Сандық басқару жүйесі

Құсайын-Мұрат Әсел Түгелбайқызы

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Сандық басқару жүйелерін құрудың негізгі идеялары мен принциптері ұсынылған. Аналогтық және дискретті сигналдар мен жүйелердің математикалық сипаттамасы, сандық басқару жүйелерін реттеудің тұрақтылығы мен сапасы, сандық реттегіштерді талдау және синтездеу мәселелері қарастырылады. Үздіксіз жүйеден дискретті жүйеге көшу әдістері және кері ауысу әдістері, дискретті түрде стандартты реттегіштерді қолдану ерекшеліктері зерттеледі. Цифрлық басқару жүйелерін іске асыру мәселелері қаралды.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Автоматты реттеудің сызықтық жүйесі

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Емтихан

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Сандық басқару жүйесін құрастырудың теориялық және тәжірибелік әдіс-тәсілдерін меңгеру
Міндет
  • Математикалық сипаттау, құрастыру, сандық басқару жүйесін қолдану және есептеу тәсілдерінің дағдыларын меңгеру
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Математикалық, жаратылыстану, гуманитарлық және экономикалық ғылым саласында білімдер
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Коммуникациялық тапсырмаларды шешуде заманауи техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды қолдану.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Команда мүшесінде жеке тиімді жұмыс істеп, жеке топтарды басқару білімділігін көрсесте білу, жеке жауапкершілікті қолдана білу, кәсіби этика мен ережелерді қолдана білу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Кәсіби ортада және бүкіл қоғамда қатынас жүргізу, сонымен қатар шетеле тілді меңгеріп сол тілде қатынаса білу; қалыптасқан және жаңа техникалық құжаттандыру сараптау мен жасау.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Кешенді инженерлік жұмыстарын құқықтық, экологиялық және мәдени аспектілерде білімін көрсете алу.
Оқыту әдістері

ри проведении учебных занятий предусматривается использование следующих образовательных технологий: - интерактивная лекция (применение следующих активных форм обучения: ведомая (управляемая) дискуссия или беседа; модерация; демонстрация слайдов или учебных фильмов; мозговой штурм; мотивационная речь); - построение сценариев развития различных ситуаций на основе заданных условий; - информационно-коммуникационная (например, занятия в компьютерном классе с использованием профессиональных пакетов прикладных программ); - поисково-исследовательская (самостоятельная исследовательская деятельность студентов в процессе обучения); - решение учебных задач.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Практические работы 0-100
Практические работы
Практические работы
Практические работы
Практические работы
Расчетные работы
Расчетные работы
Расчетные работы
Тест 1
2  рейтинг Практические работы 0-100
Практические работы
Практические работы
Практические работы
Практические работы
Расчетные работы
Расчетные работы
Расчетные работы
Тест 2
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Введение
  • Техническая структура распределенной цифровой системы управления
  • Функциональная структура цифровой системы управления
  • Описание непрерывных сигналов
  • Описание непрерывных динамических систем
  • Описание дискретных сигналов
  • Теорема Котельникова
  • Описание дискретных систем
  • Нули, полюсы и вычеты дискретной передаточной функции
  • Переход от непрерывной системы к дискретной и обратный переход
  • Анализ и синтез систем управления
  • Основные показатели качества работы цифровых систем управления
  • Динамические свойства экстраполятора (фиксатора) нулевого порядка
  • Цифровые ПИД-регуляторы
  • Вопросы реализации цифровых систем управления
Негізгі әдебиет
  • Теория автоматического управления: Учебник для вузов/ С.Е. Душин, Н.С.Зотов, Д.Х. Имаев и др. – М.: Высшая школа, 2003. – 567 с.
  • Изерман Р. Цифровые системы управления /Пер. с англ. – М.: Мир, 1984. – 541 с.
  • Олсон Г., Пиани Д. Цифровые системы автоматизации и управления. – СПб.: Невский Диалеккт, 2001. – 557 с.: ил. 4 Острем К., Виттенмарк Б. Системы управления с ЭВ/ Пер. с енгл. – М.: Мир, 1987. – 480 с., ил.
  • Дорф Р, Бишоп Р. Современные системы управления /Пер. с англ. – М.: Лаборатория Базовых Знаний, 2002. – 832 с
  • Крутько П.Д. и др. Алгоритмы и программы проектирования автоматических систем. – М.: Радио и связь, 1988. – 306 с.
  • Теория автоматического регулирования.- Часть первая. Под ред. А. А. Воронова. М. : Высшая школа, 1986.
  • Методы классической и современной теории автоматического управления. Учебник в пяти томах./Под ред. К.А. Пупкова, Н.Д. Егупова. – М.: Издательство МГТУ им. Н.Э. Баумана. – 2004.
  • Теория автоматического регулирования.- Часть вторая. Под ред. А. А. Воронова. М.: Высшая школа, 1986. – 504с.
Қосымша әдебиеттер
  • Мирошник И.В. Теория автоматического управления. Линейные системы. – СПб.: Питер, 2005. – 336 с.
  • Ким Д.П. Теория автоматического управления. Т.1. Линейные системы. – М.: Физматлит, 2003. – 288 с.
  • Ротач В.Я. Теория автоматического управления: Учебник для вузов. – М.: Издательский дом МЭИ, 2008. – 396 с.
  • Избранные главы теории автоматического управления. / Б.Р. Андриевский, А.Л. Фрадков – СПб.: Наука, 2000. – 475 с.
  • Куо Б. Теория и проектирование цифровых систем управления/Пер. с англ. – М.: Машиностроение, 1986. – 448 с., ил.
  • Поляков К.Ю. Основы теории цифровых систем управления: учеб. пособие; СПбГМТУ. – СПб.: 2006. 161 с.
  • В.В. Григорьев, С.В. Быстров и др. Цифровые системы управления: учеб. пособие; СПбГУ ИТМО. – СПб.: 2011. 133 с.