Аудит

Козлова Марина Васильевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пән аудит теориясының және практикасының негізгі мәселелерін, оның функциялары мен принциптерін, аудиторлық қызметті ұйымдастырудың әдістері мен тәсілдерін қарастырады. Аудит жүргізудің ұйымдастыру құжаттарын ресімдеу, аудиторлық тексеру жоспарын және аудиторлық қорытындыны жасау дағдыларын игеруге ерекше көңіл бөлінеді. Пән студенттерде аудит туралы білім кешенін қалыптастырады, аудиторлық бақылау саласында практикалық дағдыларды әзірлейді.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Қаржылық есеп 1

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • "Аудит" курсының мақсаты студенттердің теориялық негіздерін терең меңгеруі және меншіктің түрлі ұйымдық-құқықтық нысанындағы кәсіпорындарға қолданылатын аудиторлық қызметтің практикалық дағдыларын меңгеру болып табылады.
Міндет
  • бухгалтерлік есеп, есептілік және аудит теориясы мен практикасын зерттеу
  • аудит жүргізудің ұйымдастыру құжаттарын рәсімдеу, аудиторлық тексеру жоспарын құру дағдыларын меңгеру
  • тексерілетін субъектінің ішкі бақылау жүйесін практикалық бағалау және аудиторлық тәуекелдің мәні мен деңгейін айқындау
  • іріктемелі зерттеуді жүзеге асыру, сондай-ақ аудиторлық қорытынды жасау дағдыларын меңгеру
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • экономиканы басқару жүйесіндегі аудиттің рөлі туралы, субъектінің өндірістік-шаруашылық қызметіндегі бақылаудың мақсаты мен орны туралы түсінігі болу
  • Қазақстан Республикасындағы бухгалтерлік есептің, қаржылық есептіліктің, аудиттің ұйымдастыру-құқықтық базасын білу
  • аудиторлық қызмет негіздерін зерделеу
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Аудиттің халықаралық стандарттарын, аудит әдістері мен тәсілдерін пайдалана білу
  • есеп, аудит саласында алған білімдерін іс жүзінде қолдана білу
  • аудиторлық қызметті жоспарлау және ұйымдастыра білу
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • кез келген экономикалық субъектілердің қаржылық қызметімен аудитті жүзеге асыруға қабілетті
  • ұйымның қаржылық жағдайын жақсарту үшін аудит мәліметтерін қолдана білу
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • кәсіби қызметпен байланысты әртүрлі жағдайлар мен жағдайларда кәсіби ортаға, икемді және мобиленге оңай бейімделуге қабілетті
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • күнделікті кәсіби қызметке қажетті жаңа арнайы білім алу дағдыларын меңгерген
Оқыту әдістері

Для вовлечения обучающихся в поиск и управление знаниями, приобретения опыта самостоятельного решения разнообразных задач в ходе преподавания дисциплины используются следующие образовательные технологии: 1) технологии проблемно- и проектно- ориентированного обучения; Организация обучения по методу проектов ставит перед преподавателем задачу обеспечения включенности всех обучающихся в проблемную ситуацию и на каждом занятии. То есть задачу создавать проблемно-ориентированный сценарий содержания занятия, предъявляя информацию для поиска решения проблемной ситуации в структурированном и систематизированном виде. 2) метод кейсов (анализ ситуации); Кейс-технология позволяет развивать творческие способности обучающихся, формирует навыки выполнения сложных заданий в составе небольших групп, помогает специалистам успешно овладеть способностями анализа непредвиденной ситуации, самостоятельно разрабатывать алгоритмы принятия решения. 3) информационно-коммуникационные (в том числе дистанционные образовательные) технологии. Применение современных информационно-коммуникационных технологий позволяет организовать оптимальное взаимодействие между студентом и преподавателем с целью достижения результата обучения. 4) коммуникативные технологии (дискуссия, мозговой штурм как форма творческой, коллективной работы для поиска решений поставленных проблем).

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Рубежное тестирование 0-100
Устный опрос
Устный опрос
Устный опрос
Устный опрос
Индивидуальное задание
Разбор практических ситуаций
Индивидуальное задание
Индивидуальное задание
2  рейтинг Рубежное тестирование 0-100
Разбор практических ситуаций
Разбор практических ситуаций
Разбор практических ситуаций
Устный опрос
Индивидуальное задание
Устный опрос
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Сущность, цель и виды аудита
  • Стандарты аудита и профессиональная этика аудиторов
  • Нормативно-правовые и информационные основы аудита
  • Контроль качества работы аудиторов
  • Система внутреннего контроля клиента
  • Выборка в аудите
  • Планирование аудиторской проверки
  • Существенность в аудите
  • Аудиторский риск
  • Аудиторские доказательства
  • Методы аудита
  • Проверка по существу
  • Заключительный этап аудита
  • Аудиторское заключение
  • Автоматизация аудиторской деятельности
Негізгі әдебиет
  • Закон Республики Казахстан Об аудиторской деятельности от 20 ноября 1998 года № 304.
  • Международные стандарты аудита
  • Абленов Д.О. Профессиональный аудит: Учебное пособие. – Алматы: Экономика, 2008. – 557 с.
  • Нурсеитов Э.О. Аудит: краткое руководство. - Алматы , TОО «Издательство LEM», 2007. – 220 с.
  • Шеремет А.Д., Суйц В.П. Аудит: Учебное пособие. – М. : Инфра – М, 2010 г.
  • Абленов Д.О. Финансовый контроль и углубленный аудит: теория, методология, практика: Учебное пособие. – Алматы: Экономика, 2007. – 608 с.
  • Абленов Д.О. Аудит: теория и практика. Учебник - Алматы, Экономика, 2005г.
  • Дюсембаев К.Н. и др. Аудит и анализ финансовой отчетности. – Алматы: Каржы- каражат, 2001.
  • Рогуленко Т.М. Аудит+ еПриложение: тесты: учебник / Т.М. Рогуленко, С.В. Пономорева, А.В. Бодяко, В.М. Мироненко. - М.: КНОРУС, 2020. - 382 с.
Қосымша әдебиеттер
  • Журнал «Файл бухгалтера»
  • Журнал «Бухучет на практике»
  • Журнал «Бюллетень бухгалтера»