Ақпараттық- өлшеу технологияларының негіздері
Корнев Вячеслав Андреевич
Сипаттама: Пән келесі бөлімдерден тұрады: зерттеу әдістері және обалау ақпараттық-өлшеуіш жүйелерді ұйымдастыру принциптері, техникалық қызмет көрсету процестерін зертханалық-клиникалық өлшеу құралдарын, зерттеу әдістері, күрделі техникалық жүйелерді автоматтандыру жүйесін ғылыми медициналық зерттеулер, формальды сипаттау әдістері диагностикалық жүйелерді, бағалау тәсілдері метрологиялық көрсеткіштер диагностикалық процестерді
Кредиттер саны: 5
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Пәннің мақсаты зерттеу болып табылады технологиялар, әдістерін және құралдарын техникалық қызмет көрсету және жобалау ақпараттық-өлшеу жүйелері.
Міндет
- Пәні төмендегідей міндеттерді қамтиды: - таныстыру, білім алушылардың даму кезеңдері құралдарын электроника және өлшеу техникасы, ерекшелігін көрсетуге осы бағытын анықтау ролі ақпараттық-өлшеу жүйелерін дамыту экономика; - жалпы мәліметтер түрлері туралы сигналдар; - құру өлшеу-ақпараттық жүйелер; -үйрету тиімділігін бағалау ЫАЖ жалпы құрылымы АБЖ ТП.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- компьютерлік құралдарды қолдана отырып биомедициналық ақпаратты автоматтандырылған өңдеу, биопроцестерді есептеу және модельдеу әдістерін білу
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- роботталған және мехатронды медициналық жүйелерді инженерлік-техникалық қолдауды қамтамасыз ету;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- пациенттер мен қызметкерлер үшін оларды қауіпсіз қолдануды ескере отырып, медициналық жабдықтар мен олардың элементтерін пайдаланудың сенімділігін талдау және болжау қабілет
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- ағылшын тілін меңгеру, халықаралық ортада жұмыс істеуге қабілетті болу, халықаралық конференцияларды, симпозиумдарды, форумдарды лингвистикалық қолдауды ұйымдастыру;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- медициналық техникаға қызмет көрсету дағдыларын үйрену және меңгеру работоспособность
Негізгі әдебиет
- 1. Al-Jumeily D., Hussain A., Mallucci C., Oliver C. (eds.) Applied Computing in Medicine and Health. Amsterdam: Elsevier, 2016. - 349 p. 2. Alper Joe et al. How Modeling Can Inform Strategies to Improve Population Health. National Academies Press, 2016. - 121 p. 3. Berner E.S. Clinical Decision Support Systems: Theory and Practice. New York: Springer, 2016. - 319 p. 4. Bhatt Chintan, Dey Nilanjan, Ashour Amira S (eds.) Internet of Things and Big Data Technologies for Next Generation Healthcare. Springer International Publishing AG 2017. - 386 p. - (Studies in Big Data). - ISBN 978-3-319-49735-8. 5. Husty, Manfred, Hofbaur, Michael (Eds.) New Trends in Medical and Service Robots: Design, Analysis and Control. Springer, 2018.