Дене шынықтыру

Даумов Болатбек Айшабекович

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Осы бағдарлама білім берудің әлемдік стандарттарына сәйкес дене шынықтыруды көздейтін "дене шынықтыру" жалпы білім беру пәнін оқуға бағытталған. Бағдарлама пәнді игеру деңгейіне қойылатын талаптар тұрғысынан бүкіл оқу барысында дене тәрбиесі процесінде оқытушы мен студенттің бірлескен ынтымақтастығын анықтайды.

Кредиттер саны: 8

Пререквизиты:

  • Дене шынықтыру. Мектеп курсы
  • Дене шынықтыру. Мектеп курсы
  • Дене шынықтыру. Мектеп курсы
  • Дене шынықтыру. Мектеп курсы

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 15
СӨЖ 15
диф.сынақ
Қорытынды бақылау нысаны диф.сынақ
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Шығармашылық

Компонент: Міндетті компонент

Цикл: Жалпы білімдік пәндер

Мақсат
  • Бағдарламаның мақсаты студенттердің кәсіби қызметке және әлеуметтік-тұлғалық құзыреттілікке дайындалу үшін денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін дене тәрбиесінің құралдары мен әдістерін мақсатты пайдалану қабілетін қалыптастыру; болашақ еңбек қызметінде дене жүктемелерін, жүйке-психикалық бұзылуларды және қолайсыз факторларды үнемі ауыстыру болып табылады.
Міндет
  • Мақсатты іске асыру үшін келесі білім беру, сауықтыру және тәрбие міндеттері шешілуі керек: 1) денсаулықты сақтау және оңтайлы кәсіби жұмысқа қабілеттілікті қолдау үшін өмірлік маңызды физикалық қасиеттерді дамытуда дене шынықтыру мен спортты пайдалану туралы базалық ғылыми негізделген білім беру; 2) дене шынықтыруға мотивациялық-құндылық қатынасын және дене жаттығуларымен және спортпен жүйелі шұғылдану қажеттілігін қалыптастыру; 3) денсаулықты нығайту, ағзаның еңбек қызметінің қолайсыз факторларының әсеріне төзімділігін шыңдау және арттыру; 4) тәртіптілікке, ұжымшылдыққа, жолдастық өзара көмекке тәрбиелеу; 5) психикалық тұрақтылыққа, өз күшіне сенімділікке, мақсаткерлікке, батылдық пен батылдыққа, бастамашылдыққа, табандылық пен табандылыққа, ұстамдылық пен өзін-өзі ұстауға тәрбиелеу; 6) негізгі қозғалыс қасиеттерін – шыдамдылық, күш, жылдамдық, ептілік, икемділікті дамыту және жетілдіру; 7) дене шынықтыру мен спортты дамыту бойынша жан-жақты дене шынықтыру мен спорттың әлеуметтік-мәдени құндылықтары мен әлеуметтік-мәдени; 8) коммуникативтік дағдыларды, атап айтқанда әртүрлі көздерден ақпаратты пайдалану, оны тиісті нысанда нақты көрсету қабілетін дамыту; 9) ойлау дағдыларын, өзін-өзі дамыту дағдыларын және зерттеу дағдыларын дамыту.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Оқыту нәтижесі: дене шынықтыру және салауатты өмір салтының негіздерін білу; тұлғаның дамуындағы дене шынықтырудың әлеуметтік рөлін түсіну және оны кәсіби қызметке дайындау. Дене тәрбиесінің қоғамдағы, адам дамуындағы рөлін түсіну;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Дене шынықтыру құралдарын қолдану, дене шынықтыру-спорттық қызметтің жеке және ұжымдық тәжірибесін алу үшін спорттық және кәсіби-қолданбалы дене дайындығын пайдалану; өзінің қозғалыс белсенділігін реттей білу, оқу кезеңінде дене және функционалдық дайындығының қажетті деңгейін ұстап тұру, белсенді демалысты ұйымдастыру, жалпы және кәсіби аурулардың алдын алу, жарақаттанудың алдын алу үшін дене шынықтыру құралдарын пайдалану.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Пікірлерді толық негіздее білу, анықтамалар беру, дәлелдер келтіре білу
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Студенттердің коммуникативтік мәдениетін қалыптастыруға бағытталған психологиялық-педагогикалық цикл және педагогикалық практика пәндерін интеграциялау; дамытушы білім беру ортасын, психологиялық-педагогикалық диагностика жүйесін құру, сондай-ақ оқу процесінің танымдық тиімділігіне ықпал ететін арнайы курстар, тренингтер, арнайы семинарлар және іскерлік қарым-қатынастың басқа да түрлерін өткізу.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Жеке және кәсіби мақсаттарға қол жеткізу үшін өзінің функционалдық және қозғалыс мүмкіндіктерін арттыру үшін дене шынықтыру-спорт қызметін пайдаланудың жеке тәжірибесін алу.
Оқыту әдістері

Денсаулық сақтау технологиялары; 2) ойын технологиялары; 3) коммуникативтік технологиялар; 4) проблемалық-модульдік оқыту технологиялары: 5) іздеу-зерттеу (Оқу процесіндегі студенттердің өзіндік зерттеу қызметі);

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Сабаққа қатысу, білімді, моториканы және дағдыларды игеру, білім алушылардың дене шынықтыру-сауықтыру және жаттығу бағдарламаларын іске асыру тәжірибесін қалыптастыру. 0-100
Спорт түрлері бойынша бақылау нормативтерін тапсыру.
2  рейтинг Сабаққа қатысу, білімді, моториканы және дағдыларды игеру, білім алушылардың дене шынықтыру-сауықтыру және жаттығу бағдарламаларын іске асыру тәжірибесін қалыптастыру 0-100
Спорт түрлері бойынша бақылау нормативтерін тапсыру.
Қорытынды бақылау диф.сынақ 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Практикалық сабақтардың тақырыптары
  • Арнайы жүгіру жаттығуларының техникасын үйрену
  • Орнынан ұзындыққа секіру техникасын үйрету
  • Төмен старттан жүгіру, бастапқы үдеткіш, қашықтықтан жүгіру және аяқтау техникасын жетілдіру
  • СБУ техникасын жетілдіру
  • Жоғары бастама
  • Вираж бойынша жүгіру техникасын жетілдіру
  • Орнынан ұзындыққа секіру техникасын жетілдіру
  • Бақылау нормативтерін қабылдау: Жүгіру - 100 м
  • Баскетбол туралы теориялық ақпарат
  • Ойын ережелері: төрешінің жест-ишарасы
  • Сақинаны орнынан және қозғалыста лақтыруды үйрену
  • Допсыз және допсыз финт жаттығулары
  • Допты қағу, ұстап алу, жабу, ұру техникасын үйрету
  • Обучение технике броска в прыжке
  • Бақылау нормативтерін қабылдау: 1
  • Шаңғы жаттығуларын үйрету
  • Негізгі тірекке түсу техникасын үйрету
  • Ауыспалы екі сатылы жүріс техникасын жетілдіру
  • Шаңғымен тежеу әдістерін үйрету
  • Бір мезгілде бір қадамдық техниканы оқыту
  • Шаңғы жарысы бойынша бақылау нормативтерін қабылдау: Ұлдар-5000 м
  • Волейбол туралы теориялық ақпарат
  • Азықтандыру түрін жетілдіру
  • Тікелей соққылар мен соққыларды аудармамен жетілдіру
  • Жалғыз блоктауды үйрену
  • Жалпы төзімділікті дамыту (кросс)
  • Төмен старттан 100 м-ге жүгіру техникасын жетілдіру
  • Қысқа қашықтыққа жүгіруде арнайы төзімділікті дамыту
  • Орнынан ұзындыққа секіру техникасын жетілдіру
  • Президенттік тест тапсыру: Жүгіру - 100 м
Негізгі әдебиет
  • Багнетова Е. А. Гигиена физического воспитания и спорта. Курс лекций. — М.: Феникс, 2016. — 256 c. 2. Вайнер Э. Н. Валеология: учебник для вузов. Издательство «Флинта», 2016. - 449 с. 3. Вопросы физического воспитания студентов. Выпуск 29. — Издательство Санкт-Петербургского университета, 2015. — 212 c. 4. Жданкина Е.Ф., Добрынин И.М. Лыжная подготовка студентов в вузе: учеб. Пособие. — Екатеринбург: Изд-во Урал. университета, 2015. — 126с. 5. Жилкин А.И., Кузьмин В.С., Сидорчук Е.В. Легкая атлетика; Академия - Москва, 2015. - 464 c. 6. Захарова Л.В., Люлина Н.В., Кудрявцев М.Д. Физическая культура. Учебник. – Красноярск: СФУ 2017. – 143с. 7. Качашкин, В. М. Методика физического воспитания. — М.: Просвещение, 2015. — 304 c. 8. Кикотя В.Я., Барчукова И.С. Физическая культура и физическая подготовка: Учебник — М.: ЮНИТИ, 2016. — 431 c. 9. Литвинов С.А. Физическое воспитание в вузе. Поурочные планы: учебное пособие. – М.: Издательский дом Академии Естествознания, 2016. – 362 с. 10. Ломан Вольфганг. Бег, прыжки, метания. — М.: Физкультура и спорт, 2015. — 160 c. 11. Манжелей, И.В. Инновации в физическом воспитании: учебное пособие. - Москва: Директ-Меди , 2015 - 144 с. 12. Манжелей И.В. Педагогические модели физического воспитания: учебное пособие.-М.-Берлин-Директ-Медиа, 2015.-199с. 13. Щанкин А.А., Николаев В.С. Двигательная активность и здоровье человека: (теоретико-методические основы оздоровительной физической тренировки): учебное пособие., Директ-Медиа. - 2015.-80с. 14. Ямалетдинова Г.А. Педагогика физической культуры и спорта: курс лекций : [учеб. пособие] / ; Министерство образования и науки Российской Федерации — Екатеринбург: Урал. университета, 2014. — 244 с.
Қосымша әдебиеттер
  • Бишаева А.А. Профессионально - оздоровительная физическая культура студента (для бакалавров)/ А.А. Бишаева.-М.: КноРус,2017.-160 с. 2. Галецкая Л.Н. Физическая культура студентов специального учебного отделения: Учебное пособие. - М.: Инфра-М, 2015.- 472 с. 3. Г.В. Герцов, С.Е. Войнова, А.А. Германова. Теория и методика обучения базовым видам спорта: Легкая атлетика: учебник-М.: Издательский центр «Академия», 2014.-288 с. 4. Максачук Е.П. Актуализация формирования спортивной культуры личности молодого поколения. -М.: Спутник, 2016.-104 с. 5. Решетников Н.В. Физическая культура: Учебник. - М.: Академия,2018.-228 с.