Веб-бағдарламалау негіздері
Сипаттама: Курс веб-әзірлеудің негізгі дағдыларын игергісі келетіндерге, осы тілмен және терминологиямен жұмыс істеу логикасын білуге, сонымен қатар жүйелер мен веб-қосымшалар жұмысының принциптерін түсінуге арналған. Оқу процесінде студенттер интернет-дүкен үшін қарапайым веб-сайт құрудың негізгі кезеңдерінен өтіп, оның функционалдығымен жұмыс істейді.
Кредиттер саны: 6
Пререквизиты:
- Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
| Жұмыс түрлері | сағат |
|---|---|
| Дәрістер | 15 |
| Практикалық жұмыстар | |
| Зертханалық жұмыстар | 45 |
| СӨЖО | 30 |
| СӨЖ | 90 |
| Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
| Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Емтихан |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Web бет әзірлеу негізінде кешенді түрде оқыту; сондай-ақ жобалау кезінде Internet қосымшаларының дағдыларын алу бағдарламалау құру, Internet қосымшаларының құру және меншікті дайын Internet қосымшаларының Internet ресурсын пайдалануды меңгеру .
Міндет
- Internet бағдарламалау Жаңа клиент пен сервер жағында оқыту;
- оқыту дерекқор Web жобаларды әзірлеу кезінде пайдалану;
- Internet - ресурстың барлық зерттелген қағидаттарын қолдана отырып, әдістемелерді, әдістері мен құралдарын жобалау Internet қосымшаларын толыққанды әзірлеу жөніндегі практикалық машықтарды алу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- WЕВ бағдарламалау негіздерінің ерекшеліктері; HTML, JavaScript, РНР тілдерінің синтаксисін; Деректер қорымен жұмыс жасаудың негізгі функцияларын; ASP.NET технологияларын қолдануымен гипермәтін беттерді кұру қағидаларын; Жобаларды басқаруында менеджмент моделдерін және классикалық тұжырымдамаларын түсіну
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Информатика және бағдарламалаудың негізгі білімдерін бағдарламалық өнімдерді жобалау, құру және тестілеу.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Зерттеу әдістеріне қолданылатын шектеулерді ескере отырып, өзіңнің зерттеу аймағында қалыптастыру білімдерін саралай алу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Тақырып бойынша ғылыми, анықтамалық, әдістемелік әдебиеттерді пайдалану, ғылыми-техникалық ақпараттарды жүйелі түрде жинау және шетелдік тәжірибелерге талдау жасауды жүзеге асыра алу.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Деректер қорын басқару жүйесін, спецификацияның формальды әдістері мен тілдерін қолдануын, бағдарламалық интерфейсті әзірлеу құралдары, жүйелік технологияларды, операциялық жүйе саласындағы білімді кеңейту.
Оқыту әдістері
Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді - Ақпараттық-коммуникациялық технология; - Сыни ойлауды дамыту; - Жобалау технологиясы; - кіріктірілген оқыту технологиясы; - деңгейлік дифференциация технологиясы; - дәстүрлі технологиялар (дәріс, зертханалық сабақтар);
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
| Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
|---|---|---|
| 1 рейтинг | Зертханалық жұмыс 1 | 0-100 |
| Зертханалық жұмыс 2 | ||
| Зертханалық жұмыс 3 | ||
| Зертханалық жұмыс 4 | ||
| 2 рейтинг | Зертханалық жұмыс 5 | 0-100 |
| Зертханалық жұмыс 6 | ||
| Зертханалық жұмыс 7 | ||
| Зертханалық жұмыс 8 | ||
| Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
| Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
|---|---|---|---|---|
| Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
| Бақылау сұрақтары бойынша талқылау | жүйелік теориялық білімді көрсетеді, терминологияны меңгереді, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуде еркін сөйлейді және нақтылау сұрақтарына тез жауап беру қабілетін көрсетеді. | жақсы теориялық білімін көрсетеді, терминологияны меңгереді, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, дәлелді қорытындылар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологиялық сөйлеуде еркін сөйлейді, бірақ өз бетінше немесе шамалы оқытушының түзетуімен түзететін маңызды емес қателіктер жібереді. | нашар теориялық білімді көрсетеді, құбылыстар мен процестерді талдаудың нашар қалыптасқан дағдыларын көрсетеді, дәлелді қорытынды жасау және мысалдар келтіру қабілетінің жеткіліксіздігі, монологиялық сөйлеуді, терминологияны, логиканы және презентация дәйектілігін жете білмейді, оқытушы түзеткен кезде ғана түзете алатын қателіктер жібереді | пәннің теориялық негіздерін білмегендігін, құбылыстар мен процестерді талдаудың қалыптаспаған дағдыларын көрсетеді, дәлелді қорытынды жасай алмайды және қорыта алмайды, монологиялық сөйлеуді нашар меңгергенін көрсетеді, терминологияны білмейді, презентацияның қисындылығы мен дәйектілігінің жоқтығын көрсетеді, тіпті мұғалім түзете алмайтын қателіктер жібереді, сабаққа жауап беруден бас тартады. |
| Практикалық сабақтарда жұмыс істеу | қажетті әрекеттер тізбегін сақтай отырып, зертханалық жұмысты толық көлемде орындайды; жауапта барлық жазбаларды, есептеулерді дұрыс және ұқыпты орындайды; қателерді талдауды дұрыс орындайды. Сұрақтарға жауап беру кезінде ол сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, негізгі ұғымдарды дәл анықтайды және түсіндіреді; жауапты жаңа мысалдармен сүйемелдейді, білімді жаңа жағдайда қолдана алады; зерттелген және бұрын зерттелген материал, сондай-ақ басқа пәндерді оқу кезінде алынған материал арасында байланыс орната алады. | "5" бағасына қойылатын талаптарды орындады, бірақ 2-3 кемшіліктер жіберілді. Білім алушының сұрақтарға жауабы 5-ке жауапқа қойылатын негізгі талаптарды қанағаттандырады, бірақ жаңа жағдайда білімді қолданбай, бұрын зерттелген материалмен мен басқа пәндерді оқу кезінде игерілген материалмен байланысты пайдаланбай беріледі; бір қателік немесе екіден көп емес кемшіліктер жіберілді, білім алушы оларды өз бетінше немесе оқытушының аздаған көмегі арқылы түзете алады. | жұмысты толық орындамады, бірақ практикалық жұмыс көлемінің кем дегенде 50% - ы, бұл дұрыс нәтижелер мен қорытындылар алуға мүмкіндік береді; жұмыс барысында қателіктер жіберілді. Сұрақтарға жауап беру кезінде білім алушы сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, бірақ жауапта бағдарламалық материалды одан әрі игеруге кедергі келтірмейтін курс сұрақтарын игеруде жекелеген проблемалар бар; бір өрескел қателік пен екі кемшіліктен артық емес жіберілді.жұмысты толық орындамады, бірақ практикалық жұмыс көлемінің кем дегенде 50% - ы, бұл дұрыс нәтижелер мен қорытындылар алуға мүмкіндік береді; жұмыс барысында қателіктер жіберілді. Сұрақтарға жауап беру кезінде білім алушы сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, бірақ жауапта бағдарламалық материалды одан әрі игеруге кедергі келтірмейтін курс сұрақтарын игеруде жекелеген проблемалар бар; бір өрескел қателік пен екі кемшіліктен артық емес жіберілді.жұмысты толық орындамады, бірақ практикалық жұмыс көлемінің кем дегенде 50% - ы, бұл дұрыс нәтижелер мен қорытындылар алуға мүмкіндік береді; жұмыс барысында қателіктер жіберілді. Сұрақтарға жауап беру кезінде білім алушы сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, бірақ жауапта бағдарламалық материалды одан әрі игеруге кедергі келтірмейтін курс сұрақтарын игеруде жекелеген проблемалар бар; бір өрескел қателік пен екі кемшіліктен артық емес жіберілді. | жұмысты толық орындамады немесе жұмыстың орындалған бөлігінің көлемі дұрыс қорытынды жасауға мүмкіндік бермейді. Сұрақтарға жауап беру кезінде бағдарламаның талаптарына сәйкес негізгі білім мен дағдыларды меңгермегендігін көрсетеді. 3. Орташа бағалау үшін қажет болғаннан көп қателіктер мен кемшіліктер жіберілді немесе қойылған сұрақтардың ешқайсысына жауап бере алмайды. |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
| И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
| 2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
| Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
|---|---|---|---|
| A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
| A- | 3.67 | 90-94 | |
| B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
| B | 3.0 | 80-84 | |
| B- | 2.67 | 75-79 | |
| C+ | 2.33 | 70-74 | |
| C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
| C- | 1.67 | 60-64 | |
| D+ | 1.33 | 55-59 | |
| D | 1.0 | 50-54 | |
| FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
| F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Веб-бағдарламалауға кіріспе
- Әзірлеу орталары және GIT
- Веб-беттерді HTML/CSS көмегімен жасау
- JavaScript және ОББ негіздері
- Функционалды веб-беттерді жасаудағы JavaScript
- Front-end әзірлеуге арналған ReactJS кітапханасы
- Node
- API және асинхронды бағдарламалау
- Express
- Реляциялық дерекқорлар және SQL негіздері
- Sequelize көмегімен серверлік қосымшада дерекқорларды қолдану
- Full-stack веб-қосымшаларын әзірлеу
- Жоба 1
- Жоба 2
- Жоба 3
Негізгі әдебиет
- Эрик А. Мейер CSS-каскадные таблицы стилей: подробное руководство М.: Символ,с. 57, 2011
- Брайан Пфаффенбергер, Стивен Шафер, Чак Уайт, Билл Кароу HTML, XHTML и CSS. Библия пользователя 3-е изд. – М.: «Диалектика», c. 762., 2012.
- Дэвид Флэнаган JavaScript. Подробное руководство СПб.: Символ-Плюс, с. 992.2018.
- Основы web-технологий // Храмцов П.Б. , Брик С.А. , Русак А.М. , Сурин А.И. 2-е издание. Бином, 2013. - 376 с
- Баялы, Ә.Т. PHP және MySQL-де WEB қосымшаларды құру негіздері: оқу-әдістемелік құрал: 5В070400-Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету, 5В070300-Ақпараттық жүйелер мамандықтары үшін / Ә.Т. Баялы, Р.Б. Абдрахманов, Р.Ш. Садыбеков; ҚР Білім және ғылым министрлігі.- Түркістан: [б. и.], 2014.- 88б
- Ниязова, Р.С. Web технологияларды оқыту әдістемелері: техникалық мамандық студенттеріне арналған оқу құралы / Р.С. Ниязова, А.А. Шарипбай, А.С. Омарбекова.- Алматы: Эверо, 2014.- 219б. ML, JavaScript, PHP и MySQL. Джентльменский набор Web-мастера.-3-е изд., перераб. и доп, 2010.-912 с.
- Ибрагимов, О.М. Web-бағдарламалауға кіріспе: оқу құралы / О.М. Ибрагимов.- Алматы: Эверо, 2015.- 151б.
- Баенова, Г.М. Учебно-методическое пособие "Языки базового web-программирования" по курсу "Интернет-технологии"/ Г.М. Баенова; Евразийский национальный университет имени Л.Н. Гумилева.- Астана: ЕНУ им. Л.Н. Гумилева, 2009.- 82 с.
- Ибрагимов О.М. Web-бағдарламалауға кіріспе: оқу құралы / Оспанәлі Мусақулұлы Ибрагимов.- Алматы: Эверо, 2016.- 151с.
- Сағындықов К.М. РНР оқулығы/ К.М. Сағындықов, Н. Амангелді.- Алматы: Эпиграф, 2016.- 421 б.
- Серік М. Клиент-сервер технологиясын жүзеге асыру (SQL Ортасы): оқу құралы / Меруерт Серік; Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі, Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті.- Астана: Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ, 2015.- 93
- Бенкен Е.С. PHP, MySQL, XML программирование для интернета [Текст] / Елена Сергеевна Бенкен.- 2-е изд., перераб. и доп.- Санкт-Петербург: БХВ-Петербург, 2008.- 321 с
- Никсон Р. Создаем динамические веб-сайты с помощью РНР, МуSOL и JavaScript [Текст] / Робин Никсон; перевод с английского Н. Вильчинский.- Санкт-Петербург [и др.]: Питер, 2011.- 496 с.
Қосымша әдебиеттер
- PHP и MySQL. Библия программиста — Стив Суэринг, Тим Конверс, Джойс Парк. Издательство: Диалектика Год: 2010. – 912 с.
- Хольцнер, С. РНР в примерах. Включая версию 6 [Текст] / Стивен Хольцнер; перевод с английского под редакцией С.Н. Банникова.- Москва: БИНОМ, 2010.- 346 с
- Кристиан Дари, Богдан Бринзаре, Филип Черчез Тоза, Михай Бусика AJAX и PHP: разработка динамических веб приложений. – СПб.: Символ Плюс, 2007. – 336 с.
- Флэнаган Д., JavaScript. Подробное руководство. – Пер. с англ., 2008. - 992 с.
- Самков Г. А, jQuery. Сборник рецептов.- 2-е изд., перераб. и доп, 2011.- 416 с.
- Джеффри Палермо, ASP.NET MVC 4 в Действии, 2012 г.- 408 с.
- www.htmlacademy.ru.
- www.metanit.com.