Шет тіліндегі кәсіби ғылыми коммуникация
Сипаттама: Ғылыми және зерттеу қызметіне тиімді қатысуға мүмкіндік беретін деңгейде шет тілінде кәсіби ғылыми коммуникация дағдыларын меңгеру. Осы пән бойынша оқытудың негізгі нәтижелері: шет тіліндегі ғылыми әдебиеттерді оқу және түсіну, халықаралық ғылыми журналдарда жариялау үшін шет тіліндегі ғылыми материалдар мен мақалаларды дайындау ережелері мен әдістерін білу, шет тілінде талдамалық жұмыс жүргізе білу, пікірлер мен пайымдаулар қалыптастыра білу, шет тіліндегі пікірталастарға қатысу үшін кәсіби бағдарланған тілдік құзыреттілікке ие болу, халықаралық конференцияларда баяндама жасау үшін ғылыми сөйлеу стилін меңгеру, зерттеу нәтижелерін талқылауды жүргізе білу және шетелдік ғалымдармен жобаларда бірлесіп жұмыс істеу дағдыларын қолдану.
Кредиттер саны: 2
Пререквизиты:
- Шет тілі
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
| Жұмыс түрлері | сағат |
|---|---|
| Дәрістер | |
| Практикалық жұмыстар | 30 |
| Зертханалық жұмыстар | |
| СӨЖО | 15 |
| СӨЖ | 15 |
| Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
| Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Освоение навыков профессиональной научной коммуникации на иностранном языке на уровне, позволяющем эффективно участвовать в научной и исследовательской деятельности.
Міндет
- Cформировать у обучающихся навыки эффективного устного и письменного общения в научной среде с использованием иностранного языка в профессиональных целях.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- читать и понимать научную литературу на иностранном языке
- знать правила и техники подготовки научного материала и статей на иностранном языке для публикации в международных научных журналах
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- уметь проводить аналитическую работу на иностранном языке
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- формировать мнения и суждения на иностранном языке
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- приобрести профессионально ориентированную языковую компетенцию для участия в дискуссиях на иностранном языке
- овладеть научным стилем речи для выступления с докладами на международных конференциях
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- совершенствовать навыки владения иностранным языком для дальнейшего проведения научных исследований и в совместной работе над проектами с иностранными учеными
Оқыту әдістері
Дуалды білім беру-Теориялық оқыту мен өндірістегі практикалық дағдылардың байланысы
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
| Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
|---|---|---|
| 1 рейтинг | 0-100 | |
| 2 рейтинг | 0-100 | |
| Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
| Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
|---|---|---|---|---|
| Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
| Тәжірибелік жұмыстар | Жұмыс толық көлемде, ұқыпты, қажетті түсіндірмелермен орындалды; бастапқы деректер келтірілген; есептеу нәтижелері, өлшем бірліктері; қорытындылар. | Жұмыс толық көлемде кішігірім ескертулермен, ұқыпты орындалды; қажетті түсіндірмелермен; бастапқы деректер келтірілген; есептеу нәтижелері, өлшем бірліктері; қорытындылар | Жұмыс қателермен орындалды, жеткілікті ұқыпты емес; қажетті түсініктемелер жоқ; бастапқы деректер жоқ; есептеу нәтижелері, өлшем бірліктері немесе қорытындылар жоқ | Жұмыс өрескел қателіктермен, ұқыпсыз орындалды; қажетті түсініктемелер жоқ; бастапқы деректер жоқ; есептеу нәтижелері, өлшем бірліктері немесе қорытындылар жоқ. |
| тестілеу | 100-90% дұрыс жауаптар | 89-70% дұрыс жауаптар | 69-50% дұрыс жауаптар | 49-0% дұрыс жауаптар |
| емтихан | 1. Барлық теориялық сұрақтарға дұрыс және толық жауаптар берілді; 2. Есеп толығымен шешілді; 3. Материал логикалық дәйектілікті сақтай отырып сауатты баяндалған | 1. Барлық теориялық сұрақтарға дұрыс, бірақ толық емес жауаптар берілді, елеусіз қателіктер немесе дәлсіздіктер жіберілді; 2. Есеп шешілді, бірақ кішігірім қателік жіберілді; 3. Материал логикалық дәйектілікті сақтай отырып, дұрыс баяндалған. | 1. Теориялық сұрақтарға жауаптар негізінен дұрыс, бірақ толық емес, тұжырымдардағы дәлсіздіктер мен логикалық қателіктер жіберілді; 2. Есеп шешілді, бірақ толық емес; 3. Материал сауатты ұсынылған, бірақ логикалық реттілік бұзылған. | 1. Теориялық сұрақтарға жауаптарда өрескел қателер бар; 2. Есеп шешілген жоқ; 3. Жауапта грамматикалық, терминологиялық қателіктер жіберілді, логикалық реттілік бұзылған. |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
| И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
| 2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
| Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
|---|---|---|---|
| A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
| A- | 3.67 | 90-94 | |
| B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
| B | 3.0 | 80-84 | |
| B- | 2.67 | 75-79 | |
| C+ | 2.33 | 70-74 | |
| C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
| C- | 1.67 | 60-64 | |
| D+ | 1.33 | 55-59 | |
| D | 1.0 | 50-54 | |
| FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
| F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
Негізгі әдебиет
- 1. Семенова, С. Д. BUILDING UP VOCABULARY (расширяем словарный запас) : Метод. указания к практ. занятиям по английскому языку для студ., получающих специализацию "Переводчик в сфере профессиональной коммуникации". Ч.1 / С. Д. Семенова ; М-во образования и науки РК, Восточно-Казахст.гос.техн.ун-т им.Д.Серикбаева. - Усть-Каменогорск : ВКГТУ, 2005. - 60 с. - Библиогр.: с. 60. - 135 т.
- 2. Jakeman, Vanessa. Insight into IELTS : учебник / V. Jakeman, C. McDowell. - Updated edition. - Cambridge : [s. n.], 2005. - 192 с. эл. кассета с магн. лентой. - ISBN 0-521-54468-8
Қосымша әдебиеттер
- 3. Jakeman, Vanessa. Insight into IELTS. Extra with Answers : учебник / V. Jakeman, C. McDowell. - Cambridge : [s. n.], 2003. - 158 p. эл. кассета с магн. лентой. - ISBN 0-521-62660-9 :