Әлеуметтік желілерді талдау

Варавин Евгений Владимирович

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Интернет деректерін зияткерлік талдауды оқыту негізгі Интернет-технологияларды, әлеуметтік желілердегі деректерді талдауға мүмкіндік береді. Оқыту әлеуметтік желілерден алынған ақпараттар негізінде деректерді өңдеудің негізгі міндеттерді қарастырады: болжамды міндеттерді шешу үшін сызықтық және көп регрессия. Пәнді оқыту нәтижесінде әлеуметтік желілердегі деректерді талдау негізінде түрлі экономикалық құбылыстарды болжауға болады.

Кредиттер саны: 3

Пререквизиты:

  • Қаржыға кіріспе

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 15
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 15
СӨЖ 45
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Статистикалық деректерден алынған құбылыстар мен процестерді басқару үшін пайдалы ақпарат алудан математикалық-статистикалық тәсілдер мен әдістерді, білімді және дағдыларды пайдалану арқылы білімді игеру және экономикалық ақпаратты өңдеу дағдыларын дамыту.
Міндет
  • Үлгілеу және экономикалық үрдістерді болжау саласындағы теориялық және тәжірибелік дайындық; әлеуметтік желілердегі мәліметтерді әрі қарай аналитикалық жұмыс жүргізу үшін ыңғайлы түрге келтіру әдістерін игеру; әлеуметтік желілердің статистикалық мәліметтерін талдау үшін қолданбалы бағдарламалық пакеттерді әзірлеу және қолдану.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Білу және түсіну: 1) экономикалық сипаттағы статистикалық деректерді басқару шешімдерін талдау және қабылдау үшін ыңғайлы нысанға келтірудің математикалық әдістері; 2) тәуелділікті, үрдістерді, үлгілерді анықтаудың математикалық әдістерін; 3) экономикалық көрсеткіштерді модельдеу және болжаудың математикалық әдістерін; 4) кластерлерді қалыптастыру және белгілеу тәсілдері; 5) сараптамалық деректерді өңдеу тәсілдері; 6) имитациялық үлгілеуді жүргізу және белгілеу
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Білу керек: 1) вариация, топтау және орташа мәндерді топтау жолымен статистикалық деректерді талдау үшін қолайлы формаға келтіру; 2) мәліметтерді графикалық түрде ұсынады; 3) әлеуметтік-экономикалық құндылықтар мен индикаторлардың тәуелділігінің болуы мен дәрежесін анықтау; 4) әлеуметтік-экономикалық даму тенденциялары мен заңдылықтарын анықтау; 5) математикалық модельдеуді қолдана отырып болжам құрыңыз және оның сенімділігі мен сенімділігін бағалау; 6) кластерлер қалыптастырады; 7) алынған мәліметтерді сараптамалық тәсілмен өңдеу.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Әлеуметтік желі берілісінде әлеуметтік-экономикалық дамудың ерекшеліктерін, тәуелділігін, үрдістерін, болжамдарына байланысты қорытынды жасай білу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Басқарудың кез-келген деңгейінде қалыптасқан тұжырымдарды дәлелдеу, тұжырымдау, түсіндіру және жеткізуді білу.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Қолданбалы статистикалық бағдарламаларды өз бетінше зерттеу дағдылары.
Оқыту әдістері

Мәселелік және жобалық-бағытталған оқыту технологиясы; оқу зерттеу қызметінің технологиялары коммуникациялық технологиялар (пікірталас, баспасөз-конференция, ми шабуылы, пікірсайыс және басқа белсенді нысандар мен әдістер)

Негізгі әдебиет
  • Мхитарян В.С. Анализ данных. Учебник. - М.: Юрайт, 2018. 2 Светуньков И.В. Методы социально-экономического прогнозирования в двух томах. Учебник и практикум для академического бакалавриата. – М.: Юрайт, 2018. 3 Садовникова Н.А. Анализ временных рядов и прогнозирование. Учебник. – М.: Синергия, 2016. 4 Невская Н.А. Макроэкономическое планирование и прогнозирование. Учебник и практикум для академического бакалавриата. – М.: Юрайт, 2016. 5 Клинов В.Г. Прогнозирование долгосрочных тенденций в развитии мирового хозяйства. Учебное пособие. – М.: Магистр, 2017. 6 Эконометрика: учебник / под ред. И.И. Елисеевой. – М.: Проспект, 2014. 7 Антохонова И.В. Методы прогнозирования социально-экономических процессов: учебное пособие. – М.: Юрайт, 2018.