Иновациялық өнім жасаудың заманауи техникалары

Сипаттама: Тәрбие инновациялық өнімді құру және инновациялық бизнес жобаларын құру үшін шығармашылық техниканы және қолданбалы тәсілдерді қолданудың теориялық және практикалық негіздерін көрсетеді. Тікелей және алыс шетелдің B2B және B2C бизнесінде инновациялық өнімдерді енгізу тәжірибесі егжей-тегжейлі қаралды.

Кредиттер саны: 5

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Берік және терең білімдерін, инновациялық экономика мен инновациялық менеджмент саласындағы дағдылары мен қабілетін қалыптастыру, кәсіпорынның оны ұйымдастыру, инновациялық prouktov құруға ұйымдастыру және шығармашылық әдістерін инновациялық процесінің кезеңдері, сондай-ақ идеяларды дамыту және инновациялық менеджмент мәселелерін кәсіпорынның өзекті мәселелері талдау
Міндет
  • Кәсіпорындардың дамуының негізінде жатқан, инновациялық экономика мен инновациялық менеджмент тұжырымдамасын үйрету; ұйымдастыру және кәсіпорынның инновациялық процесінің кезеңдері, кәсіпорындардың тиімді дамыту тұрғысынан, ұйымның инновациялық құру және басқару бойынша қызмет көрсету жұмыстарын инновациялық өнімдерді, жүйелерді басқарушылық идеялар құруға шығармашылық әдістері; Әлемдік инновациялар тәжірибесі және олардың жіктелуін түсіну
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • білуі керек: Ұғымдар, элементтері және кәсіпорынның инновациялық басқару құрылымы. Негізгі принциптері, әдістері және компанияның инновациялық менеджмент позициясы Инновациялық тұжырымдамасы, олардың түрлері және негізгі жіктелуі, сондай-ақ инновациялық көздері. Ұйымда инновациялық процестің негіздері және кезеңдері Осы проблемаларды себептерін анықтау, компанияның проблемаларын креативті тәсілдері мен әдістері талдау Проблемаларды шешу үшін жаңа идеяларды креативті тәсілдері мен әдістері, идеялар бағалау мүмкіндіктер мен әдістерін анықтау Креативті әдістер мен инновацияларды дамыту және коммерцияландыру әдістері Инновацияларды басқару, инновациялық жобалар мен стратегиялар портфелін қалыптастыру негіздері мен әдістері
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • 1.Экономикалық құбылыстар мен процестерді бөлшектеу жүйелеу және модельдеуді білу; экономикалық құбылыстар мен үрдістерді және олардың өзара байланысы мен өзара тәуелділік мәнін түсіну; халықаралық логистика ақпараттық базасын пайдалануға; халықаралық логистика тиімділігін арттыру бойынша басқару шешімдерін қабылдау және негіздеу.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Негізгі ұғымдары, элементтері және инновациялық менеджмент құрылымын қолдану. Компанияның негізгі принциптері, әдістері мен инновациялық менеджмент ұстанымын пайдалану. Инновациялық ұғымын, олардың түрлері және негізгі жіктеу, сондай-ақ олардың дамуы үшін инновациялық көздерін құру. Ұйымда инновациялық процестің негіздері мен кезеңдерін құру. Осы проблемалардың себептерін анықтау, компанияның мәселелерін талдаудың креативті әдістері мен тәсілдерін пайдалану. Идеяларды бағалау үшін мүмкіндіктер мен әдістерін айқындау, проблемаларды шешу үшін жаңа идеяларды креативті техника мен әдістерін пайдалану. Инновацияларды дамыту және коммерцияландыру үшін креативті техникалар мен әдістерді пайдалану. Инновацияларды басқару, инновациялық жобалар мен стратегияларды портфелінің қалыптастыру негіздерін және әдістерін қолдану.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • 1.Өз ойын дұрыс және логикалық түрде өңдеу, дағдыларды шешендік өнермен ауызша жүзеге асыра білу. 2.Білім беру мекемелерінің әртүрлі деңгейлерінде экономикалық пәндерді оқытуға дайын болу. 3.Басқарушылық шешімдерді қабылдауда және негіздеу үрдісінде командада жұмыс істей білу.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Мәселелерді шешу мүмкіндіктерін анықтау, және инновацияларды идеяларды дамыту және коммерцияландыруды бағалау, инновациялық жобалар мен инновациялық басқару портфелін қалыптастыру, жаңа идеяларды, кәсіпорынның инновациялық процесін ұйымдастыру үшін компанияның талдау мәселелерін шығармашылық әдістерін инновациялық менеджмент әдістерін меңгеру.
Негізгі әдебиет
  • Гершман М.А. Инновационный менеджмент М.: Маркет ДС 2010 2. Агарков С.А., Кузнецов Е.С., Грязнова М.О. Инновационный менеджмент и государственная инновационная политика М.: Академия Естествознания 2011 3. Сурин А. В., Молчанова О. П. Инновационный менеджмент. Учебник М.: Инфра-М 2008 4. Жданкин Н.А. «Шпоры» для босса, или Как генеральному директору пришпорить неэффективный бизнес М.: Дело и Сервис 2011 5. Фатхутдинов Р.А. Инновационный менеджмент. 6-е изд., испр. и доп. - СПб.: Питер 2008 6. Коллектив авторов Фабрика инноваций. Сб. курсовых работ по дисциплине «Инновационный менеджмент». Вып.1 / Под ред. Н.А. Жданкина. М.: Изд. Дом МИСиС 2012