Сигналдардың электронды түрлендіргіштері

Порубов Дмитрий Александрович

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Интеграцияның әр түрлі дәрежедегі микросхемалар базасында аналогтық және цифрлық сигналдарды талдау және синтездеу, сондай-ақ аналогтық сигналдардың бір түрінің басқа түрлеріне түрлендіруін схемотехникалық іске асыру әдістері мен әдістері және аналогтық сигналдардың цифрлық сигналдарға және цифрлық сигналдардың аналогтық сигналдарға түрлендірулері бойынша мәліметтер.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Физика
  • Белгілерді өңдеудің математикалық негіздері

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар
Зертханалық жұмыстар 30
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Емтихан

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Аналогты-сандық, сандық-аналогты түрлендіргіштер және аналогты микросхемалар негізінде электрлік түрлендіргіш сигналдардың құралу принциптері туралы білімді қалыптастыру және микросхемадағы электрондық түрлендіргіштер, соның ішінде аналогты-сандық және сандық-аналогты түрлендіргіштердің үлкен және өте үлкен интегралды схемаларын қолдану негізінде есептеу және жобалауға тәжірбиелік білім жинау.
Міндет
  • - Электронды информациялы-өлшегіш жүйелердегі қолданылатын сигналдардың түрлерін білу, мақсаттары мен сигналдардың түрленулері, сигналдардың әртүрлілігі; - Микросхеманы қолдана отырып, аналогті сигналдың әдістері мен схемотехникалық құралдардың түрленуін қарастыру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Сигналдардың электронды түрлендіргіштерді қолдану спецификасы
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Практикалық есептерді шешу үшін сигналдардың электронды түрлендіргіштерді таңдау
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Заманауи сигналдардың электронды түрлендіргіштерінің дамуының бағыты туралы
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Курсты оқуда студенттің алған білімін өздігінен алуды және тереңдетуді дамыту.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Практикалық тапсырмаларды шешуде сигналдардың электронды түрлендіргіштерін өздігінен оқу.
Оқыту әдістері

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг 0-100
2  рейтинг 0-100
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Негізгі әдебиет
  • Фолкенберри Л. Применение операционных усилителей и линейных ИС: Пер. с анг. – М: Мир, 1985. – 872 с., ил.
  • Герасимов В.М., Скворцов В.А. Электронные цепи и микросхемотехника. Часть 2. Схемотехника ключевых устройцств формирования и преобразования сигналов: Уч. пособие. – Томск: Томский межвузовский центр дистанционного образования, 2005. – 204с.