Oқу-әдістемелік қызметінің міндеттері

Кафедра 4 пәнді жүргізеді: "Қазақ тілі", "Орыс тілі", "Кәсіби қазақ тілі", "Кәсіби орыс тілі".

Кафедраның оқу-әдістемелік қызметі келесі құжаттарға сәйкес жүзеге асырылады: МЖБС, типтік және жұмыстық оқу жоспарлары, оқу орнының және мамандықтардың ерекшелігі мен ерекшеліктері, кафедраның пәндері бойынша типтік және жұмыстық оқу бағдарламалары.

Кафедра оқытушылары жыл сайын оқу-әдістемелік құжаттарды әзірлейді (жұмыс бағдарламалары мен силлабустарды, тест материалдарын, емтихан материалдарын, практикалық сабақтарға әдістемелік нұсқауларды, СӨЖ және СӨЖ құрастыру). Кафедра пәндері бойынша оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді кафедра отырысында талқыланатын және бекітілетін оқытушылардың жеке жоспарларына сәйкес кафедраның ПОҚ жүзеге асырады.

Кафедраның барлық пәндері бойынша оқу жұмыс бағдарламалары (силлабустар) кафедраның жұмыс жоспарына сәйкес әзірленеді және шығарылады. Әзірленген оқу жұмыс бағдарламалары типтік бағдарламаға сәйкес және МЖМБС талаптарына сәйкес ресімделген.

Кафедра доценті Д. С. Сурова дайындаған және басып шығарды: "орыс тілінің практикалық курсы" оқу-әдістемелік құралы; "Журналистское мастерство и речевое поведение" шығармашылық тапсырмалар жинағы; "сөздің ғылыми стилі"оқу құралы.

Қорытынды бақылауды өткізу үшін 2019 жылы "Қазақ тілі", "Орыс тілі" пәндері бойынша деңгейлік емтихан материалдары әзірленді.

Кафедра қызметінің маңызды бағыттарының бірі әдістемелік семинар болып табылады. Семинарларда білім сапасын арттыру, оқытудың интерактивті әдістерін қолдану мәселелері, соның ішінде көптілді топтарда; сабақтарға, ашық сабақтарға өзара қатысу нәтижелері талқыланады.

Тілдерді оқыту тәжірибесін жинақтай отырып, семинарда тілдерді оқыту әдістемесінің өзекті аспектілерін талқылай отырып, басқа техникалық жоғары оқу орындарының табысты педагогикалық тәжірибесін зерттей отырып, кафедра оқытушылары үнемі ғылыми жетістіктерді меңгеріп, өз тәжірибесін жетілдіріп отырады.

Кафедра қызметінің негізгі бағыттары:

  • оқытудың сапасын қамтамасыз ету және студенттердің кәсіби бағытталған құзыретін қалыптастыру және дамыту тұрғысынан тілдік дайындығын жетілдіру  ;
  • нәтижелі оқу қызметін ұйымдастырудың жаңа тәсілдерін іздеу және қоғамның инновациялық дамуының қазіргі заманғы деңгейінің талаптарына сәйкес келетін тиімді білім беру технологияларын оқыту практикасына енгізу;
  • оқушылардың танымдық және шығармашылық белсенділігін, олардың зияткерлік әлеуетін, өздігінен білім алу қабілетін дамыту үшін психологиялық-педагогикалық жағдай жасау;
  • мәдениетаралық қарым-қатынас пен кәсіби өзара іс-қимылды жүзеге асыру үшін Мәдениет диалогы контексінде Тілдерді оқытудағы мәдениеттану компонентінің рөлін күшейту

Кафедрада қазақ және орыс тілдерін оқуға тұрақты танымдық қызығушылықтың пайда болуына қолайлы негіз болатын аутентикалық аудио және бейнематериалдар, Интернет желісінің Кәсіби бағытталған оқу - ақпараттық материалдары қолданылады.

Оқытылатын пәндер бойынша кафедра интерактивті оқытуды, жобалық қызметті, видеотехнологияларды, рөлдік және іскерлік ойындарды, компьютерлік және мультимедиялық технологияларды, студенттердің оқу жетістіктерін бақылау мен мониторингті енгізеді. Компьютерлік және мультимедиялық технологиялар студенттердің ғылыми конференциясына баяндамалар дайындауда қолданылады.

Студенттердің жеке тұлғасына, нәтижелі оқу іс-әрекетіне және өзіндік жұмысына бағытталған оқу үрдісін ұйымдастыру әдістері студенттердің тілдік құзыреттілігін арттырудың маңызды шарты, кәсіби өзара іс-қимыл жасай алатын мамандарды даярлауды жетілдіру резерві болып табылады.

Кафедра оқытушылары оқытудың заманауи технологиялары мен интерактивті әдістерін қолдана отырып, оқыту сапасын арттыру бойынша жүйелі түрде жұмыс істейді.

Сонымен, Ережепова С. К. 18.12.2018 ж. бастап 25.12.2018 ж.дейін "мемлекеттік орыс тілі институты" ҚББФ-да біліктілікті арттырудан өтті. "Орыс тілін шет тілі ретінде оқытудағы интерактивті және мультимедиялық технологиялар "қосымша кәсіби бағдарламасы бойынша 16 сағат көлемінде (Мәскеу қ. Біліктілігін көтеру туралы куәлігі). Кафедра оқытушылары Әділбаева Ж. Д., Оқасова Б. К., Есімжанова Г. Т., Асавбаева Г. Б., Ережепова С. К., Адилева Кузу А. Т. 21.03.2019-31.03.2019 ж. "орыс тілін оқытудың белсенді әдістері "бағдарламасы бойынша 72 сағат көлемінде біліктілікті растау орталығында курс өтті. С. Аманжолов (Өскемен қаласы. Сертификаттар). Дронсейка кафедрасының аға оқытушысы Р. П. 19.03.2019-02.04.2019 аралығында "ИНТУИТ" Ұлттық Ашық университетінде 72 сағат көлемінде "оқытушының тиімді жұмысы" және "ашық білім беру ресурстары" курстарынан өтті.

Кафедра ПОҚ: "мұғалім үшін мансаптық әлемнің трендтері: бүгінгі таңда балаларды қалай, не үшін және не үшін үйрету маңызды?" атты халықаралық вебинарларға қатысты.", "Agile-ФГОС метапредмет және жеке нәтижелерін жүзеге асыруға арналған eduScrum технологиялары", "Мастер-класс: онлайн-тестілер қағаз бақылау жұмыстарына ауыстыру ретінде", "табысты оқытушылардың құпиялары: көбірек ақша табуға болады", "орыс тілін оқытудағы дәстүрлер мен жаңашылдықтар: сөйлемнің грамматикалық негізі" және т. б.

10 кредитке есептелген жаңа типтік бағдарлама негізінде оқытылатын пәндер бойынша деңгейлік жұмыс бағдарламалары мен силлабустар әзірленді.

Практикалық сабақтар интерактивті әдістерді: миға шабуыл жасау, дискуссиялар, әңгімелесулер, "шешім ағашы", "Аквариум", "мәселені бер", "Алты қалпақ" және т.б. пайдалана отырып жүргізіледі. Түсіндірмелі-иллюстративті, репродуктивті әдістер дайын білімді меңгерумен байланысты, оларды оқытушы хабарлап, содан кейін студенттер шығарады. Проблемалы әдіс студенттердің танымдық есеп түрінде оқытушының қалыптастырған проблеманы шешуге белсенді қатысуын көздейді.

Кафедраның профессорлық-оқытушылық құрамы сабақтарда оқытудың компьютерлік (жаңа ақпараттық) технологияларын және ақпараттық-коммуникативтік технологиялардың (АКТ) білім беру құралдарын, яғни белгілі бір педагогикалық міндеттерді шешуге арналған, пәндік мазмұны бар және білім алушылармен қарым-қатынас жасауға бағытталған әртүрлі бағдарламалық-техникалық құралдарды пайдаланады. Оқу үдерісін ұйымдастыруда ақпараттық-оқыту (электрондық кітапханалар, электрондық кітаптар, электрондық мерзімді басылымдар, сөздіктер, анықтамалықтар, оқытатын компьютерлік бағдарламалар, тренажерлер, Ақпараттық жүйелер); интерактивті және т.б. қолданылады.