Жүйелерді жобалау және әзірлеу

Вайс Юрий Андреевич

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Курсты оқып-үйрену нәтижесінде студент кәсіби бағдарланған ақпараттық жүйелердің компоненттерін жобалауға, өңдеуге, өзгертуге, бейімдеуге және сүйемелдеуге, жүйені құру және өзгерту кезінде қажетті ақпаратты және бағдарламалық жасақтаманы таңдауға, ақпаратты өңдеудің автоматтандырылған жүйелерін сүйемелдеу бойынша нұсқаулықтарды әзірлеуге қабілетті болады.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Қолданбалы бағдарламалау

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар
Зертханалық жұмыстар 30
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Ақпараттық жүйелерді жобалаудың заманауи әдістері мен технологияларын білу, Ақпараттық жүйелерді жобалау және әзірлеу бойынша дағдыларды дамыту, оларды болашақ кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
Міндет
  • Күрделі Ақпараттық жүйелерді әзірлеу кезінде жобалау және жобалау алдындағы өңдеу кезеңдерінде білім алушыларда тәжірибені қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Ақпараттық жүйелердің типтік компоненттері мен жіктелуін, жүйелерді жобалау технологиясын білу.
  • Кәсіби бағытталған ақпараттық жүйелерді әзірлеу, пайдалану және сүйемелдеу әдістерін, таратылған ақпараттық жүйелерді құру принциптерін білу және түсіну.
  • Ақпараттық жүйелердің, бағдарламалық өнімдердің жұмыс істеу сенімділігі мен тиімділігіне қойылатын талаптарды; қолданыстағы нормативтік құжаттаманың негізгі ережелерін білу.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Пәндік салада Кәсіби бағытталған ақпараттық жүйелердің компоненттерін әзірлеуді, түрлендіруді, бейімдеуді және сүйемелдеуді жүзеге асыру.
  • Типтік бағдарламалық қамтамасыз етуді орнату, бейімдеу, сүйемелдеу және пайдалану.
  • Ақпаратты өңдеудің автоматтандырылған жүйелерін сүйемелдеу бойынша нұсқаулықтарды әзірлеу.
  • Жүйелерді қалыптастыру және түрлендіру кезінде қажетті ақпараттық-бағдарламалық және аппараттық құралдарды таңдауды жүзеге асыру.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Әлеуметтік, кәсіби және этикалық ұстанымдарды ескере отырып, өзінің кәсіби қызметінің мәні мен салдары туралы пайымдауларды қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Ат жобалары және басқа да қызмет түрлері шеңберінде іскерлік өзара іс-қимыл үшін тұлғааралық және топтық коммуникацияның коммуникативтік қабілеті мен дағдыларын дамыту.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Жүйелерді қалыптастыру және модификациялау кезінде қазіргі заманғы компьютерлік құралдарды қолдану дағдыларын меңгеру, сондай-ақ жүйелерді жобалау мен әзірлеудің жаңа әдістері мен технологияларына үйрету қабілеті.
Оқыту әдістері

Модульно-блочные технологии. В основе модульный или циклический тип обучения. Ведущими формами обучения выступают лекции, а методами эвристический, программированный и объяснительно-иллюстративный. Основными средствами диагностики являются итоговые письменные работы и выполнение работ по пройденным темам и разделам.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Лабораторная работа 1 0-100
Лабораторная работа 2
Лабораторная работа 3
Тестирование
2  рейтинг Лабораторная работа 4 0-100
Лабораторная работа 5
Лабораторная работа 6
Тестирование
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Общие принципы разработки программных средств
  • Внешнее описание (спецификация) программного средства
  • Архитектура программных средств
  • Разработка структуры программы и модульное программирование
  • Разработка программного модуля
  • Тестирование и отладка программного средства
  • Обеспечение качества программного средства
  • Документирование программных средств
  • Управление разработкой и аттестация программного средства
  • Объектный подход к разработке программных средств
  • Компьютерная поддержка разработки и сопровождения программных средств
  • Технологии разработки программного обеспечения ведущих IT-компаний
Негізгі әдебиет
  • Р. Т. Фатрелл, Д. Ф. Шафер, Л. И. Шафер Управление программными проектами. Достижение оптимального качества при минимуме затрат — М: Вильямс 2004
  • Г. Н. Смирнова, А. А. Сорокин, Ю. Ф. Тельнов Проектирование экономических информационных систем — М: Финансы и статистика 2013
  • С. В. Маклаков Создание информационных систем с All Fusion Modeling Suite — М: Диалог-МИФИ 2013
  • А. М. Вендров Практикум по проектированию программного обеспечения экономических информационных систем — М: Финансы и статистика 2014
Қосымша әдебиеттер
  • Л.А. Мацяшек Анализ требований и проектирование систем — М: Вильямс 2002
  • Структурный подход к организации баз данных (перевод с английского) : монография / Ш. Атре - Москва : Финансы и статистика, 1983