Математика 1

Мукашева Роза Урумкановна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Сызықтық және векторлық алгебраның элементтері, аналитикалық геометрия элементтері, математикалық талдауға кіріспе; бір айнымалы функцияның дифференциалдық есептеулері және оларды қолдану; бірнеше айнымалылар функциясының дифференциалдық есептеулері және оларды қолдану. Есептеудің ең жаңа техникалық әдістері математикалық зерттеулерді кез-келген ғылым саласына қатысты қолдануға және шешімді тәжірибелік қолдануға мүмкіндік береді.

Кредиттер саны: 4

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 45
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Жазбаша емтихан

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Жоғары оқу орнында математиканы оқытудың мақсаты: студенттерді қолданбалы мәселелерді шешуге қажетті математикалық ақпараттың негіздерімен таныстыру, студенттердің логикалық және алгоритмдік ой жүйесін, қабілетін дамыту, математикалық әдебиеттерді және оның қолданбаларын өз бетімен оқып үйрену машығын қалыптастыру болып табылады, және студенттерге келесі мүмкіндіктерді беру болып табылады: * математикалық біліміңіз бен дағдыларыңызды сенімділік беретін және қанағат пен ләззат беретін етіп дамытуы; * мәселелерді логикалық талдау қабілетін дамытуы; * жағдайдың математикалық түрде қашан және қалай ұсынылатынын тану, тиісті факторларды анықтау және түсіндіру және мәселені шешу үшін қолайлы математикалық әдісті таңдау.
Міндет
  • Пәннің міндеттері студенттерге келесі мүмкіндік беру болып табылады: -математикалық білімдері мен дағдыларын сенімділік беретін және қанағат пен ләззат беретін етіп дамыту
  • математикалық принциптерді түсінуді және математиканы логикалық және дәйекті пән ретінде түсінуді дамыту
  • бірқатар математикалық дағдыларды, әсіресе математика қосымшаларын қолдануға мүмкіндік беретін дағдыларды игеру күнделікті жағдайлар мен олар оқи алатын басқа пәндер контекстінде;
  • мәселелерді логикалық талдау қабілетін дамыту;
  • жағдайдың математикалық түрде қашан және қалай ұсынылатынын тану, тиісті факторларды анықтау және түсіндіру және мәселені шешу үшін қолайлы математикалық әдісті таңдау;
  • математиканы немесе онымен байланысты пәндерді одан әрі зерттеу үшін қажетті математикалық дайындықты игеріп алу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • сәйкес математикалық ұғымдарды, терминологияны және белгілерді түсінуді көрсетіңіз;
  • формулалар мен қасиеттерді, талдаудың негізгі ұғымдарының символикасын, шексіз шамаларды салыстыру теориясын білу;
  • сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия есептерінің, дифференциалдық және интегралдық есептеулердің, бір және бірнеше айнымалылардың функцияларын шешу әдістерін білу;
  • математиканы білу және түсіну, басқа оқу нәтижелеріне қол жеткізу үшін қажетті деңгейде, соның ішінде олардың озық салаларындағы кейбір хабардарлықтар;
  • инженерияның кең пәнаралық контекстінде хабардар болу.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • тиісті әдістерді қолдана отырып, инженерлік есептерді анықтау, тұжырымдау және шешу үшін алынған білімді қолдану;
  • инженерлік есептерді шешу үшін теорияны, практиканы және әдістерді біріктіре білу және оларды қолдану аясын түсіну.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • өз жұмысын жоспарлай білу;
  • тапсырмалар жүйесін нақты қойыңыз, олардың ішіндегі ең маңыздыларын оқшаулаңыз;
  • тапсырмаларды тез және үнемді шешудің жолдарын шебер таңдау;
  • тапсырманың орындалуын шебер және жедел бақылау;
  • өздік жұмысқа тез түзетулер енгізуді білу;
  • жұмыстың жалпы нәтижелерін талдай білу, осы нәтижелерді басында көрсетілгендермен салыстыру, ауытқулардың себептерін анықтау және оларды одан әрі жұмыста жою жолдарын белгілеу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Орындаушылардың жеке топ мүшесі ретінде немесе жеке дара мүшесі қызмет көрсетіп, соның ішінде пәнаралық жобаларды орындау және басқару қасиетін көрсете отырып, , кәсіби қызмет жүргізу нормаларына және кәсіби этиканы ұстанушылықты, жеке тұлғалық жауапкершілікті көрсете алу қабілеті.
  • жеке жауапкершілікті, кәсіби этика мен кәсіби қызметті жүргізу нормаларына адалдықты көрсете білу.
  • инженерлік қоғамдастықпен және жалпы қоғаммен ақпаратты, идеяларды, мәселелер мен шешімдерді тиімді бөлісу қаблеті.
  • өз ұстанымыңызды анық, ұғынықты және шыдамдылықпен түсіндіре білу;
  • толеранттылық (басқаға төзімділік ретінде), басқаның позициясын түсінуге және қажет болған жағдайда оны қабылдауға деген ұмтылыс пен тілек;
  • перспективті ойлау, болжау және нәтижені алдын ала көру мүмкіндігі;
  • үздіксіз кәсіби бағдарланған өзін-өзі дамытуға ұмтылу.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • оқу қажеттілігін түсіну қабілеті және өмір бойы өз бетінше білім алу мүмкіндігі;
  • ғылым мен техника саласындағы оқиғалардың дамуын бақылау мүмкіндігі;
  • білімді интеграциялау және қызмет саласындағы күрделі міндеттерді шешу, олардың білімі мен пайымдауларын қолдануға байланысты тиісті әлеуметтік және этикалық жауапкершілікті көрсететін толық емес немесе шектеулі ақпарат негізінде шешім қабылдау қабілеті;
  • жауапкершілігін өз мойнына ала отырып жаңа стратегиялық тәсілдерді қажет ететін күрделі техникалық немесе кәсіби сұрақтарды немесе жобаларды басқару мүмкіндігі шешім қабылдау
Оқыту әдістері

интерактивті оқыту технологиялары;

компьютерлік оқыту технологиялары;

оқу есептерінің шешімдерін табу;

оқу процесі кезінде студенттердің өзіндік зерттеу жұмыстары.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг YT-1.1 0-100
YT-1.2
YT-2.1-2.2
Коллоквиум
Қорытынды тест 1
2  рейтинг YT 3.1-3.2 0-100
YT 5.1-5.2
YT 6.1-6.3
Коллоквиум
Қорытынды тест 2
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Матрицалар
  • Сызықтық теңдеулер жүйесі
  • Векторлар, Векторларға сызықты амалдар қолдану
  • Векторлық және аралас көбейтінділері, олардың алгебралық және геометриялық қасиеттері
  • Жазықтықтағы түзу
  • Жазықтық
  • Функцияның шегі
  • Тамаша шектер
  • Туынды ұғымға әкелетін механиканың міндеттері
  • Кері, жасырын, параметрлік берілген функциялардың туындылары
  • Функциялардың өсу және кему шарттары
  • Бірнеше айнымалылардың функциялары
  • Бірінші ретті дербес туындылар
  • Бағыт бойынша туынды
  • Бірнеше айнымалы функциялардың жоғары ретті туындылары мен дифференциалдары; бірнеше айнымалы функцияның экстремумы
Негізгі әдебиет
  • Махмеджанов Н.М. Жоғары математика. - Алматы, 2018.
  • Айдос Е.Ж. Жоғары математика. II, III, IV том. Алматы.- «Бастау» баспасы.-2018 жыл.
  • Кабдыкаиров К. Курс математики.- Алматы, «Қазақ универсиеті», 2015.
  • Хасеинов К.А. Каноны математики. 2013.
  • Тоқбергенов Ж.Б.Жоғары математика: техникалық және технологиялық мамандықтарының студенттеріне арналған оқу құралы. Алматы: «Отан» ЖҚ, 2014
  • Хисамиев Н.Г., Тыныбекова С.Д., Конырханова А.А. Математика. 2 том.- Өскемен.- ШҚМТУ баспасы, 2006.
  • Бугров Я.С., Никольский С.М. Элементы линейной алгебры и аналитической геометрии. – М.: Физматлит, 2013.
  • Клетеник Д.В. Сборник задач по аналитической геометрии. – М.: Профессия, 2013.
  • Баранова Е., Васильева Н. и др. Практическое пособие по высшей математике. Типовые расчеты. 2-е издание-СПб.: Питер,2013