Сызба геометриясы және инженерлік графика

Байзакова Гульмира Абылгазиновна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Кеңістіктің графикалық модельдеріне негізделген кеңістіктік формалар мен олардың байланысын талдау және синтездеу қабілетін дамытады. Бұл курсты оқу барысында кеңістіктік формаларды жазықтықта бейнелеу және проекциялық-графикалық әдістермен кеңістіктік есептерді шешу дағдылары қалыптасады. Мақсаты - оқушылардың конструктивті геометриялық ойлауын дамыту.

Кредиттер саны: 5

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер
Практикалық жұмыстар
Зертханалық жұмыстар 45
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны шығармашылық емтихан

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Оқыту мақсаты-параллель проекциялау негізінде заттар мен объектілердің суреттерін орындау және оқу үшін қажетті білім беру, ЕСКД стандарттарына сәйкес әртүрлі сызбаларды орындау дағдыларын дарыту және бекіту, стандарттар мен анықтамалық материалдарды пайдалануды үйрету және әртүрлі күрделіктегі сызбаларды орындау дағдыларын алу.
Міндет
  • Пәнді оқу нәтижесінде студент білуі керек: - жазықтықтағы кеңістіктік формаларды бейнелеудің графикалық әдістері; - жазықтықта кеңістіктік есептерді шешудің графикалық тәсілдері; - кеңістіктік формалардың жазықтықта бейнеленген қасиеттерін зерттеу және түрлендірудің графикалық тәсілдерін білу .
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Білім алушылар білуі тиіс: ─ жобалық құжаттаманы жасау ережелері; ─ сызбаны орындау ережелері мен нормалары. Білім алушылар дағдысы болуы тиіс: ─ кешенді сызбада кеңістіктік есептерді шешу; ─ сызба бойынша бөлшектердің кеңістіктік орналасуын және бұйымның жұмыс принципін көрсету; құрастыру бірлігінің және бөлшектің сызбасын орындау; ─ ЕСКД стандарттарын қолдану; құрастыру бірлігінің сызбасын оқу және нақтылау.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Мамандық студенттері сызба геометрия бойынша білуі тиіс: -практикалық инженерлік міндеттерді шешуде білімді қоса беру; -қағазда кеңістіктік пішінді бейнелеу, яғни сызба жасау;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • - геометриялық сипаттағы метрикалық және позициялық есептерді шешу; - графикалық бейнелер бойынша геометриялық формалар кеңістік; - сызбаларды орындау техникасын білу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Түйінді құзыреттері болып табылады: ─ конструкторлық құжаттаманы әзірлеудің міндеттері мен бастапқы деректерін талдау; қажетті конструкторлық құжатты жедел әзірлеу қабілеті- қолданыстағы стандарттар мен нормаларға сәйкес ментацияны; өндірістік жағдайларда ұйымдастыру-басқару шешімдерін табу қабілеті.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Дағдылар: Білім алушылар дағдысы болуы тиіс: ─ кешенді сызбада кеңістіктік есептерді шешу; ─ сызба бойынша кеңістіктік орналасуды ұсыну; бөлшектің сызбасын орындау; ─ ЕСКД стандарттарын қолдану;
Оқыту әдістері

Жүйелілік. Оқу мақсаттарының диагностикасы; Оқу үрдісін технологияландыру.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Эпюр. 1,2 есептер (метрикалық есеп, түзудің іздері) Эпюр. 3,4,5 есептер (түзулердің өзара орналасуы) 0-100
1Эпюр. 6, 7, 8,9 есептер (жазықтық, жазықтықтың негізгі сызықтары)
Проекциялық сызу. Көріністер
2  рейтинг 2Эпюр. 1, 2,3 есептер. 1) Екі жазық беттің қиылысу сызығын салу2)Жазық денелердің біреуінен 50мм 0-100
Проекциялық сызу. Тіліктер.
Проекциялық сызу. Қималар.
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бақылау сұрақтары бойынша сұхбат жүйелі теориялық білім көрсетеді, терминологияны меңгерген, құбылыстар мен процестердің мәнісін логикаға сай және ретімен түсіндіреді, дәлелді тұжырымдар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологтық сөйлеуді еркін меңгергендігін және нақтылау сұрақтарына тез жауап бере алу қабілетін көрсетеді мықты теориялық білім көрсетеді, терминологияны меңгерен, құбылыстар мен процестердің мәнісін логикаға сай және дәйекті түрде түсіндіреді, дәлелді қорытындылар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологтық сөйлеуді еркін меңгерген, бірақ өз бетінше немесе оқытушының аздаған коррециясы арқылы түзете алатын болмашы қателіктер жібереді. таяз теориялық білім көрсетеді, құбылыстар мен процестерді талдаудың нашар қалыптасқан дағдыларын, дәлелді қорытынды жасай алмайтындығын және мысалдар келтіре алмайтындығын көрсетеді, монологтық сөйлеуді, терминологияны, логиканы және презентация дәйектілігін жете білмейді, оқытушы коррекция жасағанда ғана түзете алатын қателіктер жібереді. пәннің теориялық негіздерін білмегендігін, құбылыстар мен процестерді талдаудың қалыптаспаған дағдыларын көрсетеді, дәлелді қорытынды жасай алмайды және мысалдар келтіре алмайды, монологтық сөйлеуді нашар меңгергендігін көрсетеді, терминологияны білмейді, презентацияның қисындылығы мен дәйектілігінің болмауын көрсетеді, оқытушы коррекция жасағанда да түзете алмайтын қателіктер жібереді, сабақта жауап беруден бас тартады.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Тақырып 1
  • Тақырып 2
  • Тақырып 3
  • Тақырып 4
  • Тақырып 5
  • Тақырып 6
  • Тақырып 7
  • Тақырып 8
  • Тақырып 9
  • Тақырып 10
  • Тақырып 11
  • Тақырып 12
  • Тақырып 13
  • Тақырып 14
  • Тақырып 15
Негізгі әдебиет
  • 1 Куликов В.П., Кузин А.В., Дёмин В.М. Инженерная графика. –– М.: ФОРУМ – ИН-ФРАМ, 2006. –– 366 с. 2 Гордон В.О., Семенцов-Огиевский М.А. Курс начертательной геометрии. –– М.: Высшая школа, 2007. –– 272 с. 3 Чумаченко Г.В. Техническое черчение. –– Ростов-на-Дону: Феникс, 2005. –– 341 с. 4 Чекмарев А.А. Начертательная геометрия и черчение. –– М.: Высшее образование, 2009. –– 471 с. 5 Левицкий В.С. Машиностроительное черчение и автоматизация выполнения чертежей. –– М.: Высшая школа, 2006. –– 432 с. 6 1 Чекмарёв А.А. Инженерная графика,М.,2010г.,385с.
Қосымша әдебиеттер
  • Каменских Л.В., Есполова З.А. "Құрылыс сызбалары негіздері" Өскеhtмен, 2009, https://www.do.ektu.kz/Protected/TextbookService/ElBook/Design_rules_kaz_net/Data/Index.htm 2. ://www.do.ektu.kz/Protected/TextbookService/ElBook/Comp_drawing_kaz_.