Дене шынықтыру

Сипаттама: Осы бағдарлама білім берудің әлемдік стандарттарына сәйкес дене шынықтыруды көздейтін "дене шынықтыру" жалпы білім беру пәнін оқуға бағытталған. Бағдарлама пәнді игеру деңгейіне қойылатын талаптар тұрғысынан бүкіл оқу барысында дене тәрбиесі процесінде оқытушы мен студенттің бірлескен ынтымақтастығын анықтайды.

Кредиттер саны: 8

Компонент: Міндетті компонент

Цикл: Жалпы білімдік пәндер

Мақсат
  • Бағдарламаның мақсаты студенттердің кәсіби қызметке және әлеуметтік-тұлғалық құзыреттілікке дайындалу үшін денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін дене тәрбиесінің құралдары мен әдістерін мақсатты пайдалану қабілетін қалыптастыру; болашақ еңбек қызметінде дене жүктемелерін, жүйке-психикалық бұзылуларды және қолайсыз факторларды үнемі ауыстыру болып табылады.
Міндет
  • Мақсатты іске асыру үшін келесі білім беру, сауықтыру және тәрбие міндеттері шешілуі керек: 1) денсаулықты сақтау және оңтайлы кәсіби жұмысқа қабілеттілікті қолдау үшін өмірлік маңызды физикалық қасиеттерді дамытуда дене шынықтыру мен спортты пайдалану туралы базалық ғылыми негізделген білім беру; 2) дене шынықтыруға мотивациялық-құндылық қатынасын және дене жаттығуларымен және спортпен жүйелі шұғылдану қажеттілігін қалыптастыру; 3) денсаулықты нығайту, ағзаның еңбек қызметінің қолайсыз факторларының әсеріне төзімділігін шыңдау және арттыру; 4) тәртіптілікке, ұжымшылдыққа, жолдастық өзара көмекке тәрбиелеу; 5) психикалық тұрақтылыққа, өз күшіне сенімділікке, мақсаткерлікке, батылдық пен батылдыққа, бастамашылдыққа, табандылық пен табандылыққа, ұстамдылық пен өзін-өзі ұстауға тәрбиелеу; 6) негізгі қозғалыс қасиеттерін – шыдамдылық, күш, жылдамдық, ептілік, икемділікті дамыту және жетілдіру; 7) дене шынықтыру мен спортты дамыту бойынша жан-жақты дене шынықтыру мен спорттың әлеуметтік-мәдени құндылықтары мен әлеуметтік-мәдени; 8) коммуникативтік дағдыларды, атап айтқанда әртүрлі көздерден ақпаратты пайдалану, оны тиісті нысанда нақты көрсету қабілетін дамыту; 9) ойлау дағдыларын, өзін-өзі дамыту дағдыларын және зерттеу дағдыларын дамыту.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Оқыту нәтижесі: дене шынықтыру және салауатты өмір салтының негіздерін білу; тұлғаның дамуындағы дене шынықтырудың әлеуметтік рөлін түсіну және оны кәсіби қызметке дайындау. Дене тәрбиесінің қоғамдағы, адам дамуындағы рөлін түсіну;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Дене шынықтыру құралдарын қолдану, дене шынықтыру-спорттық қызметтің жеке және ұжымдық тәжірибесін алу үшін спорттық және кәсіби-қолданбалы дене дайындығын пайдалану; өзінің қозғалыс белсенділігін реттей білу, оқу кезеңінде дене және функционалдық дайындығының қажетті деңгейін ұстап тұру, белсенді демалысты ұйымдастыру, жалпы және кәсіби аурулардың алдын алу, жарақаттанудың алдын алу үшін дене шынықтыру құралдарын пайдалану.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Пікірлерді толық негіздее білу, анықтамалар беру, дәлелдер келтіре білу
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Студенттердің коммуникативтік мәдениетін қалыптастыруға бағытталған психологиялық-педагогикалық цикл және педагогикалық практика пәндерін интеграциялау; дамытушы білім беру ортасын, психологиялық-педагогикалық диагностика жүйесін құру, сондай-ақ оқу процесінің танымдық тиімділігіне ықпал ететін арнайы курстар, тренингтер, арнайы семинарлар және іскерлік қарым-қатынастың басқа да түрлерін өткізу
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Жеке және кәсіби мақсаттарға қол жеткізу үшін өзінің функционалдық және қозғалыс мүмкіндіктерін арттыру үшін дене шынықтыру-спорт қызметін пайдаланудың жеке тәжірибесін алу.
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Дене шынықтыру Қазақстан Республикасының Білім беру жүйесіндегі оқу пәні ретінде.
  • . Кәсіби-қолданбалы дене дайындығы.
Негізгі әдебиет
  • 1. Литвинов С.А. Физическое воспитание в вузе. Поурочные планы: учебное пособие. – М.: Издательский дом Академии Естествознания, 2016. – 362 с. 2. Вайнер Э. Н. Валеология: учебник для вузов. Издательство «Флинта», 2016. .- 449 с. 3. Физическая культура, Захарова Л.В., Люлина Н.В., Кудрявцев М.Д., 2017. – 143с. 4. Двигательная активность и здоровье человека : (теоретико-методические основы оздоро-вительной физической тренировки): учебное пособие. Щанкин А.А., Николаев В.С., Ди-рект-Медиа.-2015.-80с. 5. Манжелей, И.В. Инноваации в физическом воспитании: учебное пособие. - Москва: Ди-рект-Медиа , 2015 - 144 с. 6. Багнетова, Е. А. Гигиена физического воспитания и спорта. Курс лекций / Е.А. Багнетова. — М.: Феникс, 2016. — 256 c. 7. Вопросы физического воспитания студентов. Выпуск 29. — М.: Издательство Санкт-Петербургского университета, 2015. — 212 c. 8. Манжелей И.В. Педагогические модели физического воспитания: учебное пособие.-М.-Берлин-Директ-Медиа, 2015.-199с. 9. Качашкин, В. М. Методика физического воспитания / В.М. Качашкин. — М.: Просвеще-ние, 2015. — 304 c. 10. Лыжная подготовка студентов в вузе : учеб. пособие / Е.Ф.Жданкина,И.М.Добрынин. — Екатеринбург : Изд-во Урал. ун-та, 2015. — 126с. 11. Ломан, Вольфганг Бег, прыжки, метания / Вольфганг Ломан. — М.: Физкультура и спорт, 2015. — 160 c. 12. Жилкин А.И., Кузьмин В.С., Сидорчук Е.В. Легкая атлетика; Академия - Москва, 2015. - 464 c. 13. Физическая культура и физическая подготовка: Учебник. / Под ред. В.Я. Кикотя, И.С. Барчукова. — М.: ЮНИТИ, 2016. — 431 c. 14. Ямалетдинова Г.А. Педагогика физической культуры и спорта : курс лекций : [учеб. пособие] / Г. А. Ямалетдинова ; М-во образования и науки Рос. Федерации, Урал. федер. ун-т. — Екатеринбург: Изд-во Урал. ун-та, 2014. — 244 с.
Қосымша әдебиеттер
  • 1. Бишаева А.А. Профессионально - оздоровительная физическая культура студента (для бакалавров)/ А.А. Бишаева.-М.:КноРус,2017.-160 2. Галецкая Л.Н. Физическая культура студентов специального учебного отделения: Учебное пособие/Л.Н. Гелецкая, Д.А. Шубин, И.Ю. Бирдигулова.- М.: Инфра-М, 2015.472с. 3. Ломан Вольфганг. Бег, прыжки, метания/Вольфгпнг Ломан. - М.: Физкультура и спорт, 2018.-160с. 4. Максачук Е.П. Актуализация формирования спортивной культуры личности молодого поколения /Е.П. Максачук.-М.:Спутник+,2016.-104с. 5. Решетников Н.В. Физическая культура: Учебник/Н.В. Решетников. - М.:Академия,2018.-228с.