Медицинада визуалды ақпаратты өңдеу

Баталова Мадина Есимханкызы

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пән сканерлер мен медициналық визуализация құралдарының сипаттамаларын, әртүрлі модальдылықтар мен технологиялық шешімдерді қолдана отырып, өлшеулерден диагностикалық ақпаратты алу принциптерін, әдістері мен құралдарын қарастырады. Студенттер суреттерді жақсарту және қайта құру әдістері туралы негізгі ақпарат алады және медициналық ақпаратты өңдеудің және визуализацияның заманауи құралдарымен танысады.

Кредиттер саны: 6

Пререквизиты:

  • Инженерлік білім беруге кіріспе

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 90
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Емтихан

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • студенттерде медициналық диагностикалық техниканы пайдалану кезінде алынған визуалды ақпаратты өңдеудің әдістері мен компьютерлік бағдарламаларын әзірлеу және қолдану саласында жүйелі тәсілді қалыптастыру.
Міндет
  • Пәнді оқу міндеттері: - практикалық іс-әрекеттегі мысалдарды пайдалана отырып, заманауи медициналық визуализация мүмкіндіктерін бағалау және ұтымды диагностикалық сканерлер мен медициналық инженерия құралдарын таңдау дағдыларын меңгеру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Медицинадағы деректерді өңдеу және визуализациялау теориясының негізгі ережелерін, диагностикалық құрылғыларды құру принциптерін, медициналық кескіндерді жақсарту және қайта құру мәселелерін шешу әдістерін, медициналық визуализацияның жаңа әдістеріне бейімделуді, негізгі сканерлер мен құрылғылардың түрлері мен сипаттамаларын білу.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Білу: - медицинада ақпаратты өңдеу және визуализациялаудың негізгі тәсілдерін қолдану, нәтижелерді тұтынушыға ұсыну, визуалды деректерді өңдеудің икемді стратегиясын жүзеге асыру; - таным, оқыту және өзін-өзі бақылау әдістері мен құралдарын өз бетінше қолдана білу, зияткерлік, мәдени, адамгершілік, физикалық және кәсіби өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі жетілдірудің болашағын түсіну, өзінің қадір-қасиеті мен кемшіліктерін сыни бағалай білу қабілеті; - жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс істей білу, орындаушылардың жекелеген топтарын, соның ішінде пәнаралық жобаларды басқару дағдыларын көрсете отырып, жеке жауапкершілікті, кәсіби этиканы және кәсіби қызметті жүргізу нормаларын ұстануды көрсете білу. - кәсіби ортада және жалпы қоғамда, оның ішінде шет тілінде қарым-қатынас жасау.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Студент медициналық көрнекі ақпаратты талдау негізінде негізделген пайымдауларды қалыптастыра алады, оның ішінде кескіндерді өңдеу әдістерін таңдау және түсіндіру, олардың клиникалық тәжірибеде қолданылуын бағалау және алынған мәліметтердің диагностикалық шешімдерге әсерін түсіну.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Студент визуалды медициналық ақпаратты талдау нәтижелерін анық және дәлелді түрде көрсете алады, медициналық мамандармен және техникалық сарапшылармен кәсіби қарым-қатынас жасай алады, көрнекі деректер негізінде клиникалық шешімдерді талқылауға қатыса алады.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Студент медициналық бейнелерді өңдеудің заманауи әдістері мен технологияларын өз бетінше және тиімді игеріп, әртүрлі көздерден алған білімдерін қолдана алады, жаңа ақпаратты сыни тұрғыдан талдап, кәсіби іс-әрекетке кіріктіре алады.
Оқыту әдістері

Интерактивті дәріс: басқарылатын пікірталас немесе әңгіме,модерация, слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету, миға шабуыл, мотивациялық сөйлеу;

Ақпараттық-коммуникациялық;

Іздеу-зерттеу;

Оқу міндеттерін шешу.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг 2. Медициналық кескіндерді өңдеудегі классикалық алгоритмдер және олардың қолданылуы. Реферат 0-100
3. Машиналық оқыту әдістерінің медициналық кескіндерді талдаудағы рөлі. Реферат
4. Терең оқыту технологияларының медициналық кескіндерді сегментациялау саласындағы жетістіктері. Презентация
2  рейтинг 5. Медициналық кескіндерді тіркеу әдістері және олардың клиникалық маңызы. Презентация 0-100
6. Медициналық кескіндерді сапасын бағалау және жақсарту тәсілдері.Реферат
7. Медициналық кескіндерді қысу технологиялары және олардың әсері
8. Медициналық кескіндердегі анонимдік және қауіпсіздік мәселелері
9. Медициналық ақпараттық жүйелердегі визуалды деректердің интеграциясы (PACS, DICOM)
10. Медициналық кескіндерді өңдеудегі қазіргі трендтер мен болашақ даму бағыттары
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Практикалық есептеу жұмыстарын орындау Тапсырманы толық сапалы орындау. Есептеу бойынша қорытынды жасау. Қосымша сұрақтарға толық дұрыс жауап беру. Тақырыпты толық түсінеді. Терминдерді біледі қолдана алады. Практикалық тапсырманы толық орындау. Қосымша қойылған бірінші сұраққа толық жауап берілмесе екінші анықтауыш сұрақ қойылады. Теориялық білімі орташа. Практикалық есепте қателер жіберу. Қосымша сұраққа жауап бермеу. Теориялық білімі төмен. Есептеу жұмысында кателер жібереді. Дәлел мысал келтіре алмайды
Бақылау сұрақтары бойынша ауызша жазбаша сауалнамалар Жүйелік теориялық білімді көрсетеді, терминологияны біледі, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуді еркін меңгергендігін және нақтылау сұрақтарына тез жауап беру қабілетін көрсетеді Күшті теориялық білімді көрсетеді, терминологияны біледі, логикалық және дәйекті түрде мәнін, құбылыстары мен процестерін түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуді еркін меңгергендігін көрсетеді, бірақ сонымен бірге мұғалімнің өз бетінше немесе шамалы түзетуімен түзететін маңызды емес қателіктер жібереді Таяз теориялық білімді көрсетеді, құбылыстар мен процестерді талдаудың нашар қалыптасқан дағдыларын, дәлелді қорытынды жасай алмайтындығын және мысалдар келтіре алмайтындығын көрсетеді, монологиялық сөйлеуді, терминологияны, логиканы және презентация дәйектілігін жете білмейді, мұғалім түзеткен кезде ғана түзете алатын қателіктер жібереді. Пәннің теориялық негіздерін білмегендігін, құбылыстар мен процестерді талдаудың қалыптаспаған дағдыларын көрсетеді, дәлелді қорытынды жасай алмайды және мысалдар келтіре алмайды, монологиялық сөйлеуді нашар меңгергендігін көрсетеді, терминологияны білмейді, презентацияның қисындылығы мен дәйектілігінің жоқтығын көрсетеді, тіпті мұғалім түзете алмайтын қателіктер жібереді, сабаққа жауап беруден бас тартады
Емтихан Барлық теориялық сұрақтарға дұрыс және толық жауаптар берілді; -практикалық тапсырма толығымен шешілді; -материал логикалық реттілікті сақтай отырып, сауатты баяндалған; -шығармашылық қабілеттері көрсетілді. Барлық теориялық сұрақтарға дұрыс, бірақ толық емес жауаптар берілді, елеусіз қателіктер немесе дәлсіздіктер жіберілді; -практикалық тапсырма орындалды, бірақ шамалы қателік жіберілді; -материал логикалық дәйектілікті сақтай отырып, сауатты баяндалған. Теориялық сұрақтарға жауаптар негізінен дұрыс, бірақ толық емес, тұжырымдардағы дәлсіздіктер мен логикалық қателіктер жіберілді; -практикалық тапсырма толық орындалмады; -материал дұрыс жазылған, бірақ логикалық реттілік бұзылған. Теориялық сұрақтарға жауаптар өрескел қателіктерден тұрады; -практикалық тапсырма орындалмады; -жауаптың презентациясында грамматикалық, терминологиялық қателіктер жіберілді, логикалық реттілік бұзылды.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
Негізгі әдебиет
  • 1. Visual Basic. NET. Қолданушының Киелі кітабы: пәнді зерттеу / B. Ivien, D. Beres et al. - М.; Санкт-Петербург; Киев: Диалектика, 2002. - 1014 б.: сурет, кесте. - ISBN 5-8459-0395-5: 2294 том. ГРНТИ 20 ӘОЖ 004.378.5 2. Медициналық кескінді өңдеу негіздері, «Сандық кескінді өңдеу» – Рафаэль К.Гонсалес, Ричард Э.Вудс, 2017 ж. 3. Медицинадағы машиналық оқыту және жасанды интеллект, «Медициналық кескінді талдау үшін терең оқыту» – С.Кэвин Чжоу, Хайит Гринспан, Дингганг Шен, 2017 ж. 4. «Денсаулық сақтаудағы жасанды интеллект» – Адам Бор, Каве Мемарзаде 2020 ж. 5. Медициналық бейнелеу: принциптер мен тәжірибе – Джеймс Л. Принс, Джон К. Линс 2006 ж.