Жобалау және ақпараттық моделдеу AutoCAD, SCAD Office

Ударцева Алина Нурлановна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Бір қабатты және көп қабатты азаматтық ғимараттардың есептеу схемаларын таңдаудың практикалық тәсілі зерделенуде. Соңғы элементтер әдісінің жалпы сипаттамасы. Соңғы элементтердің түрлері. Ғимараттардың конструктивтік шешімдерін талдау және MKE есептеу схемасын қалыптастыру. Office және Форум SCAD көп қабатты ғимараттарды модельдеу. Есеп айырысу үлгілерін Revit-тен SCAD-ке жіберу.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Инженерлік және компьютерлік графика

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
курстық жоба
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Компьютерлік сыныпта.

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Пәннің мақсаты білім алушылардың қазіргі заманғы компьютерлік бағдарламаларды пайдалана отырып, ғимараттар мен құрылыстардың көтергіш конструкцияларын қазіргі заманғы автоматтандырылған жобалау саласында теориялық және практикалық білім алуы болып табылады.
Міндет
  • қазіргі заманғы компьютерлік бағдарламаларды пайдалана отырып, ғимараттар мен құрылыстардың көтергіш конструкцияларын жобалаудың қазіргі заманғы әдістері мен технологияларын игеру;
  • статикалық және беріктік есептеуді жүргізу үшін ғимараттар мен құрылыстардың тіреу конструкцияларының есептік схемаларын жасау дағдыларын әзірлеу;
  • білім алушылардың статикалық есептеулерді жүргізу, сондай-ақ қазіргі заманғы компьютерлік бағдарламаларды пайдалана отырып, ғимараттар мен құрылыстардың көтергіш конструкцияларының беріктігіне, қаттылығына және орнықтылығына есептеулерді қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Қазіргі уақытта неғұрлым жиі қолданылатын бағдарламалық кешендердің мақсатын, қолдану саласын, құрылымын, мүмкіндіктерін, жұмыс істеу шарттарын білу;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Соңғы элементтер кітапханасын пайдалана отырып, азаматтық ғимараттардың есептік моделін дұрыс құрастыра білу;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Есептеудің дұрыс нәтижелерін алу үшін ұтымды есептеу схемаларын және соңғы элементтердің түрлерін таңдау;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Бірлескен жобалық жұмыс кезінде ұжымда жұмыс істей білу;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Ғимараттар мен құрылыстардың шиеленісті-деформацияланған жай-күйін және орнықтылығын сандық болжау әдістерін меңгеру; қазіргі заманғы бағдарламалық кешендерді қолдана отырып, бетон мен темір бетоннан жасалған элементтерді, қосылыстар мен конструкцияларды жобалау әдістерімен; қазіргі заманғы нормативтік, анықтамалық және техникалық әдебиеттерді пайдалану дағдыларымен.
Оқыту әдістері

интерактивті дәріс;

ақпараттық-коммуникациялық (қолданбалы бағдарламалардың кәсіби пакеттерін пайдалана отырып, компьютерлік сыныпта сабақтар);

іздестіру-зерттеу (студенттердің оқу процесіндегі дербес зерттеу қызметі);

оқу міндеттерін шешу.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Форум бағдарламасында модельді қалыптастыру. Жүктемелерді орнату. 0-100
Есептік схемада жүктемелерді жинау және беру.
Конструкциялардың арматуралануын іріктеу және тексеру.
Тест №1.
2  рейтинг Серпімді негіздің параметрлерін орнату. 0-100
Созуға арналған есеп. Үлгілерді түрлендіру.
Тест №2
Қорытынды бақылау емтихан, курстық жоба 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Ғимараттар мен құрылыстардың конструкцияларын есептеу үшін пайдаланылатын бағдарламаларға шолу
  • Соңғы элементтер кітапханасы
  • Жүктемелер мен әсерлерді жіктеу
  • ҚНжЕ/EN сәйкес азаматтық ғимараттарға жүктемелерді жинау
  • Модалды талдау
  • Темірбетон элементтерінде арматуралауды іріктеу және тексеру
  • Болат қималардың көтергіш қабілетін тексеру
  • Серпімді негізді модельдеу
Негізгі әдебиет
  • Karpilovskii V.S., Kriksunov E.Z., Malyarenko A.A., Perel'muter A.V., Perel'muter M.A., Fialko S.Yu. SCAD Office. Versiya 21. Vychislitel'nyi kompleks SCAD ++ - Moskva: Izd-vo Assotsiatsii stroitel'nykh vuzov, 2015.
  • Perel'muter A.V., Gordeev V.N., Lantukh-Lyashchenko A.I., Pashinskii V.A., Pichugin S.F., Makhin'ko A. Nagruzki i vozdeistviya na zdaniya i sooruzheniya - Moskva: DMK press, Izdatel'stvo Assotsiatsii Stroitel'nykh Vuzov, 2014.
  • Perel'muter A.V., Slivker V.I. Raschetnye modeli sooruzhenii i vozmozhnost' ikh analiza - Kiev: Izd-vo "Stal'", 2002.
Қосымша әдебиеттер
  • Kabantsev O.V. Raschet i konstruirovanie mnogoetazhnykh i vysotnykh monolitnykh zhelezobetonnykh zdanii. Spetskurs - Moskva, 2009.
  • Malakhova A.N., Mukhin M.A. Proektirovanie zhelezobetonnykh konstruktsii s ispol'zovaniem programmnogo kompleksa LIRA. - Moskva, 2015.