Эргономика және инженерлі психология

Сизикова Юлия Евгеньевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Адам мен пәндік орта арасындағы өзара қарым-қатынас туралы ғылым синтезі, оның мақсаты адамның өмір сүру ортасын ізгілендіру және адамның өмір сүруінің оңтайлы жағдайларын құру болып табылады. Дәріс сабақтарының барысында білім алушылар эргономика және инженерлік психология негіздерімен танысады, эргономикалық зерттеу әдістерін оқиды,оларды жеке тапсырма бойынша жұмыс орнын әзірлеу кезінде тәжірибелік сабақтар барысында қолданады.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Мамандыққа кіріспе

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Междучеловеком және қапта- әлемнің астасуының жаралғаны
Міндет
  • үйрен- индустриялық бұйымның және средовых элементтің эргономиялық ұрғашылқының кәсіби сарапшылығының әдістемесіне
  • төселіп кет- жүйелі тіл табудың методологиясын эргономиялық мақсаттың шешімінде
  • освоить взаимосвязь формообразования және эргономиялық талаптардың, эргономиканің және дизайн-проектирования
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • пайдалану зейін негізгі жағдай және гуманитарлық ғылымның әдістерін әлеуметтік, және экономикалық при әлеуметтік және кәсіби мақсаттың шешімінде
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • ізденіс-анализ-шешім
  • нысанның табиғаттың обследования және жағдайдың анализының, тапсырманың дербес кел- жобала- және жұмыстың бағдарламаларына
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • иеленушілік ойдың мәдениетінің
  • зейінмен к жинақта-, анализға, ақпараттың байымының мақсаттың қойылымының және оның табысының жолының талғамына
  • саралау ұсталықпен пайым және айту қисын
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • зейін к мен мамандастармен кәсіби ынтымақтастыққа, жұмысқа ара шығармашылық ұжымда, ұстанымның және ұйымның және басқарманың әдісінің білім жас ұжым, әрекеттестік негіз білім мен шектес облыс маман
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Зейін саморазвитию, біліктіліктің және ұсталықтың көтермелеуіне, өзінің кәсіби қызметінің ғылыми және научно-производственного профильсының өзгерісіне
Негізгі әдебиет
  • Рунге В.Ф. Эргономика и оборудованиеинтерьера.Изд.Архитектура С.:М, 2004
  • Шмид М. Эргономические параметры. Изд. "ир".:М, 1980