Заманауи физиканың өзекті мәселелері

Ерболатова Гульнара Уалхановна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Физика-математикалық білімнің қайнар даму кезеңдерімен, ғылыми білімнің деңгейі; жаратылыстанудың бүгінгі фундаменталды мәселелерінің ортаға жинақталуы; қазіргі заманғы дамыған ғылымның физикадағы орны мен өркениетті ғылымның рөлі; фундаменталды және қолданбалы радиофизикаға,оптотехникаға,фотонға,оптоинформатика

Кредиттер саны: 5

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Қазіргі заманғы физиканың өзекті мәселелері» XX–XXI ғасырларда жүйелі білімнің физика облысында магистранттардың терең ғылыми жолдары, когнитивті деңгейлері және олардың мамандық деңгейлерімен шешіледі.
Міндет
  • а) физика-математикалық білімнің қайнар даму кезеңдерімен, ғылыми білімнің деңгейімен таныстыру; б)XXI ғасырдағы физиканы магистранттарға кең және терең түсіндіру; в)жаратылыстанудың бүгінгі фундаменталды мәселелерінің ортаға жинақталуын көрсету; г)қазіргі заманғы дамыған ғылымның физикадағы орны мен өркениетті ғылымның рөлін ашу; д) фундаменталды және қолданбалы радиофизикаға, оптотехникаға, фотонға, оптоинформатикаға әдістемелік негізінде заманауи қызығушылықтарын арттыру; е) терминологиялық және лингватәртіптілік құзіреттілігін кеңейту; ж) XX–XXI ғасырлар аралығында қалыптасқан ғылым түрлерін және ғылыми теорияның жалпы заңдылықтарын суреттеу; з)мәдениқұрылысның бағалы қайнар көзі ретінде физиканың міндеттерін түсініктеу; и) псевдоғылыми теориясымен таныстыру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • 1. Әлемдік деңгейге сәйкес инженерлік және ғылыми талдау әдістерін білу.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • 1. Ақпараттық технологиялардың көмегімен өз бетінше алуға және практикалық қызметте жаңа білімдер мен біліктерді, оның ішінде қызмет саласымен тікелей байланысты емес жаңа білім салаларында пайдалануға дайын болу.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • 1. Өз еңбегін ұйымдастыру. өз қызметінің нәтижелерін өз бетінше бағалай отырып, өз бетінше, оның ішінде ғылыми зерттеулер жүргізу саласында жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • 1. Әңгімелесу кезінде өз ойын еркін және адекватты білдіру және әңгімелесушінің сөзін түсіну.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • 1. Тақырыпты таңдауды, оның негіздемесін, өзектілігін, жаңалығын және маңыздылығын анықтауды, зерттеу жүргізу кезеңдерін ұйымдастыруды, нәтижелерді ресімдеуді қоса алғанда, ғылыми зерттеулер жүргізу. тұжырымдар, қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдау: алған білімін мамандық бейіні бойынша оқу және ғылыми-зерттеу қызметінде пайдалану.
Негізгі әдебиет
  • 1. Агацци Э. неге ғылымның этикалық өлшемдері бар? // Вопросы философии. 2009. № 10. С. 97-104. 2. Бао О. "инженерия мәдениеті" ұғымын талдау / / философия мәселелері. 2007. № 5. С. 58-63. 3. Грин Б. Әсем Әлем: Суперструны, жасырын өлшем және соңғы тнорияны іздеу. М.: КомКнига, 2007. 288 с. 4. Данилов Ю. А. Прекрасный мир науки: Сб. / сост. А. Г. Шадтина. Под ред. В. И. Санюка, Д. И. Трубецкова. М.: Прогресс-Дәстүрі, 2008. 384 с. 5. Драгунов В. П., Белгісіз И. Г., Гридчин В. А. Негіздері қамтамасыз ету: Оқу құралы. пособие. М.: Университеттік кітап; Логос; Физматкнига, 2006. 496. с. 6. "Темір занавесом": Аңыздар мен болмысы кеңестік ғылым / ред. М. Хайнеманна, Э. И. Колчинского. СПб.: Дмитрий Буланин, 2002. 528 Б. 7. Иваницкий Ж. т. Айналымы: Қоғам және ғылым. М.: Ғылым, 2005. 259. с. 8. Игнатов А. Н., Фадеев, Н.Е., Савиных В. Л. Классикалық электроника және наноэлектроника: Учеб. пособие. М.: Флинта; Ғылым, 2009. 728 с. 9. Капица С. П., Курдюмов С. П., Малинецкий г. Г. Синергетика және болжамдар болашақ. М.: Ғылым, 1997. 285. с.