Таржолақты сандық желілер

Алимханова Аслима Жеңісқызы

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Телекоммуникация желілерін құрудың негізгі принциптері. Коммуникациялық және ақпараттық желілер. Біріншілік және қосалқы байланыс желілері. Көлік желілері және қатынау желілері. Телеақпараттық және телематикалық қызметтер. Ақпаратты тарату жүйелері. Ауыстыру және таңдау. Арналарды, хабарларды және пакеттерді ауыстыру. Бағытталған желілер. Деректер таңдауы бар желілер. Телекоммуникациялық басқару желілері. IC топологиясы.

Кредиттер саны: 5

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
курстық жоба
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Біріншілік және екіншілік телекоммуникация желілерін құру әдістері мен жұмыс істеу принциптерін, цифрлық және аналогтық арналардың өткізу қабілетін бағалау әдістерін білу; - тізбекті және дестелік коммутациялы желілерде тарату әдістемесін меңгеру; - ақпаратты көп арналы беру мен таратудың қолданыстағы және перспективалық әдістерін білу.
Міндет
  • Пәнді оқу нәтижесінде студент: телекоммуникацияның негізгі ғылыми-техникалық мәселелері мен даму перспективалары, олардың байланысты салалармен байланысы, телекоммуникация желілері мен жүйелерінің құрылысы, ұлғайту мәселелері туралы түсінік болуы керек. байланыс арналарын пайдалану тиімділігі; цифрлық коммутация принциптері туралы, байланыс желілерінде сигнал беру мен синхронизацияның озық әдістерін қолдану туралы білім алу; байланыс желілеріндегі телетрафик теориясының негізгі параметрлерін есептей білу; телекоммуникация желілері мен жүйелерін жалпы жобалауды орындау үшін алған білімдерін пайдалана білу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Радиоэлектрониканың техникалық құралдарын, жүйелері мен байланыс желілерін жобалау, салу, монтаждау және пайдалану негіздерін білу.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістерін, тәсілдері мен құралдарын меңгеру.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Радиотехниканың, телекоммуникацияның және электронды құрылғылардың сенімділігі мен диагностикалық схемаларын талдау, қажетті датчиктерді таңдау.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Қазіргі заманғы талдау және синтез әдістерін қолдана отырып, жаңадан әзірленген қондырғылар мен құрылғыларды модельдеу, теориялық және эксперименттік зерттеулер жүргізу
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Телекоммуникация саласындағы негізгі әдістерді, радиоэлектроника жүйелерін және байланыс желілерін, коммутациялық жүйелерді жобалау, салу, монтаждау және пайдалану ережелері мен ережелерін меңгеру.
Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг 1 Тәжірибе 0-100
2 Тәжірибе
3 Тәжірибе
Тест
2  рейтинг 4 Тәжірибе 0-100
5 Тәжірибе
6 Тәжірибе
Дәріс
Қорытынды бақылау емтихан, курстық жоба 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Істеп жатыр
  • Тар жолақты N-ISDN желілері
  • Тар жолақты цифрлық желілерді құру
  • ISDN желілерінің қызметі мен қызметтері
  • Тар жолақты ISDN протоколының анықтамалық үлгісі (N-ISDN)
  • Пайда болатын және станция аралық жүктемелерді есептеу әдісі
  • Методика расчета емкости пучков межстанционной связи
  • ATM технологиясы бар кең жолақты ISDN желілері
  • B-ISDN желілерін ауыстыру
  • Сымсыз тар жолақты цифрлық желілер
Негізгі әдебиет
  • 1. Боккер П. ISDN. Цифровая сеть с интеграцией служб. Понятия, методы, системы. - М.: Радио и связь, 1991. - 304 с. 2. ISDN просто и доступно / Э. Титтель, С. Джеймс, Д. Пискителло, Л. Пфайфер. - М.: Из-во "Лори", 1999. - 282 с. 3. Норенков И.П., Трудоношин В.А. Телекоммуникационные технологии и сети. - М.: Изд-во МГТУ им. Н.Э. Баумана, 1998. - 232 с. 4. Проектирование и техническая эксплуатация сетей передачи дискретных сообщений: Учеб. Пособие для вузов / М.Н. Арипов, Г.П. Захаров и др.; под ред. Г.П. Захарова. - М.: Радио и связь, 1988. - 360 с.