Техногенді қалдықтарды қайта өңдеу, қолдану және көму технологиялалары

Идришева Жанат Кабылбековна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пән қалдықтарды тиімді басқарудың және қалдықтарды қайта өңдеу, пайдалану және көму технологиясының өзекті мәселелерін, проблемаларын қарастырады. Пән жинауды, жоюды (тасымалдауды), қайта өңдеуді және көмуді ұйымдастыру, сондай-ақ қайта өңдеуге және көмуге жіберілетін қалдықтардың санын азайту жөніндегі іс-шараларды іске асыру мәселелерін қамтиды.

Кредиттер саны: 6

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 90
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • магистранттарда адамзат үшін маңызды мәселелердің бірі - техногенді қалдықтарды қайта өңдеу туралы түсініктерін қалыптастыру
Міндет
  • техногенді қалдықтарды қайта өңдеу технологияларының негізгі принциптерін игеру
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • қалдықтардың түзілудің негізгі заңдылықтарын білу
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • техногенді қалдықтарды қайта өңдеу кезінде шаралардың жоспарын әзірлеу
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • техногенді қалдықтарды пайдалану технологияларын таңдау
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • түзілген қалдықтардың мөлшерін минимизациялау
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • қалдықтарды қайта өңдеудің әдістерін іздеу
Оқыту әдістері

При проведении учебных занятий предусматривается использование следующих образовательных технологий: - интерактивная лекция (применение следующих активных форм обучения: ведомая (управляемая) дискуссия или беседа; модерация; демонстрация слайдов или учебных фильмов; мозговой штурм; мотивационная речь); - проблемная лекция (опирается на логику последовательно моделируемых проблемных ситуаций и заданий, которые надо решить); - построение сценариев развития различных ситуаций на основе заданных условий; - информационно-коммуникационная (занятия в компьютерном классе с использованием профессиональных пакетов прикладных программ); - поисково-исследовательская (самостоятельная исследовательская деятельность студентов в процессе обучения); - практическое занятие в форме дебатов (групповые дискуссии при обсуждении проблемы в виде прений и обмена мнениями); - обсуждение результатов работы студенческих исследовательских групп.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Конспекты лекций и устный опрос 0-100
Устная защита СРО
Защита практических работ
Рубежный контроль 1
2  рейтинг Конспекты лекций и устный опрос 0-100
Устная защита СРО
Защита практических работ
Рубежный контроль 2
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Весь процесс обучения реализуется по циклу PDCA (ISO 9001:2015): - планируй: разработка цели, задач дисциплины, формулировка результатов обучения, определение ресурсов, системы требований по изучению дисциплины необходимых для достижения результатов. - делай: выполнение того, что было запланировано. - проверяй: мониторинг текущего контроля, промежуточной аттестации в сравнении с це-лью, задачами и результатами обучения по дисциплине, отраженными в ведомостях успеваемости. Необходимо руководствоваться П НАО «ВКТУ» 000-I-2023 «Политика оценивания результатов обучения в НАО «ВКТУ имени Д. Серикбаева». - действуй: принятие мер по улучшению результатов обучения в той степени, насколько это необходимо. В качестве примера можно использовать шаблон критериев оценки.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Тема 1
  • Тема 2
  • Тема 3
  • Тема 4
  • Тема 5
  • Тема 6
  • Тема 7
  • Тема 8
  • Тема 9
  • Тема 10
  • Тема 11
Негізгі әдебиет
  • 1 Концепция экологической безопасности Республики Казахстан на 2004-2015гг.Указ президента РК.- Астана,03.12.2003. – 16с. 2 Адрышев А.К. Основы утилизации, обезвреживания и захоронения промышленных отходов. Курс лекций. – Усть-Каменогорск: ВКГТУ, 2007. – 206 с. 3 Адрышев А.К. Актуальные проблемы экологической безопасности и пути их решения в Казахстане. – Усть-Каменогорск: ВКГТУ, 2008.-516 с. 4 Сметанин В.И. Защита окружающей среды от отходов производства и потребления. – М.: Колос, 2000. – 232 с. 5 Боженов П.И. Комплексное использование минерального сырья и экология. – М.: АС ВУЗ, 1994. – 268с.
Қосымша әдебиеттер
  • 4. Адрышев А.К. Основы утилизации, обезвреживания и захоронения промышленных отходов. Курс лекций. – Усть-Каменогорск: ВКГТУ, 2007. – 206 с. 5. Адрышев А.К. Актуальные проблемы экологической безопасности и пути их решения в Казахстане. – Усть-Каменогорск: ВКГТУ, 2008. - 516 с. 6. Сметанин В.И. Защита окружающей среды от отходов производства и потребления. – М.: Колос, 2000. – 232 с. 7. Боженов П.И. Комплексное использование минерального сырья и экология. – М.: АС ВУЗ, 1994. – 268с. 8. Тимофеева С.С. Методы и технологии оценки производственных рисков: практические работы для магистрантов по направлению 280700 «Техносферная безопасность». – Иркутск: Изд-во ИрГТУ, 2014. – 177 с. 9. IPR SMART http://www.iprbookshop.ru 10. ScienceDirect - http://www.sciencedirect.com. 11. EBSCO Discovery Service (EDS) - http://search.ebscohost.com