Қазақстанның қазіргі заман тарихы

Калиева Канша Саветкановна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Мемлекеттің біртұтас сипатын көрсету, қоғамдық сананы қалыптастыру, ұлттық идеология, азаматтардың жасампаздық белсенділігін дамыту, елдің зияткерлік әлеуетін көтеру осы пән шеңберінде жүзеге асады. Қазақстан қоғамының алға қойған мақсаттарының сәтті жүзеге асырылуы үшін рухани негіз ретінде «Рухани жаңғыру» бағдарламасы негізделетін қоғамдық сананы жаңғыртудың механизмдерін айшықтап береді.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Қазақстан Тарихы. Мектеп курсы

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны мемлекеттік емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны ауызша (билет бойынша)

Компонент: Міндетті компонент

Цикл: Жалпы білімдік пәндер

Мақсат
  • Қазақстанның қазіргі заман тарихының негізгі тарихи кезеңдері туралы шынайы, толық білім беру; мемелекеттіліктің қалыптасуы мен дамуы, тарихи-мәдени үдерістердің үздіксіздігі мен сабақтастығына білім алушылардың назарын аудару
Міндет
  • Ғылыми көзқарасты қалыптастыру және азаматтық ұстанымды қалыптастыратын, қазіргі заманғы тарихының негізгі тарихи білімдерді жүйелендіру
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Білім және түсіну. әлемдік және еуразиялық тарихи үдерістер бастауларында тәуелсіз Қазақстан мемлекетінің қалыптасу алғышарттарын, кезеңдері мен олардың тарихи негіздерін білу;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Білім мен түсінуді қолдану. Өткен тарихи оқиғалар мен көріністерді сыни талдау, ретроспективті, салыстырмалы-тарихи және де басқа да ғылыми зерттеу әдістері негізінде оларды адамзаттың әлемдік-тарихи дамуымен байланыстыра көрсетуге дағдылану;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Пайымдауларды қалыптастыру. Пайымдауларды күрделі тарихи үдерістерді, құбылыстарды және қазіргі Қазақстанның тарихи тұлғаларының қызметін оқытуда аналитикалық және аксиологиялық талдаулар жасау дағдысын меңгеру
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Коммуникативті қабілетті иемдену. Коммуникативті қабілетті топта жұмыс істей білу, кіші топтың жұмысын ұйымдастыру
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Оқу дағдыларын оқуда қолдану. педагогикалық шеберліктің өз бетінше даму траекториясын қалыптастыру, интернет материалдарымен жұмыс істей білу, шығармашылық әрекетке қабілеттері мен қызығушылықтарын дамыту, үздіксіз білім алу қажеттілігі.
Оқыту әдістері

Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді - интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: атқарушы (басқарылатын) пікірталас немесе әңгімелесу; модерация; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; ми шабуылы; мотивациялық сөйлеу); - берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайлардың даму сценарийлерін құру; - ақпараттық-коммуникациялық (мысалы, қолданбалы бағдарламалардың кәсіби пакеттерін пайдалана отырып, компьютерлік сыныптағы сабақтар); - іздеу-зерттеу (оқу үрдісінде студенттердің өзіндік зерттеу қызметі); - оқу міндеттерін шешу.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг семинарда ауызша жауап 0-100
СӨЖ
СҚӨЖ
бақылау жұмысы
2  рейтинг семинарда ауызша жауап 0-100
СӨЖ
СҚӨЖ
бақылау жұмысы
Қорытынды бақылау мемлекеттік емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Пәнге кіріспе
  • Қазақстан тәуелсіздік жолында
  • Азаматтық-саяси қарама-қайшылық
  • Мемлекеттік құрылыстың кеңестік моделін енгізу
  • ХХ ғасырдың екінші жартысындағы Қазақстандағы кеңестік реформалардың қайшылықтары мен салдары
  • Қазақстандағы «қайта құру» саясаты
  • Қазақстанда үкіметтің құрылуы
  • Экономикалық дамудың қазақстандық моделі
  • Әлеуметтік жаңғырту - қоғам өмірінің негізі
  • Этно-демографиялық процестер және ұлтаралық келісімді нығайту
  • Қоғамдық-саяси дамудың перспективалары және рухани жаңғыру
  • Ұлы дала халқының жаңа тарихи сананы және дүниетанымын қалыптастыру саясаты
  • Қазақстан - бүкіл әлем мойындаған ел
  • Тұңғыш Президенттің мемлекетті қайта құру жолындағы бастамалары
  • Біртұтас болашақ ұлтының қалыптасуы: тарихи сабақтастық, қазақ мәдениеті, бостандық, бірлік, берік мемлекет, биік мақсаттар
Негізгі әдебиет
  • 1. Назарбаев Н. Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру. – Астана, 2017 2. Қазақстан тарихы. 5 томдық. 1-5-томдар. –Алматы., 1996, 1997, 2000, 2010. 3. Қазақстан (Қазақ елі) тарихы. – 4 кітаптан тұратын оқулық. Тәуелсіз Қазақстан: алғышарттары және қалыптасуы. 4 кітап/ Т.Омарбеков, Б.С.Сайлан, А.Ш.Алтаев және т.б.. – Алматы, Қазақ университеті, 2016. – 264 с. 4. Алан Барнард Антропология тарихы мен теориясы [оқулық] / А. Барнард; ауд. Ж. Жұмашова, 2018. - 240 б. ВОСТОЧНО-КАЗАХСТАНСКИЙ ТЕХНИЧЕСКИЙ УНИВЕРСИСТЕТ им. Д. СЕРИКБАЕВА Стр. 18 из 18 Система менеджмента качества II ВКГТУ 701.01-III-2019 Разработка и оформление учебно-методического комплекса дисциплины 5. Шваб К. Тӛртінші индустриялық революция [монография] / К. Шваб ; ауд.: Н. Б. Ақыш, Л. Ә. Бимендиева, К. І. Матыжанов, 2018. - 198 б. 6. Назарбаев Н.Ә. Тарих толқынында. – Алматы: Атамұра, 1999 7. Кан Г.В. История Казахстана: Учебное пособие для вузов. – Алматы, 2005. 8. Ұлы Дала тарихы: учебное пособие /Кан Г.В., Тугжанов Е.Л. – Астана: Zhasyl Orda, 2015. – 328 стр. 9. Аяған Б.Ғ., Әбжанов Х.М., Махат Д.А. Қазіргі Қазақстан тарихы. – Алматы, 2010. 10. Артыкбаев Ж.О.; Раздыков С.З. История Казахастана: Учебник. – Астана: Фолиант, 2007. – 344 с. 11. Назарбаев Н.А. Евразийский Союз. Идеи, практика, перспективы.- М:1997 Назарбаев Н.Ә. «Қазақстан - 2050» стратегиясы – қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты». ҚР Президенті-Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауы. – Егемен Қазақстан, 15 желтоқсан 2012 ж. Назарбаев Н.Ә. Қазақстан Республикасының Тәуелсіздігі – Мәңгілік Елдің Ұлы тарихы. Тәуелсіздік күніне орай салтанатты шарада сӛйлеген сӛзі. - Егемен Қазақстан, 16 желтоқсан 2014 ж. Назарбаев Н.А. Критическое десятилетие. Алматы: Атамұра, 2003
Қосымша әдебиеттер
  • 5.2 Дополнительная литература 1. Қазақстан Республикасының Конституциясы. – Алматы, 1995. 2. Назарбаев Н.А. Стратегия становления и развития Казахстана как суверенного государства.- Алматы, 1992 3. Назарбаев Н.Ә. Тәуелсіздік белестері. – Алматы, 2003. 4. Назарбаев Н.Ә. Қазақстан жолы. – Астана, 2007. 5. Назарбаев Н.Ә. Бейбітшілік кіндігі. - Астана, 2002. 6. Назарбаев Н.А. Евразийский Союз. Идеи, практика, перспективы.- М:1997 7. Назарбаев Н.Ә. Қазақстан - 2030. Ел Президентінің Қазақстан халқына жолдауы. А., 1997. 8. Назарбаев Н.Ә. «Қазақстан - 2050» стратегиясы – қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты». ҚР Президенті-Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауы. – Егемен Қазақстан, 15 желтоқсан 2012 ж. 9. Назарбаев Н.Ә. Қазақстан Республикасының Тәуелсіздігі – Мәңгілік Елдің Ұлы тарихы. Тәуелсіздік күніне орай салтанатты шарада сӛйлеген сӛзі. - Егемен Қазақстан, 16 желтоқсан 2014 ж. 10. Назарбаев Н.Ә. Қазақстан жаңа жаһандық нақты ахуалда: өсім, реформалар, даму. Қазақстан Республикасының Президенті-Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауы. 2015 жылғы 30 қараша. – Егемен Қазақстан, 1 желтоқсан 2015 ж. 11. Қазақстан Республикасының Конституциясы. – Алматы, 1995. Назарбаев Н.А. На пороге ХХI века. – Алматы, Өнер, 1996. Назарбаев Н.А. Стратегия независимости. – Алматы, 2003. Рыскулов Т.Р. Собрание сочинений в 3-х томах. (Составители Асылбеков М.Х., Балакаева Л.Т. и др.)-Алматы, 2014 . -336с Омарбеков Т. Голодомор в Казахстане (хрестоматия). – Алматы, 2010. Языковая политика в Казахстане (1921-1990 гг.): сборник документов/ Сост.: Айбасова М.К.,. Исахан Г.Т. – Алматы: «Қазақ университеті», 1997. – 325 Аманжолова Д.А. На изломе. Алаш в этнополитической истории Казахстана.-Алматы, Таймас-412с. Қозыбаев М. История и современность. – Алма-Ата, 2003. – 265 б.