Көпөлшемдi басқару жүйесінің алгебралық теориясы
Еруланова Айжан Ерулановна
Сипаттама: Пән келесі мәселелер бойынша қабілеттер мен дағдыларды зерттейді және дамытады: көпөлшемді басқару жүйелерінің мәні, заманауи аппараттық құралдардың ерекшеліктері және оны дамыту перспективалары, есептеу жүйелерінің жіктелуі және көптік жалғанған жүйелер.
Кредиттер саны: 5
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
сынақ | |
Қорытынды бақылау нысаны | сынақ |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Пәнді оқудың мақсаты студенттерді көпөлшемді басқару объектілерін, көпөлшемді реттегіштердің синтезін зерттеуге баулу.
Міндет
- Студенттерді параллельді есептеу жүйесінің архитектурасының негізгі ұғымдарымен таныстыру; Ортақ және бөлінген жадтық жүйелердің параллельді қосымшаларын құрастыру тәсілдерінің тәжірбиесі;
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Арнайы математикалық, жаратылыстану, гуманитарлық және экономикалық ғылым аймағындағы білім.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Қоршаған ортаның ғылыми білімін біртұтас базалық және арнайы білімдерді математикалық, жаратылыстану, гуманитарлық және экономикалық ғылымдарда,комплекстік инженерлік жұмыстарда қолдана білу.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Өз бетімен оқу әдістерін қабылдау, оқу және өзін өзі ұстай білу, интерректуалды, мәдени, адами, профессионалды дамудың қажеттілігін түсіну, өзінің артықшылықтарымен кемшіліктеріне баға бере білу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Өз бетімен және топ ішінде жұмыс істей білу, топ ішінде басшылық қабілетін көрсете білу, соның ішінде пәнаралық жобаларда өзінің жеке жауапкершілігін көрсетіп, профессионалды жұмыс барысындағы нормаларды ұстай білу.
- Өз бетімен және топ ішінде жұмыс істей білу, топ ішінде басшылық қабілетін көрсете білу, соның ішінде пәнаралық жобаларда өзінің жеке жауапкершілігін көрсетіп, профессионалды жұмыс барысындағы нормаларды ұстай білу.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Құқықтық, әлеуметтік, экологиялық және мәдени аспекттерде комплекстік инженерлік жұмыстың білімін көрсету.
Негізгі әдебиет
- Ким Д.П. Теория автоматического управления. М.: Физматлит, 2004.- Т2: Многомерные нелинейные , оптимальные и адаптивные системы.