Көлік техникасын өндіру және жөндеу технологиялары

Муздыбаев Мурат Сеитович

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пән көлік техникасын өндіру және жөндеу технологияларын зерттейді. Дайындамалар мен бөлшектерді дайындаудың технологиялық процестері, қолданылатын құрал-жабдықтар, құрал-саймандар мен айлабұйымдар қарастырылады. Агрегаттар мен тораптарды құрастыру және бөлшектеу, корпусты дәнекерлеу және бояудың технологиялық процестері талданады. Жөндеу кезінде көлік техникасының бөліктерін қалпына келтірудің технологиялық процестері зерттелуде. Студенттер агрегаттарды бөлшектеу және құрастыру, бөлшектердің ақауларын жою, оларды жөндеудің сәйкес әдісін таңдау дағдыларын меңгереді

Кредиттер саны: 8

Пререквизиты:

  • Автомобильдерді техникалық пайдалану

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 15
Зертханалық жұмыстар 30
СӨЖО 45
СӨЖ 120
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Келесі бағыттар бойынша білім, іскерлік және практикалық дағдыларды алу: − машина жасау технологиясының негіздері, атап айтқанда, автомобиль жасау; − көлік техникасын жөндеуді ұйымдастыру және технологиясы; - ғылыми негізделген шешімдер қабылдау және оларды ең аз еңбек, материалдық және қаржылық қаражатпен көлік техникасының жұмыс қабілеттілігін қалпына келтіру процесінде іске асыру.
Міндет
  • 1. Ең аз әлеуметтік шығындармен көлік техникасының жұмыс қабілеттілігін қалпына келтіру және қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында студенттерде көлік техникасын жөндеуді ұйымдастыру және технологиясы саласында теориялық негіздер қалыптастыру. 2. Көлік техникасының Мемлекеттік және халықаралық стандарттарымен және оған қойылатын талаптармен танысу. 3. Студенттердің өндіріс технологиясының негіздерін және көлік техникасының ескіру себептерін талдауды, нормативтік және техникалық құжаттама талаптарына сәйкес жарамды техникалық жай-күйді қолдауға арналған шығындарды қысқарту әдістерін зерделеу 4. Техникалық шарттарға сәйкес талаптарды қамтамасыз ету үшін ақауларды жоюдың ұтымды тәсілдерін қолдану бойынша студенттердің ғылыми білімін қалыптастыру және курстың негізгі ережелерін практикада қолдана білу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • 1. Көлік техникасын және олардың құрамдас бөліктерін өндіру технологиясының негіздерін білу және түсіну; жөндеу туралы түсінік. 2. Көлік техникасын өндіру мен жөндеудің өндірістік және технологиялық процестерінің мазмұны мен ерекше ерекшеліктері. 3. Студенттердің өндіріс технологиясының негіздерін және автомобильдердің ескіру себептерін талдауды, нормативтік-техникалық құжаттаманың талаптарына сәйкес дұрыс техникалық жағдайды сақтау шығындарын азайту әдістерін оқып-үйрену 4. Техникалық шарттарға сәйкес талаптарды қамтамасыз ету және курстың негізгі ережелерін қолдану үшін кемшіліктерді жоюдың ұтымды әдістерін қолдану туралы студенттердің ғылыми білімін қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • 1. Ұтымды шешім қабылдау әдістерін қолдану автокөлік және технологиялық машиналар мен жабдықтардың жұмыс қабілеттілігін қолдау және қалпына келтіру нысандары 2. Жаңа материалдар мен құралдарды пайдалана отырып, ағымдағы жөндеу және ТҚК технологияларын пайдалану
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • 1. Көлік техникасының бөлшектерін қалпына келтіру әдісін таңдау 2. Көлік техникасының бөлшектерін қалпына келтірудің және жөндеуден кейін бөлшектерді құрастырудың технологиялық процестерін жобалау. 3. Технологиялық процестердің операцияларына уақыттың техникалық нормаларын анықтау. 4. Бөлшектер мен түйіндердің ақауын анықтауды орындау.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • 1. Күнделікті кәсіби қызметке және магистратурада білімін жалғастыруға қажетті жаңа арнайы білім алу дағдыларын меңгеру. 2. Ғылыми зерттеулер мен практикалық қызмет жүргізуге мүмкіндік беретін кемінде бір шет тілін жоғары деңгейде меңгеру
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • 1. Жаңа білім мен дағдыларды, оның ішінде қызмет саласымен тікелей байланысты емес жаңа салаларда меңгеру, әлеуметтік және кәсіби құзыреттерді дамыту үшін таным, оқыту және өзін-өзі бақылау әдістері мен құралдарын өз бетінше қолдану қабілеті
Оқыту әдістері

классическое лекционное обучение;

обучение с помощью аудиовизуальных и технических средств;

обучение с помощью учебной книги;

компьютерное обучение.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Выполнение и защита практических работ (1-5) 0-100
Выполнение и защита лабораторных работ (1-8)
Выполнение и защита индивидуального задания (СРО)
Тестирование, опрос
2  рейтинг Выполнение и защита практических работ (6-9) 0-100
Выполнение и защита лабораторных работ (9-15)
Выполнение и защита индивидуального задания (СРО)
Тестирование, опрос
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Выполнение и защита практических работ Работа выполнена в полном объеме. Все записи, таблицы, рисунки, чертежи, графики, вычисления выполнены правильно и аккуратно. Проведен правильный анализ ошибок. Ответ на защите уверенный, демонстрирует глубокое понимание темы, умение применять знания в новой ситуации и устанавливать междисциплинарные связи. Выполнены требования на "отлично", но допущены 2-3 недочета. Ответ на защите удовлетворяет основным требованиям, но дан без применения знаний в новой ситуации или без использования связей с ранее изученным материалом и материалом других дисциплин. Работа выполнена не полностью (но не менее 50%), что позволяет получить правильные результаты и выводы. Допущены ошибки в ходе выполнения или оформления. При защите студент отвечает на основные вопросы с затруднениями, не может дать развернутые ответы. Работа не выполнена или ее объем (менее 50%) не позволяет сделать правильные выводы. При защите студент не владеет основными знаниями и умениями, не может ответить на вопросы по теме.
Выполнение и защита лабораторных работ Работа выполнена полностью и без ошибок. Протокол оформлен аккуратно, в соответствии со всеми требованиями. Результаты получены, корректно обработаны и проанализированы. Студент уверенно защищает работу, объясняя теоретические основы, полученные данные и анализируя возможные погрешности. Работа выполнена, но в ходе выполнения или в отчете допущены некоторые недочеты (2-3). Обработка результатов проведена с небольшими погрешностями. На защите студент в целом понимает материал, но допускает неточности в объяснениях или испытывает трудности при установлении связей. Работа выполнена с значительными ошибками в методике, вычислениях или интерпретации результатов. Отчет оформлен небрежно или неполно. При защите студент затрудняется с объяснением цели, хода работы и выводов, путается в основных понятиях. Работа не выполнена или выполнена с грубыми ошибками, делающими выводы неверными. Отчет не сдан. Студент не может объяснить цель, методику и результаты работы, демонстрирует полное непонимание темы.
Выполнение и защита индивидуального задания Задание выполнено творчески, в полном объеме, демонстрирует глубокую проработку темы, самостоятельность и выход за рамки базовых требований. Результат имеет высокую практическую или теоретическую ценность. Защита проходит блестяще, студент свободно владеет материалом, анализирует и синтезирует информацию. Задание выполнено в полном объеме в соответствии с требованиями. Продемонстрировано хорошее понимание темы. Возможны незначительные недочеты. На защите студент дает уверенные ответы на основные вопросы, но без глубокого анализа или творческой составляющей. Задание выполнено формально, не в полном объеме (но не менее 50%), минимально соответствует требованиям. Допущены фактические ошибки или неполнота раскрытия темы. При защите студент с трудом объясняет содержание своей работы, не может аргументировать свои выводы. Задание не выполнено, выполнено несамостоятельно (плагиат) или ее объем (менее 50%) не позволяет оценить понимание темы. Содержание работы не соответствует теме. Студент не может ответить на вопросы по содержанию своего задания.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Определение производственного и технологического процессов
  • Методы получения заготовок
  • Базирование деталей
  • Классификация технологических процессов изготовления деталей
  • Разработка технологических операций
  • Классификация станочных приспособлений
  • Понятие о процессе старения
  • Основные источники экономической эффективности ремонта автомобилей
  • Классификация моечных операций на различных этапах разборочных работ
  • Технология дефектации деталей
  • Восстановление деталей пластической деформацией размера, формы и свойства поверхностного слоя деталей
  • Восстановление деталей различными видами сварки и наплавки
  • Восстановлении деталей металлизацией
  • Восстановление деталей гальваническими покрытиями: хромированием, железнением, никелированием и т
  • Основы технологии комплектовки и сборки узлов и агрегатов
Негізгі әдебиет
  • 1. Кеян Е.Г. Ремонт автомобилей: практикум / Кеян Е.Г., Фаскиев Р.С., Булатов С.В.. — Оренбург: Оренбургский государственный университет, ЭБС АСВ, 2024. — 117 c. — ISBN 978-5-7410-3202-2.
  • 2. Гурский, А. С. Техническое обслуживание и ремонт автомобилей: учебное пособие / А. С. Гурский, Е. Л. Савич; под редакцией Е. Л. Савича. — Минск: Республиканский инсти-тут профессионального образования (РИПО), 2023. — 426 c. — ISBN 978-985-895-122-1.
  • 3. Скепьян С.А. Ремонт автомобилей. Лабораторный практикум: учебное пособие / Скепьян С.А.. — Минск: Республиканский институт профессионального образования (РИ-ПО), 2018. — 304 c. — ISBN 978-985-503-808-6.
  • 4. Савенко Э.С. Основы технологии производства и ремонта автомобилей: учебное по-собие для студентов направления подготовки 23.03.03 «Эксплуатациятранспортно-технологических машин и комплексов» / Савенко Э.С., Матвиенко С.А., Жданова Л.Ф.. — Макеевка : Донбасская национальная академия строительства и архитектуры, ЭБС АСВ, 2024. — 155 c.
  • 5. Основы ремонта автомобилей. Теория и практика: учебное пособие / А.М. Кадырме-тов [и др.].. — Москва, Вологда: Инфра-Инженерия, 2020. — 372 c. — ISBN 978-5-9729-0483-9.
  • 6. Варис В.С. Ремонт двигателей автомобилей: учебное пособие для СПО / Варис В.С.. — Саратов, Москва: Профобразование, Ай Пи Ар Медиа, 2024. — 233 c. — ISBN 978-5-4488-2002-1, 978-5-4497-2904-0.
Қосымша әдебиеттер
  • Базров Б.М. Основы технологии машиностроения: Учебник для вузов. М.: Машиностроение, 2005.
  • Шадричев В.А. Основы технологии автостроения и ремонт автомобилей.- Л., Машинострое-ние, 1976
  • Справочник технолога авторемонтного производства. Под ред. Малышева Г.А.;М., Транс-порт. 1977 г