаруашылығында қауіпсіздікті қамтамасыз ету
  • Электр қауіпсіздігін техникалық қамтамасыз ету әдістері мен құралдары
  • Электр қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі ұйымдастыру-техникалық іс-шаралар
  • Электр және газбен дәнекерлеу жұмыстарының қауіпсіздігін қамтамасыз ету
  • Қауіптілігі жоғары жұмыстарды жүргізуді ұйымдастыру
  • Құрылыс жұмыстары кезіндегі қауіпсіздік талаптары
  • Өнеркәсіптік қауіпсіздікке сараптама жүргізу кезеңдерін талдау; Өнеркәсіптік қауіпсіздік сараптамаларының түрлері; Жабдықтар мен техникалық құрылғыларды тексерудің, техникалық диагностикалаудың және бұзбай бақылаудың өзектілігі
Негізгі әдебиет
  • 1 Закон Республики Казахстан «Конституция Республики Казахстан» 2 Трудовой Кодекс РК от 2015г , с изм. на 01.01. 2019 3 Закон Республики Казахстан «О гражданской защите» ,2014 4 Безопасность и охрана труда в РК. Сборник нормативных актов. Правила требования. Типовые инструкции; Алматы: Lem , 2017 5 Охрана труда и техника безопасности в строительстве (СНИП РК 1.03-05-2011); Алматы: Lem , 2016 6 Дурановская Г.П. «Безопасность и охрана труда. Трудовое законодательство: комментарии, вопросы и ответы»; Алматы: Lem , 2017 7 Аманжолов Ж. , Охрана труда и техника безопасности; Астана : Фолиант,2011 7 Арустамов Э.А. Безопасность жизнедеятельности:Учебник для студентов высшего профессионального заведения-М.: Академия, 2008. 8 Аипов А.К., Охрана труда и безопасность жизнедеятельности; Учебное пособие,-Астана: Каз.УЭФМТ, 2013 9 Даумова Г.К. Еңбекті қорғау: оқу құралы. - Өскемен: ШҚМТУ, 2017.-134 б. 10 Аманжолов Ж., Охрана труда и техника безопасности: Учебное пособие. 2-ое издание.-Астана: Фолиант, 2011. -440 с. 11 Нурбаева Н.А. Еңбекті қорғау пәнінен зертханалық пракикум: оқу құралы - Өскемен: ШҚМТУ, 2010.- 88 б.
Қосымша әдебиеттер
  • 12 Бурашников Ю.М. Безопасность жизнедеятельности. Охрана труда на предприятиях пищевых производств / Ю.М. Бурашников. - СПб.: Гиорд, 2007. – 416 13 Бурашников Ю.М. Охрана труда в пищевой промышленности, общественном питании и торговле / Ю.М. Бурашников. - М.: Academia, 2018. 14 Васильев, Н.Е. Охрана труда на железнодорожном транспорте: Учебное пособие / Н.Е. Васильев. - М.: Academia, 2018 15 Воронкова, Л.Б. Охрана труда в нефтехимической промышленности: Учебное пособие для студентов учреждений среднего профессионального образования / Л.Б. Воронкова, Е.Н. Тароева. - М.: ИЦ Академия, 2012 16 Графкина, М.В. Охрана труда. Автомобильный транспорт: Учебник / М.В. Графкина. - М.: Academia, 2014 6 Минько, В.М. Охрана труда в машиностроении: Учебник / В.М. Минько. - М.: Academia, 2016. 273с.