Автоматты реттеудiң сызықты емес жүйесi

Красавин Александр Львович

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Негiзгi ұғымдар, орнықтылықтың талдауы және сызықты емес жүйелердiң басқару сапасының сұрақтарын қарастырады. Сызықты емес жүйелердiң түрлері және ерекшелiктерi зерттеледi. Сызықты емес жүйелердiң негiзгi саралау әдiстерiнде қарастырады: фазалық кеңiстiк әдiсi, нүктелiк бейнелер және гармониялық сызықтауды әдiс, релелiк жүйелердiң тұрақтануы. Орнықтылықтың саралау әдiстерi: бiрiншi және екiншi Ляпуновтың әдiстерi, сонымен бiрге абсолюттi орнықтылықты зерттеуiнiң әдiстерi. Дискреттi басқару жүйелерi қаралады.

Кредиттер саны: 5

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Экзамен

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Студенттер сызықты емес жүйелердегi басқаруды бiлiп процесстердiң түйiнiн түсiнуi керек.
Міндет
  • Сызықты емес жүйелердiң негiзгi саралау әдiстерiн қарастырады: фазалық кеңiстiк әдiсi, нүктелiк бейнелер және гармониялық сызықтауды әдiс, релелiк жүйелердiң тұрақтануы. Орнықтылықтың саралау әдiстерi: бiрiншi және екiншi Ляпуновтың әдiстерi, сонымен бiрге абсолюттi орнықтылықты зерттеуiнiң әдiстерi. Дискреттi басқару жүйелерi қаралады.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • – сызықты емес жүйелердiң құрастыруының қағидалары; – түрлер және сызықты емес элементтердiң сипаттамасының ерекшелiгi; – фазалық кеңiстiктiң әдiсi; – гармониялық сызықтау әдiсі; – релелiк жүйелердiң тұрақтануы; – бiрiншi және Ляпуновтың екiншi әдiстерiнiң басқару жүйелерiнiң орнықтылығының зерттеулерi; – абсолюттi орнықтылықтың зерттеуiнiң әдiстерi; – дискреттi басқару жүйелерiнiң құрастыруының негiздерi.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Практикада және зерттеулерде бейсызықта автоматты жүйелерін құруды қолдану.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Өздігімен әдіс және танымды, оқуды, өзін бақылауды, зияткерлікті, адамгершілікті, физикалық және кәсіби мәдениетті дамыту және жетілдіруді түсінуді қолдану, өзіңнің артықшылығы мен кемшілігіңді сынап бағалау.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Жеке және команданың мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу , орындаушылардың жеке топтарымен басқару дағдыларын атқару, соның ішінде пән аралық жоба, дербес жауапкершілік, кәіби этика және кәсіби қызмет.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Жаңа жабдықты меңгеру, автоматтандыру жүйесінің қолданыстағы техникалық жағдайын және қалдық қорды тексеру
Оқыту әдістері

Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді: - интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: құл (басқарылатын) пікірталас немесе әңгіме; модерация; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; миға шабуыл; мотивациялық сөйлеу); - берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайлардың даму сценарийлерін құру; - ақпараттық-коммуникациялық (мысалы, қолданбалы бағдарламалардың кәсіби пакеттерін қолдана отырып, компьютерлік сыныптағы сабақтар - іздестіру-зерттеу (оқу процесінде студенттердің дербес зерттеу қызметі); - оқу міндеттерін шешу.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Расчетные работы 0-100
Расчетные работы
Расчетные работы
Расчетные работы
Расчетные работы
Расчетные работы
Тест
2  рейтинг Расчетные работы 0-100
Расчетные работы
Расчетные работы
Расчетные работы
Расчетные работы
Расчетные работы
Тест
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
Негізгі әдебиет
  • 1.Чернов Б.А. Линейные системы автоматического регулирования: Учебное пособие (для студентов высших учебных заведений специальности «Автоматизация и управление»). – Алматы: НАО АУЭС, 2015. – 80 с. 2 Бесекерский В.А., Попов Е.П. Теория систем автоматического управления. – СПб.: Изд-во «Профессия», 2004. – 752 с. (Серия: Специалист). 3 Ким Д.П. Теория автоматического управления. В 2-х т. Т.2. Многомерные, нелинейные, оптимальные и адаптивные системы. – М.: ФИЗМАТЛИТ, 2007. – 440 с. 4 Теория автоматического управления: Учеб. для вузов / Под ред. В.Б. Яковлева. – М.: Высшая школа, 2009. – 567 с. 5 Певзнер Л.Д. Теория систем управления: Учебное пособие. – СПб.: Издательство «Лань», 2013. – 424 с. – (Учебники для вузов. Специальная литература). 6 Малафеев С.И., Малафеева А.А. Теория автоматического управления: Учебник для студ. учреж. высш. образования. – М.: Издательский центр «Академия», 2014. – 384 с. – (Сер. Бакалавриат). 7 Гайдук А.Р., Беляев В.Е., Пьявченко Т.А. Теория автоматического управления в примерах и задачах с решениями в МАТLАВ: Учебное пособие. - СПб.: Издательство «Лань», 2011. – 464 с. (Учебники для вузов). 8 Певзнер Л.Д. Теория автоматического управления. Задачи и решения: Учебное пособие. – СПб.: Издательство «Лань», 2016. – 604 с. – (Учебники для вузов. Специальная литература). 9 Первозванский А.А. Курс теории автоматического управления: Учебное пособие. – СПб.: Издательство «Лань», 2010. - 624 с.- (Учебники для вузов. Специальная литература). 10 Кудинов Ю.И., Пащенко Ф.Ф. Теория автоматического управления (с использованием МАТLAB-SIMULINK): Учебное пособие. – СПб.: Издательство «Лань», 2016. – 256 с. – (Учебники для вузов. Специальная литература). 11 Шишмарев В.Ю. Основы автоматического управления: Учеб. пособие для студентов вузов. – М.: Издательский центр «Академия», 2008. – 352 с. 12 Юревич Е.И. Теория автоматического управления. – СПб.: БХВ-Петербург, 2007. – 560 с. 13 Пупков К.А., Коньков В.Г. Теория нелинейных систем автоматического регулирования: Учебное пособие. – М.: РУДН, 2009. – 258 с. 14 Волобуева О.П. Основы теории управления. Учебник для вузов. – Алматы: КазНТУ, 2005. – 256 с. 15 Ротач В.Я. Теория автоматического управления: Учебник для вузов. – М.: Издательство МЭИ, 2008. – 400 с. 16 Гальперин М.В. Автоматическое управление: Учебник. – М.: ИД «ФОРУМ»: ИНФРА-М, 2007. – 224 с. (Профессиональное образование). 75 17 Арсеньев Г.Н., Замуруев С.Н. Радиоавтоматика: Учебник. – М.: ИД «ФОРУМ»: ИНФРА-М, 2016. - 592 с.
  • Бесекерский В.А., Попов Е.П. Теория систем автоматического управления. – СПб.: Изд-во «Профессия», 2004. – 752 с. (Серия: Специалист).
  • Ким Д.П. Теория автоматического управления. В 2-х т. Т.2. Многомерные, нелинейные, оптимальные и адаптивные системы. – М.: ФИЗМАТЛИТ, 2007. – 440 с.
  • Теория автоматического управления: Учеб. для вузов / Под ред. В.Б. Яковлева. – М.: Высшая школа, 2009. – 567 с.
  • Певзнер Л.Д. Теория систем управления: Учебное пособие. – СПб.: Издательство «Лань», 2013. – 424 с. – (Учебники для вузов. Специальная литература).
  • Малафеев С.И., Малафеева А.А. Теория автоматического управления: Учебник для студ. учреж. высш. образования. – М.: Издательский центр «Академия», 2014. – 384 с. – (Сер. Бакалавриат).
  • Гайдук А.Р., Беляев В.Е., Пьявченко Т.А. Теория автоматического управления в примерах и задачах с решениями в МАТLАВ: Учебное пособие. - СПб.: Издательство «Лань», 2011. – 464 с. (Учебники для вузов).
  • Первозванский А.А. Курс теории автоматического управления: Учебное пособие. – СПб.: Издательство «Лань», 2010. - 624 с.- (Учебники для вузов. Специальная литература).
  • Кудинов Ю.И., Пащенко Ф.Ф. Теория автоматического управления (с использованием МАТLAB-SIMULINK): Учебное пособие. – СПб.: Издательство «Лань», 2016. – 256 с. – (Учебники для вузов. Специальная литература).
  • Шишмарев В.Ю. Основы автоматического управления: Учеб. пособие для студентов вузов. – М.: Издательский центр «Академия», 2008. – 352 с.
  • Юревич Е.И. Теория автоматического управления. – СПб.: БХВ-Петербург, 2007. – 560
  • Пупков К.А., Коньков В.Г. Теория нелинейных систем автоматического регулирования: Учебное пособие. – М.: РУДН, 2009. – 258 с.
  • Волобуева О.П. Основы теории управления. Учебник для вузов. – Алматы: КазНТУ, 2005. – 256 с
  • Ротач В.Я. Теория автоматического управления: Учебник для вузов. – М.: Издательство МЭИ, 2008. – 400 с.
  • Гальперин М.В. Автоматическое управление: Учебник. – М.: ИД «ФОРУМ»: ИНФРА-М, 2007. – 224 с. (Профессиональное образование). 75
  • Арсеньев Г.Н., Замуруев С.Н. Радиоавтоматика: Учебник. – М.: ИД «ФОРУМ»: ИНФРА-М, 2016. - 592 с.