Дәстүрлі емес және жаңартылатын энергетика қондырғыларының негізгі және қосалқы энергетикалық жабдықтары
Сипаттама: Курс студенттерде дәстүрлі емес және жаңартылатын энергия көздеріне негізделген қондырғыларда болатын физикалық процестерді түсінуді дамытады, негізгі және қосалқы жабдықтардың параметрлерін есептеу және талдау дағдыларын қалыптастырады, сондай-ақ мұндай жүйелерді қауіпсіз және тиімді пайдалану әдістерін игереді. Пән жел энергетикасы қондырғыларын, күн коллекторларын, фотоэлектрлік түрлендіргіштерді, жылу сорғыларын және геотермалдық станцияларды қоса алғанда, жаңартылатын энергетика жабдықтарының жұмыс принциптерін, дизайн ерекшеліктері мен техникалық сипаттамаларын олардың жұмыс процестерін талдауға және қолданбалы қолдануға баса назар аудара отырып зерттеуді қамтиды. Оқыту нәтижесінде студент ЖЭК базасындағы қондырғылардың негізгі және қосалқы жабдықтарының жұмысын талдауға, қауіпсіз пайдалануды бақылау әдістерін қолдануға және техникалық және экологиялық тиімділік талаптарына сәйкес электр қондырғыларының, желілер мен жүйелердің сенімді жұмысын қамтамасыз етуге қабілетті болады.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Электр машиналары
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
| Жұмыс түрлері | сағат |
|---|---|
| Дәрістер | 15 |
| Практикалық жұмыстар | 30 |
| Зертханалық жұмыстар | |
| СӨЖО | 30 |
| СӨЖ | 75 |
| Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
| Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- негізгі және қосалқы жабдықтардың жұмыс үрдістерінің негіздерін оқып үйрену және дәстүрлі емес және жаңартылатын энергия көздері объектілері үшін қолданбалы есептерді шешу дағдылары мен біліктерін меңгеру.
Міндет
- - студенттерді жұмыс үрдісінің негіздерімен, негізгі энергетикалық жабдықтарды үлгілеу және ұқсастыру жағдайларымен таныстыру . ; - негізгі және қосалқы жабдықтардың негізгі жұмыс энергетикалық параметрлерін қайта есептеуді және олар үшін пайдалану сипаттамаларын құруды үйрету; - негізгі есептік параметрлерді таңдауды, мемлекеттік және қосалқы жабдықтардың жұмыс органдарының есебін және техникалық әзірленуін орындауды үйрету; - жергілікті жүйелер үшін негізгі және қосалқы жабдықтарды таңдау қағидаларымен танысу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- 1. Болятко В. В., Ксеонфонтов А. И., Харитонов В. В.. Экология ядерной и возобновляемой энергетики: учебное пособие [Электронный ресурс]. – М.: Изд-во МИФИ, 2010. – 292с. - 978-5-7262-1343-9, (http://biblioclub.ru/index.php?page=book&id=231899). 2. Сибикин, М. Ю. Технология энергосбережения. – М .: Форум, 2010. Шифр:621.311.004.18(075.32) С 341, НТБ АлтГТУ им. И. И. Ползунова, чзс 3. Елистратов, В. В. Возобновляемая энергетика. – Санкт-Петербург : Изд-во Политехнического университета, 2011. Шифр:620.97 Е 516НТБ АлтГТУ им. И. И. Ползунова, анл.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- - формирование углубленных профессиональных знаний в области современного состояния и использования нетрадиционных и возобновляемых источников энергии, их энергетических, экономических и экологических характеристик.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- - разработка научных подходов, методов, алгоритмов и программ информационного обеспечения для контроля и диагностики, оценки надежности оборудования, энергоустановок, электростанций и энергетических комплексов в целом
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- совершенствование существующих и разработка принципиально новых технических схем комплексного использования возобновляемых видов энергии с целью экономии ископаемых видов топлива и решения проблем социально-экономического характера
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Уметь производить расчет параметров и выбор основного и вспомогательного оборудования;
Оқыту әдістері
методы расчета подогревателей воды и воздуха, сушилок, кондиционеров, холодильников, опреснителей воды на базе ССТ.
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- В условиях кредитной технологии обучения занятия должны проводиться преимущественно в активных и творческих формах
- При обучении лиц с ограниченными возможностями здоровья предполагается использование при организации образовательной деятельности адаптивных образовательных технологий (инклюзивное обучение) с учетом особенностей их психофизического развития, индивидуальных возможностей и при необходимости обеспечивающая коррекцию нарушений развития и социальную адаптацию указанных лиц
- Общая характеристика и перспективы использования возобновляемых видов энергии
- Способы и устройства преобразования лучистой возобновляемой энергии
- Способы и устройства преобразования механической возобновляемой энергии
- Способы и устройства преобразования механической возобновляемой энергии
- Выбор и обоснование основных параметров оборудования ПЭС
- Способы и устройства преобразования механической возобновляемой энергии
- Выбор и обоснование основных параметров гидроагрегатов МГЭС
- Способы и устройства преобразования тепловой возобновляемой энергии
- Выбор и обоснование основных параметров оборудования ГеоТЭС
- Способы и устройства преобразования тепловой возобновляемой энергии
- Определение энергетических характеристик биоэнергетических установок
- Способы и устройства преобразования тепловой возобновляемой энергии
- Аккумуляция теплоты
Негізгі әдебиет
- 1. Гидравлика, гидромашины и гидроприводы Учебник для машиностроительных вузовБашта Т.М., Руднев С.С. и др.М. Машиностроение, 2003 2. Справочник по гидротурбинам. Под общей редакцией чл.-корр. АН СССР Н.Н. Ковалева. СПб.: Машиностроение, 2008. 3. Кривченко Г.И. Гидравлические машины. М. Энергоатомиздат. 2003. 4. Гидроэнергетическое и вспомогательное оборудование ГЭС: Справочное пособие в 2-х томах / под ред. Ю.С. Васильева, Д.С. Щавелева. – М., Энергоатомиздат, 2003 5. Шефтер Я.И. Использование энергии ветра, - М., Энергоатомиздат, 2003
Қосымша әдебиеттер
- Уметь выбирать электрооборудование для работы в пожаро- и взрывоопасных зонах; пользоваться научной и справочной технической литературой.