Маркетингтік жобаларды басқару

Сипаттама: Маркетинг мәселелерін қамтитын пән екі жеке міндеттерге бөлінеді, олардың бірі стратегияны әзірлеу деңгейінде, ал екіншісі шаруашылық қызмет деңгейінде болады. Алайда мұнда үшінші түрі - консультативтік қызмет көрсетілген. Пән маркетингті жобалық басқару саласындағы практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. Пәнді оқу маркетингте жобалық басқару, жобаларды жіктеу, жобалық басқару құралдары мен технологиялары туралы кең түсінік қалыптастыруға ықпал етеді.

Кредиттер саны: 4

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • маркетинг, корпоративтік коммуникация, стратегиялық жоспарлау, бизнестің дамуы, әлеуметтік корпоративтік жауапкершілік және қоғамдық қатынастардағы функционалдық міндеттері бар мамандардың кең ауқымы үшін қажет жобаларды басқарудың теориялық негіздерін және практикалық құзыреттерін игеру.
Міндет
  • жобаны басқарудың теориялық негіздері мен негізгі ұғымдарын анықтау;
  • белгілі бір жобалар бойынша теориялық білімдерді қолдануды көрсетіп, маркетингтің функционалдық саласында (маркетингтік зерттеулер, жаңа нарыққа шығу, жаңа өнімді жасау, адалдық бағдарламалары, маркетингтік коммуникация және т.б.) жобаларды басқарудағы ең көп таралғандар;
  • студенттердің өзіндік жұмысында және практикалық сабақтарда талдау, жоспарлау, енгізу және бақылау дағдыларын тәжірибеде қолдану маркетинг жобаларын басқару жүйесі;
  • студенттердің тұжырымдаманы ақтау үшін құзыреттілігі болуы керек жобалық құрылымды дамыту, жоспарлау технологиясына ие болу, бағалау маркетингтік жобаның тиімділігі мен қауіп-қатер факторларын есепке ала отырып, жобаның барысын қадағалау мүмкіндігі.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • ұйымдастырушылық-басқару жүйесін жалпы басқару жүйесіндегі жобаны басқару орны мен рөлі, экономикалық білім;
  • экономикалық талдау әдістері, қазіргі заманғы бағдарламалық қамтамасыз ету жобаны басқару аймағы;
  • маркетингтік жобалардың негізгі ерекшеліктері мен түрлері, жобалардың сипаттамалары;
  • әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді есептеу әдісі.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • қажетті ақпаратты жинау, талдау және түсіндіру, есеп берудің және басқа да ішкі және сыртқы көздердің әр түрлі нысандарында қамтылған;
  • жобаның техникалық-экономикалық негіздемесін әзірлеу;
  • қаржылық экономикалық және экономикалық тиімділікті талдау жоба бюджетін қалыптастырады.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • корпоративтік басқарудың заманауи әдістерін қолдануға қабілетті стратегиялық міндеттерді қаржыландыру;
  • корпоративтік стратегияны, бағдарламаларды дамыту қабілеті ұйымдық даму және өзгерістер және олардың орындалуын қамтамасыз ету;
  • тәуелсіз зерттеу жүргізу қабілеттілігі бағдарлама әзірленген.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • маркетинг жобасының барлық қатысушыларымен тиімді өзара әрекеттесу мүмкіндігі;
  • әңгімелесушіні тыңдау қабілетін дамыту, коммуникативті бақылау дағдысын дамыту;
  • кәсіптік стресстік тұрақтылықты, толеранттылықты дамыту, өзіңді ұстап тұру және үшінші тараптың көзқарасын жеткілікті дәрежеде дәлелдеу.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • маркетинг мәселесін және жобаның мақсаттарын объективті анықтау;
  • өткізілген ғылыми зерттеулердің нәтижелерін ғылыми нысан түрінде ұсынуға қабілеттілігі есеп, мақала немесе баяндама;
  • сапалы және сапалы маркетингтік қызметтерді жіктеуге қабілетті.
Негізгі әдебиет
  • 1. Aaker, D. A., McLoughlin, D. Strategic Market Management – Global Perspectives. West Sussex: John Wiley & Sons Ltd, 2016 2. George J. Kress,Taryn Webb, and John Snyder, Forecasting and Market Analysis Techniques: A Practical Approach. Westport, CT: Quorum Books, 2014 3. Божук С. Г., Ковалик Л. Н., Маслова Т. Д., Розова Н. К., Тэор Т. Р. Маркетинг: Учебник для вузов. 4-е изд. Стандарт третьего поколения. – СПб.: 2012. – 448 с. 4. Васильев Г. А., Поляков В. А. Рекламный маркетинг: Учеб. пособие. – М.: Вузовский учебник, 2010. – 276 с. 5. Блюм М. А., Герасимов Б. И., Молоткова Н. В. Маркетинг рекламы. – М.: Форум, 2009.- 144 с. Березин И. Маркетинговые исследования. Как это делают в России. – М.: Вершина, 2005. – 432 с. 6. Малхотра Н. Маркетинговые исследования. Практическое руководство, 4-е издание.: Пер. с англ. – М.: Вильямс, 2007. – 1200 с. 7. Аакер Д., Кумар В., Дэй Дж. Маркетинговые исследования. 7-е издание. / Пер. с англ. – СПб.: Питер,2004. – 848 с. 8. Черчилль Г. А., Браун Т. Д. Маркетинговые исследования. 5-е изд. / Пер. с англ. – СПб: Питер, 2010. – 704 с. 9. Брейс А. Анкетирование. Разработка опросных листов, их роль и значение при проведении рыночных исследований. / Пер. с англ. – М.: Balance Business Books, 2005. – 336 с. 10. Мельникова О. Т. Фокус-группы. Методы, методология, модерирование. – М.: Аспект Пресс, 2007. – 320 с.