Құрылыс өндірісінің технологиясы

Гольцев Анатолий Григорьевич

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пәнде құрылыс жұмыстарын технологиялық жобалаудың негізгі принциптері, жекелеген жұмыс түрлерін орындау үшін технологиялық карталардың құрамы мен міндеті, жер жұмыстарын өндіру технологиясы және қада құрылысы, бетон қоспасын төсеу технологиясы, құрылыс құрылымдарын монтаждау, тас қалау технологиясы, өңдеу жабындарын орнату технологиясы және т. б. бар.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Сәулет
  • Құрылыс материалдары

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны компьютер дәрісханасында

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Пәнді оқытудың мақсаты жалпы құрылыс жұмыстарын орындау кезінде бакалаврлардың кәсіби білімі мен қажетті практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
Міндет
  • Бакалаврдың біліктілік сипаттамасына сәйкес "болашақта құрылысшы қызметіне қатысты барлық бөлімшелердегі барлық лауазымдардағы тиісті функционалдық міндеттерді табысты орындау үшін қажетті білім мен дағдыларды" қамтамасыз ету.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Қазіргі қоғамның мәні мен мәнін түсінуін көрсету, ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістерін, тәсілдері мен құралдарын меңгеру; коммуникативтік міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы техникалық құралдарды пайдалану.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Өзін-өзі тану, оқыту және өзін-өзі бақылау әдістері мен құралдарын өз бетінше қолдана білу, зияткерлік, мәдени, адамгершілік, физикалық және кәсіби өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі жетілдірудің болашағын түсіну, өзінің артықшылықтары мен кемшіліктерін сыни бағалай білу қабілеті.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Кешенді инженерлік қызметтің техникалық, құқықтық, әлеуметтік, экологиялық және мәдени аспектілерін білу, денсаулықты қорғау, өндірістегі өмір және еңбек қауіпсіздігі мәселелерінде хабардар болу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс істей білу, орындаушылардың жекелеген топтарын, соның ішінде пәнаралық жобаларды басқару дағдыларын көрсете отырып, жеке жауапкершілікті, кәсіби этиканы және кәсіби қызметті жүргізу нормаларын ұстануды көрсете білу.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Кәсіби ортада және жалпы қоғамда, оның ішінде шет тілінде коммуникацияларды жүзеге асыру; қолданыстағы техникалық құжаттаманы талдау және дербес әзірлеу: құрылыс-монтаж кешенінің кәсіпорындарында және салалық ғылыми ұйымдарда кешенді инженерлік қызмет нәтижелерін нақты баяндау және қорғау.
Оқыту әдістері

Оқыту үшін дәстүрлі технологиялар қарастырылған: аудиториялық сабақтар және магистранттардың өзіндік жұмысы. Дәріс курсы мультимедиялық түрде ұсынылған. Дәрістің басында және соңында дәріс материалын ұсыну кезінде мотивациялық сөйлеу қолданылады. Дәріс-презентацияда және практикалық сабақтарда мәтіндік, аудио және бейнеақпарат, графиктер, кестелер және т. б. қолданылады.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Жұмыстардың көлемдерін есептеу 0-100
Шаршыларда жұмыстардың көлемдерін есептеу
Қазбадан жағалауға дейінгі топырақ қозғалысының орташа қашықтығын анықтау
2  рейтинг Механизациялаудың ең жақсы нұсқасының техникалық-экономикалық негіздемесі. 0-100
Жер асты суларының деңгейінің төмендетуін есептеу
Жұмыстарды өндіру және қауіпсіздік шаралары.
Графикалық бөлімді орындау
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Құрылыс өндірісі - құрылыс өндірісі туралы ғылым
  • Құрылыс өндірісінің негізгі түсініктері
  • Құрылыс алаңын инженерлік дайындау
  • Жер жұмыстары
  • Жер жұмыстары
  • Жер жұмыстары
  • Бетон жұмыстары
  • Бетон жұмыстары
  • Бетон жұмыстары
  • Тас қалау
  • Тас қалау
  • Тас қалау
  • Әрлеу жұмыстары
  • Әрлеу жұмыстары
  • Гидроизоляция және жылу оқшаулау жұмыстары
Негізгі әдебиет
  • 1. Хамзин С.Қ. Жұмыстарының технологиясы және ұйымдастырылуы, Оқу құралы. - Астана: Фолиант, 2020 ж. - 248 б. 2. Кожас А.К., Пчельникова Ю.Н. Учебное пособие по дисциплине «Технология строительного производства I» «Проектирование производства земляных работ». Караганда 2014 г. – 61 с. 3. Кожас А.К., Пчельникова Ю.Н. Учебное пособие по дисциплине «Технология строительного производства I» «Проектирование производства земляных работ при вертикальной планировке площадки» для выполнения курсовой работы». Караганда 2015 г. – 52 с. 4. Соколов, Г.К. Технология и организация строительства.. / Г.К. Соколов. - М.: Academia, 2018. - 124 c. 5. Соколов, Г.К. Технология и организация строительства: Учебник / Г.К. Соколов. - М.: Academia, 2018. - 112 c. 6. Стаценко А.С., Рудомин Е.Н., Основина Л.Г., Мальцевич Н.В., Основин С.В., Мажайский Ю.А., Ревич Я.Л., Технология строительного производства: Учебник - М.: ЛитРес, 2016.-377с. 7. Гольцев А.Г., Третьяков В.В., Большаков Д.В., Титов М.М., Учебное пособие по Технологии строительного производства. ВКГТУ, 2014 г. 8. Соколов Г.К., Технология строительного производства 2е издание: Учебник - М.: Издательский центр «Академия», 2014. - 544 с. 9. СН РК 1.03-01-2016 «Продолжительность строительства и задел в строительстве предприятий, зданий и сооружений. Часть I» 10. СН РК 1.03-02-2014 «Продолжительность строительства и задел в строительстве предприятий, зданий и сооружений. Часть II»
Қосымша әдебиеттер
  • 11. Соколов Г.К., Технология строительного производства : учеб.пособие. - М. : Академия, 2006. 12. Белецкий Б.Ф., Технология и механизация строительного производства : учебник для вузов . Изд. 3-е. - Ростов н/Д : Феникс, 2004. 13. Хамзин С.К., . Основы строительного производства : учебник. - Астана : Фолиант, 2006. 14. Хамзин С.С., Карасев С.К. Технология строительного производства. Пособие по курсовому и дипломному проектированию. Учебное пособие. – М.: Высшая школа, 1989. 15. Хамзин С.К., Таженов А.Е. Проектирование земляных работ и устройство фундаментов. Учебное пособие. – М.: ВПЗИ, 1990. 16. Толкынбаев Т.А., Технология и организация ремонтно-строительных работ: учеб. пособие. - Усть-Каменогорск : ВКГТУ, 2001.