Оқу практикасы
Торгулова Жанерке Максутовна
Сипаттама: Студенттердің оқу тәжірибесі оқу процесінің құрамдас бөлігі болып табылады және олардың кәсіби дағдылары мен дағдыларын бекітуді, сонымен қатар практикалық тапсырмаларды орындау дағдылары мен дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді.
Кредиттер саны: 2
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | |
Практикалық жұмыстар | |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | |
СӨЖ | 60 |
Қорытынды бақылау нысаны | |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Бастапқы кәсіптік дағдыларды, оның ішінде ғылыми-зерттеу іс-әрекетінің бастапқы дағдылары мен дағдыларын алу тәжірибесінің мақсаты студенттердің меңгеруі болып табылады. бастапқы кәсіптік дағдылар, практикалық тәжірибе, теориялық білімді бекіту, жүйелеу және кеңейту.
Міндет
- студенттердің кәсіби және практикалық іс-әрекеттерін табысты жүзеге асыруға қажетті құзыреттіліктерін қалыптастыру; - мамандыққа деген қызығушылықты, сапалы кәсіби білім алу қажеттілігін тәрбиелеу; - алдағы кәсіби және практикалық қызметтің тұтас бейнесін қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- өндірістің заманауи технологиялық схемаларын білу және жылу және электр энергиясын бөлу; негізгі жолдары айнымалы және тұрақты ток алу; негізгі технологиялық жабдық (мақсат, жұмыс принципі, негізгі конструкция) электр станциялары, қосалқы станциялар, желілер; электр энергиясын тұтынушылардың түрлері (жұмыс істеу принципі, мақсаты); негізгі белгілеу схемалар бойынша электр жабдықтары; негізгі шаралар технология бойынша ІІ топ көлеміндегі электр қондырғыларындағы жұмыс кезіндегі сақтық шаралары қауіпсіздік; кәсіпорынның энергетикалық басқару құрылымы немесе қалалар
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- ең қарапайым технологиялық және қарапайым оқи білу электр схемалары; негізгісін көрнекі түрде ажыратады энергетикалық жабдық (қазандық, генератор, трансформатор, ауа және кабельдік желі, ажыратқыш, айырғыш және т.б.) және оның кешендері (ГЭС, ЖЭО, қосалқы станциялар және т.б.);
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- іздеу, сақтау, өңдеу және талдау қабілеті әртүрлі дереккөздерден және дерекқорлардан алынған ақпарат, оны ұсыныңыз ақпаратты, компьютерді және пайдалана отырып қажетті формат желілік технологиялар.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі тәрбиелеу қабілеті; алғашқы медициналық көмек көрсету әдістерін, қорғау әдістерін қолдана білу төтенше жағдайлар
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- қарапайым электр монтажын және жөндеуді орындау дағдылары болуы жұмыс; электр қондырғыларын бақылау
Оқыту әдістері
Кредиттік оқыту технологиясы жағдайында сабақтар негізінен белсенді және шығармашылық формада жүргізілуі керек. Студенттерді білімді іздеу мен басқаруға, өз бетінше есеп шығару тәжірибесін меңгеруге ықпал ететін тиімді педагогикалық әдістер мен технологиялардың ішінде мыналарды бөліп көрсету керек: - проблемалық және жобалық оқыту технологиясы; - оқу-зерттеу қызметінің технологиялары; - коммуникациялық технологиялар (пікірталас, пресс-конференция, миға шабуыл, білім беру дебаттары және басқа белсенді нысандар мен әдістер); - кейс әдісі (жағдайды талдау); - студенттер іскерлік, рөлдік, симуляциялық ойындарға қатысатын ойын технологиялары; - ақпараттық-коммуникациялық (қашықтықтан оқытуды қоса алғанда) технологиялар.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
Қорытынды бақылау | диф.сынақ | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Негізгі әдебиет
- 1 Правила устройства электроустановок Республики Казахстан/ Министерство энергетики и минеральных ресурсов Республики Казахстан. – Астана.: 2015. 2 Правила техники безопасности при обслуживании электроустановок потребителей. - Астана.:2008