Физика

Ерболатова Гульнара Уалхановна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Физика материя қозғалысының жалпы түрлерін зерттейді. Бірінші бөлім материалдық нүкте мен қатты дененің кинематикасы мен динамикасына арналған. Үшінші - Электростатика, тұрақты ток және электрмагнетизм. Төртінші - тұрақсыз болып тұр және толқындармен. Бесінші-геометриялық және толқындық оптика. Келесі-кванттық Жарық теориясының элементтері және кванттық механика. Жетінші-Атом және атом ядросының физикасы.

Кредиттер саны: 4

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 45
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Жазбаша емтихан

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Болашақ инженерлерге ғылыми және техникалық ақпарат ағымында бағдарлануға мүмкіндік беретін және оларға маманданған техника салаларында жаңа физикалық принциптерді пайдалануға мүмкіндік беретін физика саласында студенттердің кең ауқымды теориялық дайындық негіздерін құру. 2 студенттердің негізгі физикалық құбылыстар мен классикалық және қазіргі заманғы физика заңдарын, физикалық зерттеу әдістерін меңгеру. 3 студенттердің ғылыми ойлауын және диалектикалық дүниетанымын, әртүрлі физикалық ұғымдардың, заңдардың, теориялардың қолданылу шекарасын дұрыс түсінуін және зерттеудің эксперименталды немесе математикалық әдістерінің көмегімен алынған нәтижелердің нақтылық дәрежесін бағалай білуін қалыптастыру. 4 студенттерді өлшеу аппаратурасымен таныстыру, эксперименталды зерттеулер жүргізу, эксперимент нәтижелерін өңдеу және оларды талдау. 5 студенттердің шығармашылық ойлау қабілетін, өзіндік танымдық
Міндет
  • Физикалық құбылыстар, ұғымдар, заңдар, теориялар, әдiстер, тәжiрибелiк фактiлер жайлы бiлiмдi қалыптастыру; - Қазіргі замандағы ғылымның даму дәрежесіне сай әлемнiң ғылыми бейнесiн беретiн көзқарастарды қалыптастыру; - Өнеркәсіп техникасы және технологиясында физика заңдарын қолдану арқылы ғылыми техникалық өрлеудің негізгі бағыттарымен танысу; - Физиканың әртүрлi саласы бойынша нақты есептердi немесе мәселелердi шешу әдiстерi мен тәсiлдерiн меңгеру; - Қазiргi замандағы жаңа ғылыми аспаптармен танысу, болашақ мамандығының қолданбалы есептерiн шығарғанда физикалық модельдеу дағдыларын қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • 1. Студенттердің негізгі физикалық құбылыстар мен классикалық және қазіргі заманғы физика заңдарын, физикалық зерттеу әдістерін меңгеру.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • • физиканың нақты есептерін шешудің; • физикалық эксперимент жүргізудің және алған нітижелерді бағалаудың практикалық дағдылары болуы тиіс
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • . Студенттердің ғылыми ойлауын және диалектикалық дүниетанымын, әртүрлі физикалық ұғымдардың, заңдардың, теориялардың қолданылу шекарасын дұрыс түсінуін және зерттеудің эксперименталды немесе математикалық әдістерінің көмегімен алынған нәтижелердің нақтылық дәрежесін бағалай білуін қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • өз еңбегін ұйымдастыра білу, өз қызметінің нәтижелерін үлкен дербестік дәрежесімен бағалау, өз бетінше жұмыс істеу дағдысын меңгеру; кәсіби қызметте базалық білімді қолдана білу; практикалық жұмыстың теориялары мен дағдыларын меңгеру; алынған нәтижелерді талдау, қажетті қорытынды жасау және ұсыныстарды тұжырымдау; зерттеулерде алынған нәтижелерді есеп түрінде ұсыну.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • . Студенттердің шығармашылық ойлау қабілетін, өзіндік танымдық іс-әрекет дағдыларын дамыту, компьютерді қолдана отырып физикалық жағдайларды моделдеу.
Оқыту әдістері

Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді: - интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: атқарушы (басқарылатын) пікірталас немесе әңгімелесу; модерация; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; ми шабуылы; мотивациялық сөйлеу); - берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайлардың даму сценарийлерін құру; - ақпараттық-коммуникациялық (мысалы, қолданбалы бағдарламалардың кәсіби пакеттерін пайдалана отырып, компьютерлік сыныптағы сабақтар); - іздеу-зерттеулік (оқу үрдісінде студенттердің өзіндік зерттеу қызметі); - оқу есептерін шешу.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Дәріс конспектісі 0-100
Коллоквиум 1
Практикалық тапсырмалар
Тест / тестілеу
2  рейтинг Дәріс конспектісі 0-100
Коллоквиум 2
Практикалық тапсырмалар
Тест / тестілеу
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Кинематика элементтері
  • Материалдық нүктенің динамикасы
  • Қатты дененің динамикасы
  • Идеал газдардың молекулалық-кинетикалық теориясы
  • Тасымалдау құбылыстары
  • Электродинамика негіздері
  • Гармоникалық тербелістер
  • Толқындық процестер
  • Оптика
  • Жарық интерференциясы
  • Электромагниттік толқындардың затпен әрекеттесуі
  • Кванттық оптика
  • Фотоэффект
  • Атом физикасы
  • Кванттық статистика элементтері
Негізгі әдебиет
  • 1.Детлаф А.А., Яворский Б. М. физика курсы. - М.: Жоғары Мектеп, 2002. 2 Трофимова т.и. физика курсы. – М.: Жоғары Мектеп, 2003. 3 Савельев И. В. физика курсы, Т. 1-3. – М.: Ғылым, 1989. 4 Жақсылықова А. А., Пайюк В. А. физика бойынша дәрістер курсы. 1 бөлім. – Өскемен, ШҚМТУ, 2009. 5 Чертов А. Г., Воробьев а. а. физика пәнінің Тапсырмашысы.–М: Жоғары мектеп, 1981. 6 волкенштейн в. с. Жалпы физика курсы бойынша есептер жинағы. – М.: Ғылым, 2003. 7 физика бойынша зертханалық жұмыстарға әдістемелік нұсқаулар. – Өскемен: УКСДИ, 2002-2012. 8 Жақсылықова А.А. Физика 1, 2. Техникалық жоғары оқу орындарының студенттері үшін практикалық сабақтар мен өзіндік жұмыстарға арналған оқу-әдістемелік құрал.- Өскемен: ШҚМТУ, 2010. 9 Жақсылықова А.А. Power Point-те физика бойынша дәрістердің тұсаукесерлері. . – Өскемен: УКСДИ, 2006-2012. 2 қосымша әдебиеттер 1. Атқыштар С. П. Механика. - М.: Ғылым, 1975. 2 Матвеев А. Н. молекулалық физика. – М.: Жоғары мектеп, 1 3 Матвеев А. Н. электр және магнетизм.- М.: Жоғары Мектеп, 1983. 4 Плотников а. л. физика бойынша дәрістер. Оқу құралы / ШҚМТУ басылымы. – Өскемен, 2010. - 176 б. 5 сызықша а. г. физикалық шамалардың бірліктері. – М.: Жоғары Мектеп, 1977. 6 Трофимова т.и., Павлова з. г. физика курсы бойынша шешімдер жинағы. – М.: Жоғары Мектеп, 2003. 7 Фриганг Е. В. жалпы физика курсы бойынша есептерді шешуге арналған нұсқаулық. – М.: Жоғары мектеп, 1978.
Қосымша әдебиеттер
  • 1. Атқыштар С. П. Механика. - М.: Ғылым, 1975. 2. Матвеев а. н. молекулалық физика. – М.: Жоғары Мектеп, 1983. 3. Матвеев а. н. электр және магнетизм.- М.: Жоғары Мектеп, 1983. 4. Плотников а. л. физика бойынша дәрістер. Оқу құралы / ШҚМТУ басылымы. – Өскемен, 2010. – 176 б.5. Чертов а. г. физикалық шамалардың бірліктері. – М.: Жоғары Мектеп, 1977. 6. Трофимова т.и., Павлова з. г. физика курсы бойынша шешімдер жинағы. – М.: Жоғары Мектеп, 2003. 7. Фирганг е. в. жалпы физика курсы бойынша есептерді шешуге арналған нұсқаулық. – М.: Жоғары мектеп, 1978.