Басқару жүйесінде зертханалық өлшеу жүргізу тәсілдерін тәжерибелік жүйелеу

Швец Ольга Яковлевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Жаңа объектілер мен жүйелерді зерделеуді жүргізуге мүмкіндік беретін аспаптардың, бақылау-өлшеу техникасының, датчиктердің, атқарушы механизмдердің негізгі тәжірибелік құралдарын зерттеу. Басқару жүйелерінде зертханалық өлшеуді жүргізу кезінде жүйелік тәсіл мәселелері қарастырылады. Эксперименттерге арналған құралдарды, құрылғылар мен аспаптарды таңдау дағдылары игеріледі.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Автоматты реттеудің сызықтық жүйесі

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны жазу емтиханы

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Дәстүрлі және қазіргі ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кез келген сипаттағы физикалық шамаларды өлшеу құралдарын қолданудың теориясы мен тәжірибесін зерттеу.
Міндет
  • Жабдықтарды өлшеу теориялық негіздерін, дене шамаларын өлшеуге арналған ғылыми жіктеу әдістері бар Кіріспе түлегі; практикалық өлшеу шешу үшін дағдылары, тұжырымдау және нәтижелерді эксперимент өлшеу, өңдеу және презентация өткізеді.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Студенттер білуі керек: - жаратылыстанудың әртүрлі салаларындағы өлшем ақпаратын алу ерекшеліктерін; - физикалық шамаларды өлшеу әдістері мен құралдарын классификациялауға жалпылама көзқарас;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Магистранттар білуі тиіс: - Оңтайлы өлшем тапсырмаларды таңдау үшін ғылыми, ғылыми-техникалық және патенттік әдебиетті талдау;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Өз бетімен түрлі шешімдер қабылдауға, командада жұмыс істей білу
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • кәсіби қызметте жинау және талдау, техникалық және ғылыми ақпаратты ескере қазіргі заманғы үрдістерді қабылдау қабілеті;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Табудың, қайта өңдеу, жаңа ақпарат алу және оның тұсаукесер үлкен мөлшерде талдау дағдылары; олардың метрологиялық сипаттамаларын өлшеу және бағалау есептеу қателіктері.
Оқыту әдістері

- интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: құл (басқарылатын) пікірталас немесе әңгіме; модерация; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; миға шабуыл; мотивациялық сөйлеу); - берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайлардың даму сценарийлерін құру; - ақпараттық-коммуникациялық (мысалы, қолданбалы бағдарламалардың кәсіби пакеттерін пайдалана отырып, компьютерлік сыныптағы сабақтар); - іздеу-зерттеу (оқу процесінде студенттердің өзіндік зерттеу қызметі); - оқу міндеттерін шешу.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Практикалық жұмыс 1 0-100
Практикалық жұмыс 2
Шекаралық бақылау 1
2  рейтинг Практикалық жұмыс 3 0-100
Практикалық жұмыс 4
Шекаралық бақылау 2
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Зерттеу эксперименті
  • Математикалық эксперимент
  • Экспериментті жоспарлау, нәтижелерді талдау және өңдеу әдістері
  • Зертханалық өлшеулердің автоматтандырылған жүйелері
Негізгі әдебиет
  • Гильфанов К.Х. Методы научных исследований: учеб. пособие по НИРС/ К.Х. Гильфанов, Ю.А. Кирсанов – Казань: Казан. гос. энерг. ун-т, 2011. – 201 с.
  • Иванова Г.М. Теплотехнические измерения и приборы: учебник. – 3-е изд. – М./ Г.М. Иванова, Н.Д. Кузнецов, В.С. Чистяков – МЭИ, 2007. – 460 с.
Қосымша әдебиеттер
  • Кирсанов Ю.А. Теория эксперимента. Лабораторный практикум / Ю.А. Кирсанов, К.Х. Гильфанов – Казань: Казан. гос. энерг. ун-т, 2010. – 47 с.