Әлемдік сәулеттік мұра

Буханцева Анна Евгеньевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Адамзат өркениетінің сәулет-қалалық дамуының негізгі ерекшеліктері қарастырылады, ең көрнекті ансамбльдер, сонымен қатар сәулет өнерінің эволюциясына әсер еткен жекелеген ғимараттар мен құрылыстар зерттеледі. Қазіргі заманғы мәдени интеграция мен өзін-өзі сәйкестендірудегі сәулет-қалалық мұраның орны мен рөлі, консервация мәселелері қарастырылады.

Кредиттер саны: 5

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 15
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Шығармашылық емтихан. Емтихан билетіне пәннің бөлімдері бойынша екі теориялық сұрақ және көрсетілген критерийлер бойынша шығармашылық графикалық жұмыс кіреді.

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Студенттерде көне заманнан бері әлемдік сәулет өнерінің диалектикалық дамуы туралы интегралды аналитикалық қабылдауды және сәулет стильдерінің қалыптасуын зерттеуге жүйелі көзқарасты қалыптастыру.
Міндет
  • -байқау және байланыстың әйгіле- предшествующих заманның архитектуралқымен; сабақтас, сақта- және табысының берілісі - негізгі композициялық заңдылықтың байқауы бас тарихи архитектуралық туындының мысалында - байқау және туындының анализының, бас негіз нешінші ол даму ішкі заңдылық вскрываются сәулет - формообразования заңдылығының байқауы және басын аш- олардан деген ең төзімді
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Әлемдік сәулет-қалалық мұраның ең маңызды нысандарын білу.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Сабақтастық пен инновацияны ескере отырып, белгілі бір тарихи кезеңдегі сәулет пен қала құрылысының логикалық дамуын қолдану және түсіну.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Сәулет тарихы туралы білімдерін жобалаудағы кәсіби қызметте қолдану.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Алынған білім мен кәсіби терминологияны тұтынушылармен және әріптестермен жұмыста қолдану.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Облыстар мен еліміздің тарихи мұрасын сақтау мақсатында сәулет және қала құрылысы объектілеріне бағалау жүргізу және олардың мәдени құндылығын анықтау.
Оқыту әдістері

- проблемалық лекция; - интерактивті лекция (оқытудың келесі белсенді формаларын қолдану: жетекшілік ететін (бағытталған) талқылау немесе әңгімелесу); - шығармашылықтың эксперименттік және эмпирикалық әдістері; - жұмысқа жеке дербес көзқарас;

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Бақылау жұмысы. Тест 1. Антика, Орта ғасыр, Қайта өрлеу 0-100
Рефераттың бірінші және екінші бөлімдері.
Қорытынды бақылау. Ауызша сауалнама. Барокко, классицизм.
2  рейтинг Бақылау жұмысы. Тест 2. Рококо, эклектизм. 0-100
Аннотация. Соңғы нұсқа.
Бақылау жұмысы. Ауызша сауалнама. Қазіргі, функционализм.
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Практикалық сабақтар: Тәжірибелік жұмыста әлемдік сәулет мұрасына графикалық-аналитикалық талдау, сызбалар, диаграммалар, салыстырмалы кестелер кіреді. Тапсырмаға сәйкес жұмыс аяқталды. - барлық тапсырмалар сәулеттік ансамбльдер мен құрылымдардың қалыптасу эволюциясын, заманауи мәдени кеңістіктегі сәулет-қала құрылысы мұрасының рөлін жоғары деңгейде түсінумен орындалды. - барлық қала құрылысы, дизайн және көркемдік ерекшеліктерін ескере отырып, сәулет мұрасының графикалық-аналитикалық талдауы мен салыстырмалы диаграммалары дұрыс жүргізілген; - барлық жүктелген тапсырмалар ешбір ескертусіз толық орындалды. Тапсырмаға сәйкес жұмыс аяқталды. - барлық тапсырмалар сәулеттік мұраның қалыптасу заңдылықтары бойынша қажетті білімдер ескеріле отырып, жақсы графикалық-аналитикалық деңгейде орындалды; - сәулет мұрасының графикалық-аналитикалық талдауы мен салыстырмалы диаграммалары болмашы қателер мен дәлсіздіктермен жасалған; - берілген тапсырмалар болмашы қателер мен ескертулермен орындалды. Тапсырмаға сәйкес жұмыс аяқталды. - барлық тапсырмалар сәулет мұрасы ескерткіштерінің пропорционалды және композициялық құрылымдарындағы қателермен төмен графикалық деңгейде орындалды; - сәулет мұрасы ескерткіштерінің графикалық-аналитикалық талдауы мен салыстырмалы диаграммалары елеулі қателер мен дәлсіздіктермен жүргізілді; - жүктелген тапсырмалар толық емес, байыпты ескертулермен орындалды. Жұмыс көрсетілгендей жасалмады. - барлық жұмыс тапсырмаға сәйкес келмесе; - сәулет мұрасы ескерткіштерінің эскиздері, кестелері, сызбалары қанағаттанарлықсыз деңгейде жасалған; - барлық берілген тапсырмалар орындалмады.
Емтихан Толық білім мен зерттелетін материалдың барлық көлемін түсінуді көрсету; әлемдік сәулет мұрасы стильдерінің даму эволюциясын түсіну, сәулет мектептері мен бағыттарын білу, арнайы терминологияны білу. Барлық оқытылатын бағдарламалық материалды білу; дүниежүзілік сәулет мұрасы туралы материалды берудегі болмашы қателер мен олқылықтар, ұғымдар мен терминдерді қолданудағы немесе қорытындылардағы дәлсіздіктер; материал логикалық реттіліксіз берілген және бір немесе бірнеше болмашы қателер жіберілген. Материалды білу елеулі сындармен және дәлсіздіктермен көрсетіледі. Жауапта материалды көрсетудің әртүрлі аспектілерінде көптеген қателер бар. Материалдың негізгі мазмұны игерілмеген және ашылмаған; дүниежүзілік сәулет мұрасының даму эволюциясы туралы жауаптағы өрескел қателер.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Дүниежүзілік сәулет-қалалық мұраны қорғау және пайдалану саласындағы халықаралық ынтымақтастық
  • Alemdik saulet Murasi gyly zertteu objectіsі retinde
  • Алғашқы дәуір мен ежелгі өркениеттердің архитектуралық және қалалық мұралары (доктор Египет, доктор Греция, доктор Рим және ежелгі Шығыс мемлекеттері)
  • Еуропалық орта ғасырлар мен Қайта өрлеу дәуірінің сәулет-қалалық мұрасы
  • Үндістанның, Қытайдың, Жапонияның сәулет-қала құрылысы мәдениетінің қалыптасу ерекшеліктері
  • Ресейдің архитектуралық және қалалық мұрасы: шығу тегі, дәстүрлері, ерекшеліктері мен инновациялары
  • Орталық және Орталық Азия мемлекеттерінің сәулет-қалалық мұралары: аймақтық ерекшеліктері мен дәстүрлері
  • Батыс Еуропа мен Ресейдің қазіргі дәуірдегі мәдени мұрасы: сәулет пен қала құрылысындағы барокко және классицизм
  • 19 ғасыр мәдениетінің ерекшеліктері: даму алғышарттары, жаңа дәуір эстетикасы және сәулет өнері ағымдары
  • Қазіргі заманның сәулет-қалалық мұрасы: сәулет мектептері мен бағыттары
Негізгі әдебиет
  • Шуази О. Всеобщая история архитектуры. Издательство: Эксмо, 2017г.-590 с.[Электронныйресурс]Режимдоступа:https://turbobiyt.net/lr86d938oml8.html?short_domain=turb.to
  • Блохина И.В. «Всемирная история архитектуры и стилей»-Москва:АСТ,2014.-400 с. [Электронныйресурс] Режимдоступа: https://disk.yandex.kz/i/utlB_zaQhYo-lg
  • Каган Ф.И. История мировой архитектуры. Учебно-методическое пособие для студентов. Иваново2016г. -56 с.[Электронныйресурс]Режимдоступа https://ivgpu.ru/images/docs/ob-universitete/instituty-fakultety-kafedry/iadi/kafedry/ikt/publikatsii/ikt-uup-2.pdf
Қосымша әдебиеттер
  • Логинова Д.В. История архитектуры [Электронный ресурс]: учебное пособие : самост. учеб. электрон. изд. 2013г.-129 c. [Электронный ресурс] Режим доступа: http://62.182.30.44/ft/301-000510.pdf
  • Элькина М. Б. Архитектура. Как ее понимать. Эволюция зданий от неолита до наших дней, Издательство: Бомбора, 2022 г. - 340 с. [Электронный ресурс] Режим доступа:https://libking.ru/books/sci-/science/1142746-2-mariya-elkina-arhitektura-kak-ee-ponimat-evolyuciya-zdanij-ot-neolita-do-nashih-dnej.html#book
  • Боголюбовой Н.М. Всемирное культурное наследие: Учебник. Изд-во СПбГУ, 2015. – 368 с.