ЭлУМКД

Маркетинг негіздері

Автор: Гранецкий Владимир Николаевич
Кестесi: Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі Бейсенбі Жұма Сенбі
Курс инфографикасы Курс мазмұны, аралық бақылау 1 Курс мазмұны, аралық бақылау 2 Қорытынды бақылау Қосымша ресурстар
Апта - 1
Атауы Категория Сілтеме
Лекция 1 Экономические предпосылки возникновения и развития маркетинга. дәрістер конспектісі Файл
Полезные источники анықтамалық-әдістемелік материалдар Файл
Апта - 2
Атауы Категория Сілтеме
видеолекции по курсу "Маркетинг" оқу және оқу- әдістемелік материалдар Сілтеме
Лекция 2 Маркетинговые исследования и система маркетинговой информации. дәрістер конспектісі Файл
Апта - 3
Атауы Категория Сілтеме
Практика 1 Маркетинговые исследования и система маркетинговой информаци тәжірибелік, семинарлық, зертханалық сабақтар үшін тапсырмалар Бақылау (тәжірибелік/зертханалық) жұмыс, реферат
Лекция 3 Окружающая среда маркетинга дәрістер конспектісі Файл
Уч методич пособия дәрістер конспектісі Файл
Апта - 4
Атауы Категория Сілтеме
Лекция 4 Поведение потребителей на рынке дәрістер конспектісі Файл
Апта - 5
Атауы Категория Сілтеме
Лекция 5 Выбор целевого рынка и его сегментация дәрістер конспектісі Файл
Практика 2 Сегментирования рынка и позиционирование товара тәжірибелік, семинарлық, зертханалық сабақтар үшін тапсырмалар Бақылау (тәжірибелік/зертханалық) жұмыс, реферат
Апта - 6
Атауы Категория Сілтеме
Лекция 6 Товар в системе маркетинга дәрістер конспектісі Файл
Апта - 7
Атауы Категория Сілтеме
Лекция 7 Товарная политика маркетинга Товарные стратегии. дәрістер конспектісі Файл
Практика 3 Товарная политика маркетинга и товарные стратегии. тәжірибелік, семинарлық, зертханалық сабақтар үшін тапсырмалар Бақылау (тәжірибелік/зертханалық) жұмыс, реферат
Апта - 8
Атауы Категория Сілтеме
Лекция 8 Ценовая политика маркетинга дәрістер конспектісі Файл
Апта - 9
Атауы Категория Сілтеме
Лекция 9 Сбытовая политика дәрістер конспектісі Файл
Апта - 10
Атауы Категория Сілтеме
Тема 10. Коммуникативная политика в маркетинге. Комплекс маркетинговых коммуникаций. дәрістер конспектісі Файл
Апта - 11
Атауы Категория Сілтеме
Лекция 11 Креативные техники коммникационного маркетинга дәрістер конспектісі Файл
Практика 4 Коммуникационный маркетинг: креативные средства и инструменты. ОӨЖ үшін Бақылау (тәжірибелік/зертханалық) жұмыс, реферат
Апта - 12
Атауы Категория Сілтеме
Лекция 12 Сущность маркетинкого планирования. Этапы стратегического планирования дәрістер конспектісі Файл
Лекция 12 Сущность стратегического планирования (продолжение) дәрістер конспектісі Файл
Практика 5 Стратегическое планирование: этапы SWOT тәжірибелік, семинарлық, зертханалық сабақтар үшін тапсырмалар Бақылау (тәжірибелік/зертханалық) жұмыс, реферат
Апта - 13
Атауы Категория Сілтеме
Лекция 13 Сущность латерального маркетинга. Маркетинг 6.0 дәрістер конспектісі Файл
Инструментарий традиционного и латерального маркетинга тәжірибелік, семинарлық, зертханалық тапсырмалардың материалдары Файл
Таблица: Латеральный маркетинг на различных уровнях уровне курстық жұмыстар/жобаларды орындау бойынша әдістемелік нұсқаулар Файл
Маркетинг 6.0 оқу және оқу- әдістемелік материалдар Сілтеме
Апта - 14
Атауы Категория Сілтеме
Лекция 14 Международный маркетинг дәрістер конспектісі Файл
Апта - 15
Атауы Категория Сілтеме
Лекция 15 Маркетинг в сфере услуг и некоммерческий маркетинг дәрістер конспектісі Файл
Практика 6 Маркетинг услуг и некоммерческой деятельности тәжірибелік, семинарлық, зертханалық сабақтар үшін тапсырмалар Бақылау (тәжірибелік/зертханалық) жұмыс, реферат
Апта - 16
Атауы Категория Сілтеме
Атауы Категория Сілтеме
Полезные источники анықтамалық-әдістемелік материалдар Файл
видеолекции по курсу "Маркетинг" оқу және оқу- әдістемелік материалдар Сілтеме
Маркетинг 6.0 оқу және оқу- әдістемелік материалдар Сілтеме