Жарық техникасы мен жарық көздері

Прохоренкова Надежда Валерьевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Жарық және жарық көздерінің теориялық негіздері, радиацияның жалпы қасиеттері және оларды оптикалық медиамен, жарық көздерімен конверсиялау туралы идеяларды ұсынатын «Жарық және жарық көздері» пәні; сәулелену алушылары және олардың өзара әрекеттесуі.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Электротехниканың теориялық негіздері II

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны жазабаша емтихан

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Жарық техникалық және спектрлік өлшеулердің принциптері мен әдістерімен таныстыру, жарық техникалық шамаларды, спектрлік сипаттамаларды өлшеу әдістеріне үйрету. Сәуле шығару көздерін қолдануды жетілдіру принциптерімен, сипаттамаларымен, перспективаларымен таныстыру
Міндет
  • Фотометрия терминдерін меңгеру, тиімді шамалармен танысу. Жарық техникалық және спектрлік өлшеулердің негізгі принциптері мен әдістерін зерттеу.Жарық өрістерін, жарық көздерінің параметрлерін жарық техникалық өлшеуді жүргізу үшін білім алу. Жарық көздерінің жұмыс принциптерін оқып үйрену. Техникалық, экологиялық, эстетикалық параметрлері бойынша жарық көздерін негізді таңдау үшін білім алу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Оқушылар білуі керек: • жарық көздерін таңдаудағы және оларды жарықтандырудағы талаптарды негіздеу бойынша ғылыми-техникалық ақпараттың негізгі көздері; • жарық техникасының негізгі ұғымдары мен терминдері, жарық элементтері мен шамалары • жарықтандыру жабдығының техникалық сипаттамаларын жарықтандыру, жарықтандыру және жарықтандыру құрылғылары, арматура ауқымы • жарықтандыру қондырғыларын электрмен жабдықтау.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • * жеке тапсырмаға сәйкес өндірістік үй-жайды жасанды жарықтандыруды есептеудің нормативтік әдістемелерін өз бетінше түсініп, оларды белгіленген талаптарды бір уақытта орындау және қойылған міндетті шешу үшін қолдану; * жарықтандыру жүйесін, жарық көзін, берілген учаскеге немесе жұмыс бөлмесіне арналған шам түрін таңдау; берілген объектінің жұмыс орындарындағы нормаланған жарықтандыруды негіздеу; * Бөлмедегі беттердің (төбенің, қабырғалардың, еденнің)шағылысу коэффициенттерін бағалау;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • * жарықтандыру жүйесін, жарық көзін, белгілі бір аймаққа немесе жұмыс кеңістігіне арналған шам түрін таңдаңыз; * жұмыс бөлмесінің жалпы жарықтандыруын есептеу.; * жарық техникалық және энергетикалық есептеуді жүргізу кезінде пайдаланылатын құрылғылар компоненттерінің техникалық параметрлері туралы ақпарат; * жарық техникалық параметрлерін есептеу кезінде алынған ақпаратты қолдану дағдылары, жарық көздерін таңдауды негіздеу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • * ғылыми-техникалық ақпаратты іздеуді, талдауды және берілген учаскенің нормаланған жарықтандыру талаптарын қамтамасыз ету үшін қажетті компоненттерді таңдауды жүзеге асыру.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • мамандықтың басқа пәндерін, электр жарығының электр және жарық техникалық бөлігін жобалау бойынша практикалық дағдыларды, жарықтандыру қондырғыларының жекелеген түрлерін, ақпараттық құрылғылармен жұмыс істеу бойынша өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын зерделеу үшін қажетті теориялық базаны алу
Оқыту әдістері

Кредиттік оқыту технологиясы жағдайында сабақтар негізінен белсенді және шығармашылық нысандарда жүргізілуі тиіс. Білім алушыларды білімді іздеуге және басқаруға тартуға, мәселелерді өз бетінше шешу тәжірибесін алуға ықпал ететін тиімді педагогикалық әдістер мен технологиялардың ішінде мыналарды бөліп көрсету керек: проблемалық және жобалық - бағдарланған оқыту технологиясы; оқу-зерттеу қызметінің технологиясы; коммуникативті технологиялар (пікірталас, баспасөз конференциясы, миға шабуыл, оқу пікірталастары және басқа да белсенді формалар мен әдістер); жағдай әдісі (жағдайды талдау); білім алушылар іскерлік, рөлдік, Имитациялық ойындарға қатысатын ойын технологиялары; ақпараттық-коммуникациялық (оның ішінде қашықтықтан білім беру) технологиялар.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Дәріс конспекті, тақырып 1-7 0-100
СӨЖ 1 (көше жарығын жарықтандыруды техникалық есептеу)
СӨЖ 2 (шам түрлері)
ЕГЖ1
тест1
2  рейтинг Дәріс конспекті, тақырып 8-15 0-100
СӨЖ 3
ЕГЖ2
ЕГЖ3
тест2
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Курстың міндеттері
  • Жарықтандыру сапасы
  • Жарықтандыру пен жарықтық арасындағы байланыс
  • Энергетикалық және жарық өлшем бірліктері
  • Қыздыру шамдары, Флуоресцентті шамдар
  • Кеңістіктегі жарық ағынының таралуы
  • Шамдардың қорғаныс бұрышы
  • Меншікті қуат бойынша есептеу
  • Көлденең және тік жарықтандыруды анықтау
  • Ашық кеңістікті жарықтандыру
  • Прожекторлық жарықтандыруды есептеу
  • Көшелерді жарықтандыру және қаланы жарықтандыру
Негізгі әдебиет
  • Основная литература 1. Правила устройств электроустановок.-: Главгосэнергонадзор России. 2013. – 607 с. 2. Правила устройства электроустановок. – М.:Энергоатомиздат, 1985 3. Кнноринг Г.М. Справочник для проектирования освещения.- М.: Энергоатомиздат, 1978 4. Рожкова Л.Д., Козулин В.С. Электрооборудование станций и подстанций.-М.: Энергоиздат, 2001 5. Цигельман И.Е., Тульчин И.К. Электроснабжение, электрические сети и освещение.-М.: Высшая школа, 2006 6. Цигельман И.Е. Основы электроснабжения гражданских зданий и коммунальных предприятий.- М.: Энергия, 2005. Кнноринг Г.М. Осветительные установки.- М.: Энергия, 1982 3.2
Қосымша әдебиеттер
  • Дополнительная литература 8. Правила технической эксплуатации электроустановок потребителей 9. Справочник по проектированию электроснабжения под общей ред. Федорова А.А., Сербиновского Г.В. М.: Энергоатомиздат, 2008 10. СНиП РК 2.04-05-2002 – Естественное и искусственное освещение – Комитет по делам строительства Министерства индустрии и торговли Республики Казахстан Астана 2004 11. СНиП РК 2.5-19-2001 – Инструкция по проектированию силового и осветительного оборудования промышленных предприятий – Комитет по делам строительства Министерства индустрии и торговли Республики Казахстан Астана 2003 12. Мешков В.В. Основы светотехники.- М.:Энергия, 2011 13. Волоцкой Н.В., Дадиомов М.С., Николаева Л.Д. Освещение открытых пространств.- Л.: Энергоиздат, 2003 14. Баранов Л.А. Светотехника и электротехнология.- М.:КолосС,2006