Инженерлік құрылыстарды салу және пайдалану кезіндегі геодезиялық жұмыстар
Сипаттама: Инженерлік құрылыстарды салу, пайдалануға беру және техникалық жай-күйіне мониторинг жүргізу кезеңдерінде студенттерде геодезиялық жұмыстардың толық кешенін орындау бойынша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Пән инженерлік құрылыстар құрылысының әртүрлі кезеңдеріндегі инженерлік-геодезиялық жұмыстарды қарастырады: инженерлік-геодезиялық ізденістердің ерекшеліктері, өнеркәсіптік алаңдағы геодезиялық негіздердің әртүрлі түрлері, егжей-тегжейлі бөлу технологиясы, кран астындағы жолдарды орнату және салыстыру бойынша геодезиялық жұмыстар, құрылыстардың технологиялық жабдықтары, көпірлер, туннельдер мен жерасты құрылыстарын салу кезіндегі геодезиялық жұмыстар. Курс аяқталғаннан кейін студент инженерлік құрылыстарды салу және пайдалану кезінде Геодезиялық жұмыстарды орындай алады, құрылымдық элементтердің кеңістіктік орналасуының дәлдігін қамтамасыз етеді, деформацияларды бақылауды жүзеге асырады және атқарушылық құжаттаманы рәсімдейді.
Кредиттер саны: 6
Пререквизиты:
- Қолданбалы геодезия
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
| Жұмыс түрлері | сағат |
|---|---|
| Дәрістер | 30 |
| Практикалық жұмыстар | 30 |
| Зертханалық жұмыстар | |
| СӨЖО | 30 |
| СӨЖ | 90 |
| Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
| Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Курстық жұмыс |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Құрылыстағы геодезиялық жұмыстар жөніндегі сұрақтарды өндірістің технологиясына байланыстырып тереңдетіп оқу.
Міндет
- Ғимараттар мен құрылыстардың жобаларын жер бетіне көшіру, іздестіру, жобалау және құрылыс кезіндегі геодезиялық жұмыстар түрлерін оқу.
- Құрылыстағы геодезиялық жұмыстарды ұйымдастыру қағидаларын оқу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Құрылыстағы жұмыстарды орындау ерекшеліктерін ескере отырып, геодезиялық өндірісін ұйымдастыру формаларын және негізгі принциптерін, жоспарлауды және басқаруды білу.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Замануи технологияларды және бағдарламалық құралдарды қолданумен құрылыс объектілерін геодезиялық қамтамасыз ету кезіндегі геодезиялық жұмыстардың қазіргі заманға сай әдістерін және тәсілдерін қолдана алу.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Ақпаратты сараптау, әртүрлі геодезиялық өлшеулер өндірісінің әдістері туралы дәйекті қорытындылар жасау және дәйекті пайымдауды айту.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Ұжымда ұйымдастыру-басқару функцияларын орындау қабілеті.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Заманауи геодезиялық аспаптармен, геодезиялық жұмыстарды орындау кезінде компьютерлік технологиялармен жұмыс істеу дағдылары.
Оқыту әдістері
- интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: жетекші (басқарылатын) пікірталас немесе әңгіме; модерация; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; ми шабуылы; мотивациялық сөйлеу);
- берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайлардың даму сценарийлерін құру;
- ақпараттық-коммуникациялық (мысалы, қолданбалы бағдарламалардың кәсіби пакеттерін пайдалана отырып, компьютерлік сыныптағы сабақтар);
- іздестіру-зерттеу (студенттердің оқу процесіндегі өзіндік зерттеу қызметі);
- оқу тапсырмаларын орындау.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
| Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
|---|---|---|
| 1 рейтинг | СӨЖ 1. Геодезиялық бөлу негізін құру | 0-100 |
| СӨЖ 2. Топографиялық түсірілім | ||
| СӨЖ 3. Бас жоспар құру және ғимарат осьтерін жобалау | ||
| Бақылау жұмысы 1 | ||
| 2 рейтинг | СӨЖ 4. Осьтерді жергілікті жерге шығару | 0-100 |
| СӨЖ 5. Атқарушы түсірілім | ||
| СӨЖ 6. Бағандардың вертикалдылығын анықтау | ||
| Бақылау жұмысы 2 | ||
| Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
| Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
|---|---|---|---|---|
| Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
| Студенттің өзіндік жұмысы (СӨЖ) | Егер студент бүкіл практикалық сабақ барысында белсенді жұмыс жасаса, практикалық сабақ жоспарына сәйкес мұғалімнің сұрақтарына толық жауап берсе және сонымен бірге дәріс материалын терең меңгергенін, тиісті әдебиеттерді білетіндігін көрсетсе, осы мәселеге өз көзқарасын білдіре алса, материалды өз бетінше және дәлелді түрде жеткізе білсе, құбылыстар мен құбылыстарды талдай білсе, "өте жақсы" баға қойылады фактілер, тәуелсіз жалпылау және қорытынды жасау, 1-2 арифметикалық қателіктерден немесе сипаттамалардан аспайтын оқу тапсырмаларын дұрыс орындайды. | "Жақсы" баға келесі талаптарды сақтаған жағдайда қойылады: студент практикалық сабақ барысында белсенді жұмыс істейді, сұрақтар толық қамтылған, материалдың презентациясы логикалық, фактілермен негізделген, тиісті әдеби көздерге сілтемелермен, сұрақтарды жариялау қорытындылармен аяқталды, студент фактілер мен оқиғаларды талдай білді, сонымен қатар оқу тапсырмаларын орындай алды. Бірақ жауаптарда дәлсіздіктер, кейбір кішігірім қателіктер жіберілді, Материалды ұсыну кезінде дәлелдің жеткіліксіздігі, студенттің фактілер мен оқиғаларға нақты қатынасы немесе есептерді шешуде 1-2 арифметикалық және 1-2 логикалық қателіктер жіберілді. | Оценка «удовлетворительно» выставляется в том случае, когда студент в целом овладел сути вопросов по данной теме, обнаруживает знание лекционного материала,и учебной литературы, пытается анализировать факты и события, делать выводы и решать задачи. Но на занятии ведет себя пассивно, отвечает только по вызову преподавателя, дает неполные ответы на вопросы, допускает грубые ошибки при освещении практического материала или 3-4 логических ошибок при решении специальных задач. | "Қанағаттанарлықсыз" деген баға студент сұрақ қоюдың сәтсіздігін анықтаған жағдайда қойылады, сұрақтар дұрыс емес, жүйесіз, өрескел қателіктермен жарықтандырылады, мәселелердің негізгі мәнін түсінбейді, қорытындылар, жалпылау, оқу мәселелерін шеше алмау анықталды. |
| Бақылау жұмысы | оқу-бағдарламалық материал туралы жан-жақты, жүйелі және терең білімді, бағдарламада қарастырылған тапсырмаларды еркін орындай алатын, негізгі және қосымша әдебиеттермен таныс, ұсынылған бағдарламада ұсынылған студентке қойылады; әдетте, "өте жақсы" баға пәннің негізгі ұғымдарының өзара байланысын және олардың алған кәсібі үшін маңыздылығын игерген,түсіністікпен шығармашылық қабілеттерін көрсеткен, оқу-бағдарламалық материалды ұсыну және пайдалану. | бағдарламада ұсынылған негізгі әдебиеттерді меңгерген, бағдарламада көзделген тапсырмаларды сәтті орындайтын оқу-бағдарламалық материал туралы толық білімді тапқан студентке қойылады. Әдетте, "жақсы" баға пән бойынша білімнің жүйелі сипатын көрсеткен және одан әрі оқу жұмысы мен кәсіби қызмет барысында оларды өз бетінше толықтыруға және жаңартуға қабілетті студенттерге қойылады. | бағдарламада көзделген тапсырмаларды орындаумен айналысатын, бағдарламада ұсынылған негізгі әдебиеттермен таныс мамандық бойынша әрі қарай оқу және алдағы жұмыс үшін қажетті көлемде негізгі оқу-бағдарламалық материал туралы білімін тапқан студентке қойылады. Әдетте, бағалау сынаққа жауап беруде және емтихан тапсырмаларын орындау кезінде қателіктер жіберген, бірақ оқытушының басшылығымен оларды жою үшін қажетті білімі бар студенттерге" қанағаттанарлық " қойылады. | бағдарламада көзделген тапсырмаларды орындауда түбегейлі қателіктер жіберген негізгі оқу-бағдарламалық материалды білудегі олқылықтарды анықтаған студентке қойылады. Әдетте, "қанағаттанарлықсыз" баға тиісті пән бойынша қосымша сабақтарсыз оқуды жалғастыра алмайтын немесе жоғары оқу орнын бітіргеннен кейін кәсіби қызметке кірісе алмайтын студенттерге қойылады. |
| Курстық жұмыс | Нақты және ұқыпты графиктермен, кестелермен және суреттермен курстық жұмыстың керемет дизайны. Логикалық құрылым және материалды нақты беру. | Жақсы және ақылға қонымды талдау, бірақ "өте жақсы"бағалау сияқты жан-жақты болмауы мүмкін. Әдістер мен тәсілдер әдетте дұрыс, бірақ шамалы қателіктер бар. | Әдістемелерді базалық деңгейде талдау және қолдану. Жалпы нәтижеге аздап әсер ететін қателіктердің болуы | Тақырыпты терең талдау мен түсінудің болмауы. Дұрыс емес әдістер мен құралдарды қолдану. |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
| И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
| 2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
| Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
|---|---|---|---|
| A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
| A- | 3.67 | 90-94 | |
| B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
| B | 3.0 | 80-84 | |
| B- | 2.67 | 75-79 | |
| C+ | 2.33 | 70-74 | |
| C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
| C- | 1.67 | 60-64 | |
| D+ | 1.33 | 55-59 | |
| D | 1.0 | 50-54 | |
| FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
| F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Құрылыстағы геодезиялық жұмыстардың түрлері мен құрамы
- Инженерлік-геодезиялық ізденістер
- Геодезиялық бөлу негізін құру
- Жобаның мәні, кезеңдері және дәлдігі
- Шұңқырлардың құрылысы
- Іргетас құрылысы
- Бастапқы және монтаждау желісін құру көкжиектер
- Панельдік және блоктық ғимараттарды монтаждау
- Рамалық ғимараттарды монтаждау
- Кірпіштен ғимараттар салу
- Монолитті ғимараттар салу
- Мұнара үлгісіндегі құрылыстарды салу
- Жерасты коммуникациялары жобасын жергілікті жерге көшіру
- Атқарушы түсірілімдердің мақсаты мен мазмұны
- Атқарушы түсірілім схемаларының құрамы
Негізгі әдебиет
- ҚР ҚБҚ 1.03-01-2013 ГЕОДЕЗИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТ ЖӘНЕ ҚҰРЫЛЫСТАҒЫ ГЕОДЕЗИЯЛЫҚ ЖҰМЫСТАРДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖӨНІНДЕГІ ЕРЕЖЕЛЕР
- Соловей, П. И. Геодезические работы при изысканиях, проектировании, строительстве и эксплуатации автомобильных дорог и аэродромов : учебное пособие / П. И. Соловей, А. Н. Переварюха. — Макеевка : Донбасская национальная академия строительства и архитектуры, ЭБС АСВ, 2019. — 148 c. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/92329.html (дата обращения: 13.09.2024). — Режим доступа: для авторизир. пользователей
- Авакян, В. В. Прикладная геодезия. Технологии инженерно-геодезических работ : учебник / В. В. Авакян. — 3-е изд. — Москва, Вологда : Инфра-Инженерия, 2019. — 616 c. — ISBN 978-5-9729-0309-2. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/86567.html (дата обращения: 13.09.2024). — Режим доступа: для авторизир. пользователей
- Автоматизированные методы инженерно-геодезических работ : учебно-методическое пособие / С. П. Стрелков, К. Г. Кондрашин, Е. А. Константинова, З. В. Никифорова. — Астрахань : Астраханский государственный архитектурно-строительный университет, ЭБС АСВ, 2020. — 134 c. — ISBN 978-5-93026-093-9. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/100828.html (дата обращения: 13.09.2024). — Режим доступа: для авторизир. пользователей
- Дудник, А. Е. Инженерно-геодезические работы : учебное пособие / А. Е. Дудник, Г. К. Туполева. — Ростов-на-Дону : Донской государственный технический университет, 2019. — 76 c. — ISBN 978-5-7890-1696-1. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/117703.html (дата обращения: 13.09.2024). — Режим доступа: для авторизир. пользователей. - DOI: https://doi.org/10.23682/117703
Қосымша әдебиеттер
- Проектирование и организация работы производственных предприятий дорожного строительства : задания и методические указания к выполнению курсовой работы / составители М. Г. Салихов. — Йошкар-Ола : Марийский государственный технический университет, Поволжский государственный технологический университет, ЭБС АСВ, 2011. — 52 c. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/22593.html (дата обращения: 13.09.2024). — Режим доступа: для авторизир. пользователей
- Соловей, П. И. Геодезические работы при изысканиях, проектировании, строительстве и эксплуатации автомобильных дорог и аэродромов : учебное пособие для СПО / П. И. Соловей, А. Н. Переварюха. — Саратов : Профобразование, 2022. — 148 c. — ISBN 978-5-4488-1452-5. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/125727.html (дата обращения: 13.09.2024). — Режим доступа: для авторизир. пользователей. - DOI: https://doi.org/10.23682/125727
- Хаметов, Т. И. Геодезическое обеспечение проектирования, строительства и эксплуатации зданий, сооружений : учебное пособие / Т. И. Хаметов. — Пенза : Пензенский государственный университет архитектуры и строительства, ЭБС АСВ, 2013. — 286 c. — ISBN 978-5-9282-0877-6. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/75315.html (дата обращения: 13.09.2024). — Режим доступа: для авторизир. пользователей