Заманауи басқару жүйелерінің құрылу негіздері

Русакова Алёна Викторовна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Басқару және автоматтандыру аумағындағы мамандардың дайындық бағыты. Басқару және автоматтандыру аумағындағы мамандардың қазіргі замандағы орны. Басқару және автоматтандыру жағдайындағы ғылымның даму тарихы. Басқару және автоматтандыру мамандарының жұмысындағы шешілетін мәселелері.

Кредиттер саны: 3

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 15
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 15
СӨЖ 45
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Экзамен

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Басқару және автоматтандыру жүйелерінің қазіргі заманға сай негіздерін білетін және заманға сай есептеу техникасын кең қолдана отырып автоматты жүйелерді құру және пайдалануға енгізу.
Міндет
  • Пәнді толық меңгерген студенттің міндеті: басқарудың сызықты жүйелерінің негізгі принциптерін және зерттеу әдістерін білу. Автоматтандырудың техникалық және қоғамдық мағынасы.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Автоматтандырудың негізгі принциптері мен түсінігі.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Қазіргі заманғы ғылыми және практикалық проблемаларды тұжырымдап тәжірибелік түрде шешу.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Басқару білімділігін көрсете білу, жеке жауапкершілікті, кәсіби этика мен ережелерді қолдана білу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Басқару қасиетін көрсете отырып топ мүшесі ретінде немесе жеке қызмет көрсету.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Қазіргі заманға сай негізгі заңдарын,математикалықұ анализбен үлгілеудің амалдарын, эксперименталды және теориялық негіздерді қолдана білу.
Оқыту әдістері

При проведении учебных занятий предусматривается использование следующих образовательных технологий: - интерактивная лекция (применение следующих активных форм обучения: ведомая (управляемая) дискуссия или беседа; модерация; демонстрация слайдов или учебных фильмов; мозговой штурм; мотивационная речь); - построение сценариев развития различных ситуаций на основе заданных условий; - информационно-коммуникационная (например, занятия в компьютерном классе с использованием профессиональных пакетов прикладных программ); - поисково-исследовательская (самостоятельная исследовательская деятельность студентов в процессе обучения); - решение учебных задач.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Практическая работа 1 0-100
Практическая работа 2
Тестирование
2  рейтинг Практическая работа 3 0-100
Практическая работа 4
Тестирование
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Негізгі әдебиет
  • Методы классической и современной теории автоматического управления. Под ред. К.А. Пупкова, Н.Д. Егупова. М.: МГТУ, им. Н.Э. Баумана, 2004
  • Бесекерский В. А., Попов Е. П. Теория систем автоматического регулирования, издание третье, исправленное. М: Издательский центр «Академия», 2011.
  • Егоров К.В. Основы теории автоматического регулирования, учебное пособие для вузов, изд. 2-е, перераб. и доп., - М.: "Энергия", 1997. - 648с., ил.
  • Зайцев Г. Ф. Теория автоматического управления и регулирования.— 2-е изд., перераб. и доп. Киев, Издательство Выща школа Головное издательство, 2012.