ТҚҒ жобалаудың қазіргі заманғы проблемалары

Иноземцева Татьяна Александровна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Сәулет және құрылыс саласындағы заманауи үрдістер мен технологияларды пайдалануға негізделген бірегей сәулет нысандарын жобалау ерекшеліктері. Халықтың мобильділігі төмен топтары үшін қолайлы орта қалыптастыру жөніндегі мәселелер. Сейсмиканың жоғарылауы жағдайында архитектуралық дизайн ерекшеліктері. Тұрғын және қоғамдық ғимараттарды қайта құру негіздері.

Кредиттер саны: 5

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 15
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Шығармашылық емтихан-емтихан билеті пән бөлімдері бойынша екі теориялық сұрақты және бір графикалық шығармашылық тапсырманы қамтиды.

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Тұрғын және қоғамдық ғимараттарды жобалаудың негізгі мәселелерімен, олардың мүмкін болатын шешімдерімен, әлеуметтік талаптармен, сәулет және құрылыс саласындағы заманауи трендтермен және технологиялармен танысу.
Міндет
  • сәулет және құрылыс саласындағы заманауи трендтер мен технологияларды пайдалануға негізделген стандартты сәулет, инженерлік және қала құрылысы шешімдері жоқ бірегей азаматтық ғимараттардың жобалық ерекшеліктерімен таныстыру.
  • тұрғын үй және қоғамдық сәулет өнерін қалыптастырудың заманауи ерекшеліктерін ашу
  • тұрғын үй және қоғамдық сәулет өнерін қалыптастырудың заманауи ерекшеліктерін ашу
  • жоғары сейсмикалық жағдайдағы тұрғын және қоғамдық ғимараттарды сәулеттік жобалаудың әдістері мен тәсілдерімен таныстыру.
  • қозғалыс мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін қолайлы ортаны жобалаудың ықтимал нұсқаларын қарастыру
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • азаматтық ғимараттардың стандартты емес шешімдерінің жобалық ерекшеліктерін түсіну
  • жер сілкінісіне төзімді ғимараттардың жобалық ерекшеліктерін білу
  • ғимараттар мен тарихи ғимараттарды реконструкциялау әдістемесіне иелік етеді
  • қазіргі жағдайдағы тұрғын және қоғамдық ғимараттарды әлеуметтік және функционалдық ұйымдастыру ерекшеліктерін түсіндіру
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Эстетикалық, ыңғайлы және қауіпсіз сәулет нысандарын жобалау
  • тарихи ғимараттарды ұйымдастыру мен сақтауда қайта құрудың зерттелген әдістері мен құралдарын пайдалану
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • оқу процесінде қажетті ақпаратты табу, жинақтау және бағалау. Оқыған материалды сауатты баяндау, тексеру, өңдеу, жариялау.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Ақпаратты, идеяларды, проблемаларды және шешімдерді аудиторияға және тақырып бойынша сарапшыларға ұсынуға дайын болу
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • алған білімдері мен дағдыларын білім беру қызметінің ағымдағы деңгейінде, жоғары білімнің екінші сатысына (магистратура) өту кезінде, сондай-ақ кәсіптік қызметте өз бетінше қолдана алады.
Оқыту әдістері

проблемалық және жобалық оқыту технологиялары

оқу-зерттеу қызметінің технологиялары

коммуникативные технологии (дискуссия, пресс-конференция, мозговой штурм, учебные дебаты и другие активные формы и методы)

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Тұрғын үй құрылысының жобалық шешімінің техникалық-экономикалық негіздемесі 0-100
Жүрекше кеңістігінің факторлық талдауы
Көрме сценарийлерін жоспарлау схемалары
2  рейтинг Абстрактілі құрылым 0-100
Аналогтар кестесі
Абстрактілі қорғаныс
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Практикалық жұмыстар Жұмыс толық көлемде орындалды (90-100%), қажетті әрекеттер тізбегін сақтай отырып, қатесіз; кестелер, сызбалар, сызбалар ұқыпты орындалды; талдау қатесіз орындалды. Жұмыста студент байланыс көрсетеді зерттелген және бұрын зерттелген материал арасында, сондай-ақ басқа пәндерді оқу кезінде алынған материалмен. Жұмыс 70-89% көлемінде орындалды . "Өте жақсы" бағалау талаптары орындалды, бірақ 2-3 кемшіліктер жіберілді, оларды білім алушы өз бетінше немесе аздаған көмекпен түзете алады оқытушы. Жұмыста байланыстар байқалмайды бұрын зерттелген басқа пәндерді оқу кезінде игерілген материал мен материал. Жұмыс орындалған жоқ толық, бірақ практикалық жұмыс көлемінің кем дегенде 50% - ы алуға мүмкіндік береді дұрыс нәтижелер мен қорытындылар; барысында жұмыс жүргізу рұқсат етілді қателер. Білім алушы тапсырманың мәнін дұрыс түсінеді, бірақ курс сұрақтарын игеруде жеке проблемалар бар, жоқ бағдарламалық жасақтаманы одан әрі игеруге жол бермейді материал; рұқсат етілген бір дөрекіден артық емес қателер мен екі кемшіліктер Орындалған жұмыс көлемі 50% - дан кем емес дұрысына жету нәтижелер. Жұмыс негізгі білім мен дағдыларды меңгермегендігін көрсетеді тәртіп талаптарына сәйкес; көбірек рұқсат етілді қателер мен кемшіліктер, не үшін қажет бағалау 3 немесе мүмкін емес екеуіне де жауап беріңіз қойылған сұрақтар.
Бақылау жұмысы (аралас тесттер) 90-100% дұрыс жауаптар. жұмысқа қойылады, орындалған жоқ қателер мен кемшіліктер. 70-89% дұрыс жауаптар. Рұқсат етіледі үш кемшіліктен артық емес. 50-69% дұрыс жауаптар. Артық емес рұқсат етіледі төрт-бес кемшіліктер 0-49% дұрыс жауаптар саны бестен асады.
Examination The student fully, correctly, logically and consistently presents the material, demonstrates systematic theoretical knowledge, is fluent in terminology, makes reasoned conclusions and generalisations, gives examples, accompanies the presented material with competently constructed schemes and drawings, sketches. Quickly responds to clarifying questions. Білім алушы Материалды дұрыс, қисынды және дәйекті түрде баяндайды, жақсы теориялық білімді, қорытындылар мен жалпылауды көрсетеді, мысалдар келтіреді, бірақ сонымен бірге мұғалімнің өзі немесе шамалы түзетуімен түзететін маңызды емес қателіктер жібереді. Ұсынылған материалды сауатты салынған схемалармен сүйемелдейді. Қосымша сұрақтарға жауап ретінде білім алушыларға түзетілген дәлсіздіктерге жол береді оқытушының көмегімен. Білім алушы таяз теориялық білімді көрсетеді, нашар қалыптасқан талдау дағдыларын, дәлелді тұжырымдар жасау және мысалдар келтіру қабілетінің жеткіліксіздігін көрсетеді, терминологияны жеткіліксіз меңгергенін көрсетеді, мұғалім түзеткен кезде ғана түзете алатын қателіктер жібереді. Ұсынылған материалды схемалар мен эскиздермен суреттеу қиын. Білім алушы пәннің теориялық негіздерін білмегендігін, қалыптаспаған талдау дағдыларын көрсетеді, дәлелді қорытынды жасай алмайды және мысалдар келтіре алмайды, нашар меңгергендігін көрсетеді, терминологияны меңгермейді, презентацияның қисындылығы мен дәйектілігінің жоқтығын көрсетеді, мұғалім түзеткен кезде де түзете алмайтын қателіктер жібереді. Қосымша сұрақтарға дұрыс жауап бермейді немесе оларға жауап беру қиынға соғады. Схемалар немесе эскиздер арқылы материалға түсініктеме бере алмайды.
реферат Рефератты жазуға және қорғауға қойылатын барлық талаптар орындалды: проблема белгіленді және оның өзектілігі негізделді, қаралып отырған проблемаға қатысты әртүрлі көзқарастарға қысқаша талдау жасалды және өз ұстанымы қисынды баяндалды, тұжырымдар тұжырымдалды, тақырып толық ашылды, көлемі сақталды, сыртқы ресімдеуге қойылатын талаптар сақталды, қосымша сұрақтарға дұрыс жауаптар берілді. Тақырыптың мазмұны толық ашылған және жұмыс таңдалған тақырыпқа сәйкес келеді, әрбір бөлім бойынша негізделген қорытындылар бар; жұмыс дұрыс ресімделген, елеусіз стилистикалық қателіктер бар; жұмыс өз бетінше орындалды, барлық таңдалған әдебиеттер талданып, жұмыста пайдаланылды. Рефератқа және оны қорғауға қойылатын негізгі талаптар орындалды, бірақ бұл ретте кемшіліктерге жол берілді. Атап айтқанда, материалды баяндауда дәлсіздіктер бар; пайымдауларда қисынды дәйектілік болмаса; реферат көлемі шыдамаған; ресімдеуде қателіктер болса; қорғау кезінде қосымша сұрақтарға толық жауап берілмеді. Жұмыстың мазмұны негізінен тақырыпқа сәйкес немесе оның көлемі жоғары, қорытындылар негізінен бөлімнің мазмұнына сәйкес келеді; жұмыс негізінен дұрыс ресімделген, елеусіз стилистикалық және грамматикалық қателіктер бар; жұмыс негізінен өз бетінше орындалды, әдебиет қолданылды Талаптар мен референттеуден елеулі ауытқулар бар. Атап айтқанда, тақырып тек ішінара; реферат мазмұнында немесе қосымша сұрақтарға жауап беру кезінде нақты қателер жіберілсе; қорғау кезінде қорытынды жоқ. Жұмыстың мазмұны тақырыпқа ішінара сәйкес келеді; қорытындылар жұмыстың барлық бөлімдері бойынша жасалмаса немесе бөлімнің мазмұнына ішінара сәйкес келмесе немесе келтірілген деректер бойынша қорытындылар болмаса; жұмыс негізінен дұрыс ресімделген, елеулі стилистикалық және грамматикалық қателер бар, жұмысты ресімдеуде ұқыпсыздыққа жол берілген: өрістер қалдырылмаған, беттер нөмірленбеген, жұмысты орындау үшін оқытушы тарапынан тұрақты көмек қажет болған, әдебиет ішінара пайдаланылған. Реферат тақырыбы ашылмаған, проблеманы елеулі түсінбеушілік байқалады, жұмыстың мазмұны мәлімделген тақырыпқа сәйкес келмейді; тұжырымдар жоқ немесе бөлімнің мазмұнына сәйкес келмейді, жұмыс мәтіні ұқыпсыз, түсініксіз ресімделген, өрескел стилистикалық және грамматикалық қателіктер бар, бір немесе бірнеше дереккөздерден мәтін фрагменттерінің ойсыз қайта жазылуы байқалады, әдебиет пайдаланылмаған
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Тұрғын үй ғимараттарының жобалық шешімдерінің техникалық-экономикалық негіздемесі
  • Бірегей объектілерді жобалаудың ерекшеліктері
  • Бірегей объектілерді жобалаудың ерекшеліктері
  • Бірегей объектілерді жобалаудың ерекшеліктері
  • Сауда және жаяу жүргіншілер кеңістігін сәулет-жоспарлау ұйымдастыру
  • Қоғамдық көлік кешендерін жобалау ерекшеліктері
  • Жер сілкінісіне төзімді ғимараттардың архитектуралық жобасы
  • Қайта құрудың теориялық негіздері
  • Қайта құруды практикалық шешудің принциптері мен әдістері
  • Объектінің көлемдік және техникалық сипаттамалары негізінде қоғамдық ғимараттарды қайта құру
  • Тұрғын үйлерді кешенді қайта құру
  • Жаңа тұрғын үй қорының ғимараттарын реконструкциялаудың жалпы ережелері
  • Қайта құрудың инженерлік-техникалық және конструктивті мәселелері
  • Кедергісіз ортаны жобалау
Негізгі әдебиет
  • 1. Козлов М.В Теория градостроительства: Учебное пособие. (2-е изд. доп.). Алматы: ТОО "Medet Group", 2021.-182 с.
  • 2. Лисициан М.В., Федяева Н.А. Пронин Е.С. Архитектурное проектирование жилых зданий. – Стереотип. изд. - М.: «Архитектура -С», 2016. – 592 с.
  • 3. Рекомендации по проектированию общественно-транспортных центров (узлов) в крупных городах.- ЦНИИП градостроительства госстроя России, 2007.
  • 4. Федоров В.В. Реконструкция и реставрация зданий: Учебник – М.: ИНФРА-М, 2009. – 208 с.
  • 5. KAZGOR. Проекты. – Алматы: Издательство «Basbaqan, 2019 – 368 с.
Қосымша әдебиеттер
  • 1. Ауров В.В. Общественные здания: Учеб.пособие для архит. и инж.-строит. спец. вузов – М.: Высш.школа, 1987. – 128 с.(Реконструкция и модернизация зданий и комплексов)
  • 2. Миловидов Н.Н., Орловский Б.Я. Жилые здания: Учеб.пособие для архит. и инж.-строит. спец. вузов – М.: Высш.школа, 1987. – 151 с. (Реконструкция и модернизация зданий и комплексов)
  • 3. Саксон Р. Атриумные здания. – М.: Стройиздат, 1987. – 138с.
  • 9. Арнольд К., Рейтерман Р. Архитектурное проектирование сейсмостойких зданий // -М.: Стройиздат, 2009. -195с.