Инженерлік білім беруге кіріспе

Азаматова Жанерке Кыдырбековна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пән қоршаған ортаны қорғау, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайларды болжау және жою саласындағы кәсіби қызметті жүзеге асыру кезінде өзінің болашақ мамандығы мен міндеттері туралы түсінік береді және табиғатты пайдаланудың негізгі мәселелерін және ноосфера мәселелерін, климаттың және жасыл экономиканың өзгеруін, сондай-ақ өндірістік қауіпсіздік, еңбекті қорғау және авариялық-құтқару ісі саласындағы мәселелерді қарастырады.

Кредиттер саны: 6

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 90
Қорытынды бақылау нысаны диф.сынақ
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • "Инженерлік білімге кіріспе" пәнін меңгеру мақсаты: және олардың адам мен табиғатқа теріс әсері; қауіптілік көздерін және қауіп-қатердің әсер ету аймақтарын талдаудың базистік негіздерін адамды қорғаудың жолдары мен тәсілдері туралы түсінік; ортаның теріс әсерін сәйкестендіру табиғи және антропогендік тіршілік ету
Міндет
  • "Инженерлік білімге кіріспе" пәнінің міндеттері: - студенттерде табиғи орта компоненттерін нормативтен тыс техногендік әсерлерден қорғаудың теориялық және әдіснамалық негіздерінің біртұтастығы; өндірістік орта жағдайында, оның ішінде төтенше жағдай кезінде адам қауіпсіздігі туралы түсінік қалдыру; - ҚР қолданыстағы заңнамасы шеңберінде жағдайларды қалыпқа келтіру жолдарын таңдау;
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Оқыту нәтижесінде "адам-өндірістік орта-табиғи орта"жүйесінің қауіптілігін анықтауға және жай-күйінің дамуын болжауға мүмкіндік болады. Адам мен қоршаған ортаны антропогендік әсерден қорғау тәсілдері мен техникасын; тыныс-тіршіліктің қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен техникасын жобалау
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Оқыту нәтижесінде алынған теориялық білімді практикада қолданады: нақты қалыптасқан жағдайды және адамның немесе биосфера элементінің жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, негізделген шешімдер қабылдау және нақты жағдайда іс-қимыл жоспарын жасау;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Оқыту нәтижесінде жалпы өмір қауіпсіздігі мен нақты жағдай үшін дамудың жай-күйін талдауға қабілетті болады. Жағдайды жақсарту, тәуекелдерді азайту жоспарын әзірлеу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Оқыту нәтижесінде ақпаратты әрі қарай пайдалану үшін қабылдайды және өңдейді, идеяларды қалыптастырады, күнделікті өмірде және төтенше жағдайларда жеке қауіпсіздікті қамтамасыз етудің жеке тәсілдерін модельдейді
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Оқыту нәтижесінде оқытылған пән саласындағы жаңа ақпарат дербес дамитын және өңделетін болады.
Оқыту әдістері

Контексттік оқыту технологиясы-кәсіп контекстінде оқыту (дайындық бағыты мен бейінінің ерекшелігін ескеретін оқу тапсырмаларында іске асырылады). Интерактивті оқыту технологиясы (білім алушылардың өзара іс-қимылын, кері байланыстың белсенді нысандарын пайдалануды көздейтін оқу тапсырмалары нысанында іске асырылады). Электрондық оқыту технологиясы (электрондық кітапхана жүйесінің ресурстарын пайдалану кезінде, автоматтандырылған тестілеуді өткізу кезінде ШҚТУ электрондық білім беру ортасының көмегімен іске асырылады).

Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • 1 тақырып
  • 2 тақырып
  • 3 тақырып
  • 4 тақырып
  • 5 тақырып
  • 6 тақырып
  • 7 тақырып
  • 8 тақырып
  • 9 тақырып
  • 10 тақырып
  • 11 тақырып
  • 12 тақырып
  • 13 тақырып
  • 14 тақырып
  • 15 тақырып
Негізгі әдебиет
  • 1. Экологический кодекс РК. Кодекс Республики Казахстан от 2 января 2021 года № 400-VI ЗРК. 2. Трудовой кодекс Республики Казахстан. Кодекс Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года № 414-V ЗРК. 3. О гражданской защите. Закон Республики Казахстан от 11 апреля 2014 года № 188-V 3PK. 4. Тимофеева С.С. Методы и технологии оценки производственных рисков: практические работы для магистрантов по направлению 280700 «Техносферная безопасность». – Иркутск: Изд-во ИрГТУ, 2014. – 177 с.
Қосымша әдебиеттер
  • 1. Ветошкин А.Г. Процессы инженерной защиты окружающей среды (теоретические основы). Учебное пособие. – Пенза: Изд-во Пенз. гос. ун-та, 2004. - с. 2. Ветошкин А.Г. Теоретические основы защиты окружающей среды. Учебное пособие. – Пенза: Изд-во ПГАСА, 2002. - с.: 3Расчет и проектирование систем обеспечения безопасности: практические работы и ме-тодические указания к выполнению / Тимофеева С.С., Цветкун Н.В. - Иркутск: Изд-во ИрГТУ, 2015. - 84с. 4. Об утверждении Инструкции по определению категории объекта, оказывающего негативное воздействие на окружающую среду. Приказ Министра экологии, геологии и природных ресурсов Республики Казахстан от 13 июля 2021 года № 246. 5. Ларионов, Н. М. Промышленная экология: учебник и практикум для вузов / Н. М. Ларионов, А. С. Рябышенков. — 4-е изд., перераб. и доп. — Москва: Издательство Юрайт, 2023. — 472 с. 6. Безопасность жизнедеятельности: Учебник / под ред. проф. Э.А. Арустамова. - М.: Издательско-торговая корпорация "Дашков и Ко", 2006. - 476 с. 7. 7. Безопасность жизнедеятельности: учебник / В. Ю. Микрюков. — М.: ФОРУМ, 2008. — 464 с 8. Закон Республики Казахстан Закон Республики Казахстан от 27 июля 2007 года №319-III «Об образовании» — (Профессиональное образование). 9. IPR SMART http://www.iprbookshop.ru 10. ScienceDirect - http://www.sciencedirect.com. 11. EBSCO Discovery Service (EDS) - http://search.ebscohost.com 2. IPR SMART http://www.iprbookshop.ru 3. ScienceDirect - http://www.sciencedirect.com. 4. EBSCO Discovery Service (EDS) - http://search.ebscohost.com