Органикалық химия

Саурбаева Бекзат Сагатбековна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Көміртектің басқа элементтермен қосылыстарын-органикалық қосылыстар мен олардың айналу заңдарын, органикалық қосылыстардың кластарын, әртүрлі түрдегі реакцияларды және олардың механизмдерін зерттейді. Халық шаруашылығының әртүрлі салаларында қолданылатын аса маңызды қосылыстар, Өнеркәсіптік органикалық синтездің маңызды процестерінің негізін құрайтын заттар мен реакциялар қарастырылады.

Кредиттер саны: 5

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Жазбаша емтихан

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Базалық пән ретінде студенттерді келесі оқу және практикалық қызметте қолдану үшін жаратылыстану–ғылыми сипаттағы терең біліммен қамтамасыз ету болып табылады.
Міндет
  • Органикалық химияның жаратылыстану-ғылыми білімінің маңызды саласы ретінде органикалық химия туралы түсініктерді қалыптастыру, органикалық химияның білімін, іскерлігін, дағдылары мен құзыреттілігін пайдалана отырып, кәсіби маңызды міндеттерді шешуді іздестіру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • - органикалық қосылыстардың химиялық құрылысының теориялары, органикалық молекулалардың құрылысы (химиялық, электрондық, кеңістіктік); Органикалық заттардың номенклатурасы, реакциялардың әртүрлі түрлерінің ағу механизмдері мен негізгі заңдылықтары; қосылыстардың негізгі кластары және олардың қасиеттерінің құрылымға тәуелділігі. - зертханалық жұмыстар кезінде қолданылатын бастапқы органикалық заттардың тазалық дәрежесі туралы ақпаратты; зертханада қауіпсіз жұмыс істеу және жазатайым оқиғалар кезінде алғашқы көмек көрсету ережелерін білу.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • - органикалық химияның теориялық концепциялары мен нақты материалын шығармашылық талдау; химиялық ыдыспен жұмыс істеу, зертханалық қондырғыларды дұрыс жинау; - химиялық талдау нәтижелерін сауатты түсіндіре және ресімдей білу;; - органикалық заттармен тәжірибе жүргізу үшін қажетті есептерді жүзеге асыру, бастапқы заттар мен реакция өнімдерінің физикалық және химиялық қасиеттерін анық көрсету; - эксперимент жүргізу кезінде қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтау.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • - органикалық молекулалардың құрылысын, олардың реакциялық қабілетін, қасиеттерін зерттеу және оларды практикалық қолдану бойынша теориялық мәселелерді зерттеу саласындағы ғылымның маңызды жетістіктерін қарастыру. - органикалық қосылыстардың құрылысы мен қасиеттерін байланыстыратын жалпы заңдар мен заңдылықтарды, оларды синтездеу жолдарын зерттеу; химиялық реакциялардың қалыпты өтуін қамтамасыз ететін қандай да бір жағдайларды таңдауды түсіну. - білім мен түсіну негізінде өз мамандығы бойынша білім шегінде кәсіби бағытталған тақырыптар бойынша терминдерді, негізгі ұғымдарды қолдана отырып, өз бетінше пайымдауларды қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • - деректерді өңдеу, есептерді құру, алынған нәтижелерді талдау, қажетті қорытындылар жасау және ұсыныстарды қалыптастыру, баяндамамен, презентациямен сөз сөйлеу қабілетін қалыптастыру. - топта жұмыс істей білу, кәсіби қызметте ақпараттық - коммуникациялық технологияларды қолдана білу;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • - кәсіби міндеттерді шешу біліктерін дамыту. -арнайы анықтамалық, ғылыми-техникалық және әдістемелік әдебиеттермен, зертханалық жұмыстарға, коллоквиумға дайындық және рефераттар жазу кезінде жұмыс істеу дағдыларын дамыту. - Химиялық эксперимент техникасының негізгі дағдыларын меңгеру: ұсақтау, еріту, қыздыру, булау, қыздыру, сүзу, титрлеу. - сапалы реакциялардың көмегімен органикалық қосылыстарды анықтау.
Оқыту әдістері

Пән бойынша білім беру процесін жүзеге асыру кезінде ақпаратты басқару үшін (ақпаратты құру, сақтау, басқару, беру және іздеу) қажетті ресурстарды (компьютерлер, бағдарламалық қамтамасыз ету және желілер) қамтитын ақпараттық технологиялар қолданылады.): - техникалық құралдар: компьютерлік техника және байланыс құралдары (ноутбук, проектор, экран, USB-жинақтаушы және т. б.).); - коммуникациялық құралдар (үй тапсырмаларын тексеру және электронды пошта, студенттің және оқытушының жеке кабинеті арқылы кеңес беру); - ұйымдастыру-әдістемелік қамтамасыз ету (электрондық оқу және оқу-әдістемелік материалдар, компьютерлік тестілеу, дәрістік және зертханалық сабақтарды өткізу кезінде электрондық мультимедиялық презентацияларды қолдану ) ); - бағдарламалық қамтамасыз ету (Microsoft Office (Excel, Power Point, Word және т. б.), Skype, іздеу жүйелері, электрондық пошта және т. б.); - ШҚМТУ оқу-білім порталы. Мекен-жайы: www.do.ektu.kz ескерту.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Зертханалық жұмыстар 0-100
Жеке тапсырмалар
Коллоквиум
Ағымдық бақылау
2  рейтинг Зертханалық жұмыстар 0-100
Жеке тапсырмалар
Коллоквиум
Ағымдық бақылау
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • 1 тақырып Органикалық химияның қазіргі дамуы
  • 2 тақырып Органикалық заттардың құрылысы теориясы
  • 3 тақырып Шекті көмірсутектер
  • 4 тақырып Қанықпаған көмірсутектер
  • 5 тақырып Галогенді көмірсутектер
  • 6 тақырып Хош иісті көмірсутектер
  • 7 тақырып Біратомды және көпатомды спирттер
  • 8 тақырып Фенолдар және хош иісті қышқылдар
  • 9 тақырып Альдегидтер және кетондар
  • 10 тақырып Май қатарының Органикалық қышқылдары
  • 11 тақырып Қарапайым және күрделі эфирлер
  • 12 тақырып Көмірсулар
  • 13 тақырып Алициклді көмірсутектер
  • 14 тақырып Нитро қосылыстар
  • 15 тақырып Тиоспирт және тиоқышқылдар
Негізгі әдебиет
  • 1 Иванов В.Г. Органическая химия: учеб./ Иванов В.Г, Горленко В.А., Гева О.Н. – 7 –е изд., перераб.- М.: Академия, 2012. - 560 с. 2 Каминский В.А. Органическая химия в 2 ч. Часть 1: учеб./ В. А. Каминский. - 2-е изд., испр. и доп. - М.: Юрайт, 2017. – 287с. 3 Каминский В.А. Органическая химия в 2 ч. Часть 2: учеб./ В. А. Каминский. - 2-е изд., испр. и доп. - М.: Юрайт, 2017. – 314с. 4 Артеменко А.И. Органическая химия: учеб. пособие/ А. И. Артеменко. – М: Высшая школа, 2003. – 605 с. 5 Органическая химия. Учебник для вузов. В 2-х кн./В. Л. Белобородов, С.Э. Зурабян, А.П. Лузин, Н.А. Тюкавкина; под ред. Н. А. Тюкавкиной. – 2-е изд.- М: Дрофа, 2003 .- Кн.1: Основной курс. - 640 с. 6 Юровская, М. А. Основы органической химии / М. А. Юровская, А. В. Куркин. - М.: БИНОМ. Лаборатория знаний, 2010. - 236 с. 7 Стародубцев Д.С. Органическая химия: учеб. для металлург. спец. Вузов. - М.: Высшая школа, 1991. – 368 с. 8 Нейланд О.Я. Органическая химия: Учеб. Для хим. спец. вузов.-М: Высшая школа, 1990.-751с. 9 Несмеянов А.Н., Несмеянов Н.А. Начала органической химии. Кн.1.-М.: Химия, 1974. - 624с. 10 Несмеянов А.Н., Несмеянов Н.А. Начала органической химии. Кн.2.-М.: Химия, 1974. - 688 с. 11 Потапов В.М., Татаринчик С.Н. Органическая химия. – М.: Химия, 1976. – 354 с. 12 Петров А.А., Бальян Х.В., Трощенко А.Т. Органическая химия. – М. Высшая школа, 1973. – 326 с. 13 Писаренко А.П., Хавин З.Я. Курс органической химии - М.: Высшая школа, 1975. 14 Петров А.А., Бальян Х.В. Органическая химия - М.: Высшая школа, 1975
Қосымша әдебиеттер
  • 15 Руководство к лабораторным занятиям по органической химии: Учебное пособие для вузов / под ред. Н.А. Тюкавкиной.- М.: Дрофа, 2003.-384с. 16 Иванов, В.Г. Практикум по органической химии / В.Г. Иванов, O.H. Гева, Ю.Г. Гаверова. – М.: Академия, 2000. – 288 с. 17 Гинзбург О.Ф., Петров А.А. Лабораторные работы по органической химии. – М.: Высшая школа, 1982. 18 Задачи и упражнения по органической химии/ Н. В. Васильева, С.В. Буховец, Л.Е. Журавлева, М.П. Грошева. - М.: Просвещение, 1982 19 Грандберг И.И. Практические работы и семинарские занятия по органической химии. 2-е издание. - М.: Высшая школа, 1978. - 284с. 20 Кулезнев В.Н., Шершнев В.А. Химия и физика полимеров. – М.: Высшая школа, 1988. – 312 с.